Muğla E-ticaret
Ekonomik durgunların olduğu dönemlerde bundan en az etkilenen sektör e-ticaret sektörü oluyor. Ülkemizde 2017 yılında e-ticaret hacminin %31 artığını görüyoruz. Muğla E-ticaret web sitenizle bu rekabet ortamından sıyrılmak için web sitenizin kaliteli ve profesyonel bir tasarıma sahip olması gerekir.
İnternet kullanıcıları Muğla E-ticaret web sitenize baktıklarında 4-6 saniye arasında çıkmaya ya da sitenizde kalmaya karar verirler. Profesyonel bir tasarım onlara güven verecek ve sizin kendinden emin, büyük bir marka olduğunuzu düşüneceklerdir. Bilinen büyük e-ticaret sitelerini saymazsak birçok e-ticaret web sitesinin basit ve eski moda göründüğünü fark edebilirsiniz. Bunun nedeni küçük ya da orta ölçekli işletmelerin web sitelerine özen göstermemelerinden kaynaklanıyor. Veya e-ticarete başlamak isteyen kişilerin “Web sitesine ne kadar az harcarsam kardayım!” gibi yanlış düşünce tarzından kaynaklanıyor.
Muğla E-ticaret web siteniz başlı başına bir yatırımdır. Uzun süreli ve size oldukça fazla getirisi olacak bir yatırım. Günümüzde e-ticarette rekabet o kadar çok arttı ki bir web sitesi açayım birkaç ürün koyarım satılır mantığı geride kaldı. Bu işi gerçekten profesyonelce yapmalısınız. B2B (işletmeden işletmeye), C2C (müşteriden müşteriye-gittigidiyor tarız-) ya da B2C (klasik e-ticaret siteleri) e-ticaret modellerinden hangisini yapmayı düşünüyorsanız ona göre tasarım maliyetleriniz de değişecektir.
Muğla E-ticaret web sitenizin tasarımının profesyonelce yapılması ayrıntı gibi görünen ama olmazsa olmaz dediğimiz birçok özelliğin web sitenizde uygulanmasını sağlayacaktır. Burada sadece görüntüden bahsetmiyoruz. E-ticaret web sitenizin hızlı açılması en önemli faktörlerden birisi mesela. Bir web sitesinin açılması 3 saniyeden yavaş olursa %40 oranında müşteri kaybedildiği tespit edilmiştir. Bir web sitesinin hızlı yüklenmesi için hosting yani depolama firmasının kalitesinden tasarım yöntemlerine kadar birçok konu önemlidir.
Muğla E-ticaret web sitenizin hızlı açılmasının yanında sayfalarının kolay yüklenmesi, resimlerin hızlı açılması, alışveriş sepeti kullanım kolaylığı, kullanılan renklerin insanları yormayan ve alışverişe yönlendiren tonlarda seçilmesi gibi birçok şeye tasarım aşamasında dikkat edilmesi gerekir.
Medanis Bilişim AŞ olarak yılların verdiği tecrübe ve profesyonellikle Muğla E-ticaret web siteniz için size yardımcı olabiliriz. Bizimle iletişime geçerek profesyonel e-ticaret siteleri için hazırladığımız ekonomik e-ticaret web tasarım paketleri hakkında bilgi alabilirsiniz.
Muğla E-ticaret Tasarım ve Organik SEO web sitesi optimizasyonunda uzmanız
Medanis Bilişim AŞ. tarafından hazırlanan tüm web siteleri, arama motorlarının görünürlüğünden ödün vermeden görsel stil dikkate alınarak yapılır. Bir dizi önemli unsur, siteyi arama motoru endekslemesi ve optimize edilmiş arama sonuçları için kolaylaştırıyor. Web siteniz için en iyi organik arama sonuçlarını anahtar kelimeleriniz ve anahtar sözcük öbekleri ile odaklanarak odaklanarak uzmanlaşmaktayız.
Organik SEO için Birincil Hedef:
Organik arama motoru sonuçlarının yerleştirilmesinden yol açan olası sonuçlar (olumlu trafik). (* Doğal SEO olarak da bilinen reklam kullanmadan).
Basit yapmak SEO, arama motorlarında belirli bir arama terimlerinde daha iyi bir sıralama elde etmek için kullanılır.
SEO’nun ilk adımı, arama sonuçlarını optimize etmek istediğiniz doğru anahtar kelimeleri bulmaktır.
Muğla E-ticaret Aşama I – Analiz
Bu durumda, tanımlanmış bir “nüfusu” hedeflemek istiyoruz. Bu “nüfus” özel terimlerin ve arama türünün araştırılması ve tanımlanması gerekecek. Ayrıca, belirli bir ürünü veya bir “promosyon” gibi bir etkinliği de itmek isteyebilirsiniz.
Aşama II- Muğla E-ticaret Optimizasyon
Özel arama “anahtar kelime” veya “anahtar ifade” için site ve sayfa optimizasyonuna başlayabiliriz.
Bu, sitede görünür ve görünmez birçok öğenin ayarlanmasını gerektirir. Odaklılık, verilen anahtar kelimeler stratejimiz için sıralama sonuçlarını artırmaktır.
Çoğu durumda, site yapısını, URL yapısını ve programlama yapısını da değiştiririz.
Organik SEO konusunda uzmanlaştıklarından, sıralama sonuçları daha uzun sürmektedir (2 ila 3 ay), ancak uzun vadede sürdürülebilir olduklarını göstermektedir. Kampanyanın sonunda düşmezler. Bir kampanya zaman çizelgesi genellikle yaklaşık 4-6 aydır, sonuçlar yıllardır devam eder.
Aşama III- Muğla E-ticaret İzleme ve ayarlamalar
Kampanya sırasında kampanyanın sonuçlarını haftalık olarak izleriz ve rekabet ve arama sonuçlarına göre stratejiyi ayarlarız.
Siteniz bir e-ticaret değilse bile, çevrimiçi ürün veya hizmetler arayan kullanıcıların markanızı bulmaları gerekir; böylece marka görünürlüğünü artırabilir, marka gücünü ve satışları doğrultudaki yerini artırabilirsiniz.
Muğla E-ticaret SEO Maliyeti:
Maliyet, hedeflenen anahtar kelimeler değerine (rekabet değeri) dayalıdır. Anahtar kelime dönemi hedefine dayalı olarak, rekabeti ve kampanya için bir bütçeyi değerlendirebiliriz. Kampanya genellikle en az 4 ila 6 ay boyunca yürütülür.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.