Neden Emlak Google AdWords Uzmanıyla Çalışmalısınız?
Her web sitesinin ana hedeflerinden biri, arama motorlarının organik sıralamalarında olabildiğince ilk sıralarda olmaktır. Etkili SEO çalışması çok fazla emek ve zaman aldığından, bir siteye trafik çekmek için en iyi yöntem Google AdWords reklam çalışması yapmaktır. Peki Neden Emlak Google AdWords Uzmanıyla Çalışmalısınız? Kendiniz yapsanız olmaz mı?
Neden Emlak Google AdWords Uzmanıyla Çalışmalısınız?
Ana arama motoru pazarlama platformlarının çoğu, örneğin Google AdWords gibi, büyük miktarda hedeflenmiş kısa vadeli trafik sağlayabilir. Bu platformlar, çevrimiçi eğitim programlarıyla bunu kolaylaştırır, bu gelişmiş reklam sistemlerini doğru bir şekilde kullanmak, yaygın eğitim ve “gerçek dünya” deneyimi olmadan mümkün değildir.
Neden Emlak Google AdWords Uzmanıyla Çalışmalısınız?
1. Zaman taahhüdü. Ücretli arama pazarlaması hakkında bilinmesi gereken ilk şey, tıklama başına ödeme olarak da bilinir; temel düzeyde bile nasıl kullanılacağını öğrenmek çok zaman alır. Ve bu sadece platformu nasıl kullanacağınızı öğrenmeye harcayacağınız zamandır. Etkin bir Google PPC (tıklama başına maliyet) kampanyası oluşturmak ve sürdürmek için haftada bir saatlik bir yatırıma bakıyorsunuz. Hem zamanınızı hem paranızı boşa harcamayın.
2. Deneyim. Yaşamın çoğunda olduğu gibi, bir şeyler ile ne kadar çok “gerçek dünya” deneyimi yaşarsanız, onunla birlikte olma eğilimi o kadar iyi olur. AdWords de istisna değil. Elbette birisi çevrimiçi pazarlama için doğal bir ustalıkla doğabilir ancak yetenekli e-posta ve baskı pazarlamacılarında bile çoğu zaman gelişmiş Adwords kavramlarını kavramakta güçlük çekilir. AdWords ile pazarlamada pratik olarak tecrübeli bir uzman olarak değerlendirilecek bir seviyeye geçmek yıllar alabilir.
3. Bütçesel endişeler. Vakit nakittir. Google AdWords eğitimi alarak saatler harcarsanız, o zaman müşterinizden uzak durmanız gerekir. Ve deneyim argümanı, etkili bir Google reklam kampanya stratejisini mükemmelleştirmek için reklamda binlerce liraya mal olabileceğini düşündüğünüzde (kendi başınıza reklam satın almanın deneme yanılma yoluyla) bir kez daha ortaya çıkıyor. Bu nedenle, yalnızca deneyimli bir Emlak Google AdWords uzmanlığının hızla kullanıma sunabileceği kanıtlanmış stratejileri kullanarak, kampanyanızı doğru ayarlamak ve zamanla optimize etmek için güvenebileceğiniz birini işe almak daha iyi bir seçenek.
4. Anahtar kelime seçimi. Mevcut reklam platformları ile ilgili ayrıntılara ulaşmak, anahtar kelime araştırması etkili bir kampanyanın kritik bir parçasıdır . Yerel arama pazarınız için hangi anahtar kelimelerin alakalı olduğunu ve hedeflediğiniz belirli demografik bilgileri bilmek, haftanın yüzlerce dolarını üfleyen ve hizmetlerinizle ilgilenmeyen kişilere reklamlarınızı gösteren ve gerçek anlamda kitlenize pazarlama erişen arasındaki farkı sağlayabilir.
5. Reklam yazma. Hedeflediğiniz anahtar kelimeleri bilmenin yanında ikna edici bir pazarlama metin yazarı olmak da gerekir. Tıklama Başına Ödeme reklamlarının zorlu karakter sınırlamaları ile sınırlı bir biçimde yazılması gerekir. Ayrıca çevrimiçi bir kitleyi, emlak işletmenizin sağladığı değer önermesine tıklayarak ikna etmeleri gerekir. Arama motorları tarafından sağlanan önemli içerik yönergelerinde yer alan yaratıcı ve ikna edici bir şekilde yazma, deneyimli bir pazarlama pazarlamacısı için kolay bir görev değil, çok daha az yeni başlayan bir kişidir.
6. Açılış sayfaları. Ardından şu soruyu inceliyoruz: Tüm bu trafiği nereye göndermeyi planlıyorsunuz? Web sitenizde hangi sayfanın en yüksek geliri getireceğini ve hangi sayfaya yatırım yapmanız gerektiğini biliyor musunuz? Bu sayfa, reklamlarınız tarafından sunulan değer teklifini yerine getirecek mi? Bu, potansiyel müşterilerden gelen görüşmeler ve telefon görüşmeleri ile sonuçlanacak mı? Trafiğini göndermek için en iyi sayfa henüz tasarlanmış mı? Değilse, o sayfayı kimin dizayn edeceğini ve bunu nasıl yapacağını biliyor musunuz?
7. Teklif yönetimi. Anahtar kelimeleriniz, arama sonuçlarında istikrarlı bir konumda kalacak şekilde yönetiliyor mu? Bir aylık bütçenizin bir hafta sonu boyunca harcanması yerine, ay boyunca uzandığını mı düşünüyorsunuz? Eğitimli Google reklam uzmanları, başlangıç bütçelerinin ve tıklama başına maliyet ayarlarının hedefli anahtar kelimeler için ne olduğunu biliyor ve kampanya canlı olduğunda bunları uygun şekilde ayarlayacaktır.
8. Sonuçların izlenmesi. Kampanya raporlarına baktığınızda başarılı bir reklam kampanyasının işaretlerini biliyor musunuz? Google Analytics’e ne dersiniz? Eğer varsa kendiniz öğrenmek için zaman ya da para ayırabilirisiniz ama bu defa müşterilerinizle ilgilenemezsiniz. Ardından, trafiğinizin kampanyaya nasıl tepki verdiğine ilişkin bilgiler veren ve anahtar kelimelerinizi, reklamlarınızı ve açılış sayfalarınızı optimize etmek için en iyi yolu ilerletmek için öneriler sunan devam eden danışmanınız olarak görev yapabilirler.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Neden Emlak Google AdWords Uzmanıyla Çalışmalısınız yazımıza yorum bırakabilirsiniz.