Başarılı Bir Emlak Kariyeri İçin 5 Sır

Eğer emlak işinde ciddi bir kariyer yapmayı düşünüyorsanız veya daha yeni başladıysanız, bu beş sır, gayrimenkul işinde başarı olasılığında bir fark yaratabilir.
Var olanları korumak yerine yeni bir müşteri edinmek istediğinizde 5 ile 25 kat arasında daha fazla harcama yapmanız gerekir. Bunun üzerine, müşteri tutma oranındaki yüzde 5'lik bir artış karları %25 oranında artırıyor ve % 95'e varır. Bu bulgular ışığında, küçük işletmeler, yeni müşteri edinmenin yanında mevcut müşterilerini de ellerinde tutmaya çalışmalıdır. Peki, Mevcut Müşterilerinizi Nasıl Korursunuz?
Bir müşteri sadakat programı oluşturarak.
Basitçe müşterilerinizi sizinle çalışmaya devam etmeleri konusunda ikna etmek için; firmayla müşteri arasındaki iletişimi arttırmak ve ödüller, özel teklifler, indirimler, kuponlar vermek gibi yöntemleri kullanabilirsiniz.
Mevcut Müşterilerinizi Nasıl Korursunuz?
Etkili müşteri sadakati programı yaratmak için bir kontrol listesi
Başarılı bir müşteri sadakat programı yaratmak için, stratejinize aşağıdaki faktörleri dahil edin:
1. Araştırma ve planlama
Bir müşteri sadakat programının geliştirilmesinde ilk adım araştırma ve planlamayı içermektedir. Mevcut müşterilerinizin alışkanlıklarını, onlara ilham veren şeyleri ve işletmeniz hakkında ne düşündüklerini keşfedin. Bu bilgi, online anketlerin yürütülmesinden satın alma geçmişinin analiz edilmesine kadar çeşitli taktiklerle toplanabilir. Değerli bilgileri bir araya getirdikten sonra, uygun bir sadakat programı ile ulaşabileceğiniz en değerli müşterilerinizi tanımlamak için daha iyi bir konumda olursunuz.
2. Bir çeşit sadakat programı seçme
Bağlılık programlarının çeşitli biçimlerde gerçekleşmesi nedeniyle, mevcut müşterileri ilgilendiren maliyet etkin, yönetmesi kolay bir müşteri sadakat programı kurabilirsiniz. İşte birkaç seçenek:
3. İşinizi koruyan kurallar
İşletmenizi korumak için müşteri sadakat programınız için kuralları tanımlayın. En iyisi, birkaç basit kural belirlemek ve müşterilerin kafalarını karıştırmamaktır. Örneğin, ödemelerin devredilebilir olmadığına veya puanların yalnızca ürünler için (nakit değil) itfa edilebileceğini belirtebilirsiniz.
4. Programın tanıtımı
Müşterilerinize ödül programınız hakkında bilgi verin ve onların geribildirimlerini isteyin. Örneğin, bülteninizi ilan ederek e-posta pazarlaması yoluyla sadakat programınızı tanıtabilirsiniz. Kullanıma hazır tüm çevrimdışı ve çevrimiçi kanalları kullanın.
Mevcut Müşterilerinizi Nasıl Korursunuz? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler:
Yorumlar