Logo Web Tasar覺m

LınkedIn Kampanyası Nasıl Oluşturulur?


paylaş
LınkedIn Kampanyası Nasıl Oluşturulur?

Reklam bütçeleri az olan işletmeler için potansiyel müşterileri edinme her zaman zor olmuştur ve bunu mobil cihazlarla internet ortamında yapmak daha zordur. Tüketiciler formları doldurmaktan ve kişisel bilgilerini vermekten hoşlanmıyorlar ve bunu küçük bir ekrandan yapmaktan hiç hoşlanmıyorlar. Bu, potansiyel müşteriler hakkında veri toplayabilmek için tüketici bilgilerine ihtiyaç duyan girişimciler için bir meydan okuma oluşturur. Neyse ki LinkedIn, hem işletme sahipleri hem de müşteriler için süreci kolaylaştırmak adına bir çözüm geliştirdi. LınkedIn Kampanyası Nasıl Oluşturulur?

LınkedIn'in Yeni Müşteri Üretimi formları, müşterilerin formu hızlı bir şekilde gönderebilmesi ve yoluna devam etmesi için gerekli bilgileri otomatik olarak doldurarak, girişimcilerin ihtiyaç duydukları bilgileri alabilmesi için süreçleri basit ve kolay bir şekilde dahil etmesini sağlar.

LinkedIn Nitelik Formu Nedir ve Neler Yapabilirsiniz?

0a589c121247ff8bc6fdf070628b62dc.png

LinkedIn'u kullanan 500 milyondan fazla insan var, girişimcilerin potansiyel iş liderliği hedeflemesi için açık bir kitle mevcut. Müşteri Gen formları, reklamlarınızdan birini tıklayan herkes için bir form sağlayarak bu muazzam gruba erişmenizi her zamankinden daha kolay hale getirir. Müşterinin LinkedIn profiliyle bütünleştiği bir form otomatik olarak açılır, böylece müşterinin yapması gereken şey, bilgilerini işletmelere göndermek için "gönder" seçeneğini tıklamaktır. Form, bir kişinin adı, iletişim bilgileri, şirket adı, iş unvanı, yer vb. gibi bilgileri içerecektir.

Tüm bu bilgileri küçük bir mobil ekranda yazmaya çalışmak yerine LinkedIn, müşterinin formunu otomatik olarak doldurmak için bir kullanıcının profilinde bulunan bilgileri kullanacaktır. Bu, insanların yanlış bilgi ile doldurabildikleri tipik yol tariflerinden çok daha güvenilirdir. Tüketiciler çok mutlu ve iş sahipleri, formlardan sağlanan bilgileri aşağıdakiler için kullanabilirler :

  • Genel hedeflerini yerine getirin - potansiyel müşteriler, sponsorluk yapan çoğu kampanyadan daha iyi bir kaliteye sahiptir.
  • Müşteri dönüşümünü ölçün - gelecekte LinkedIn, aldığınız olası satışların sayısını azaltacak demografik raporlar sunmayı planlıyor.
  • Avantajlarını yönetin - yönetmek ve yeni potansiyel müşterilere ulaşmak için CRM sisteminizle senkronize edebilirsiniz.

Neden İşletmeniz İçin Kurşun Üretim Formlarını Kullanmalısınız?

İster LinkedIn kullanın, olmasın, Lead Generation veya "Lead Gen" formları daha fazla tıklama kazanmanıza yardımcı olur ve rakiplerinize yetişmek için uğraşmak zorunda kalmazsınız.

Ayrıca, kullanıcıların masaüstlerinde mobil cihazlardan arama yapmayı tercih ettikleri için, mobil optimizasyon her zamankinden daha önemli. Lead Gen formları, web sitenizi ve kampanyalarınızı otomatik olarak mobil tarama için optimize eder ve olmayan web sitelerinden daha üst sıraya yerleşir. Kurşun Gen formlarını bağlayabilir ve bilgileri MailChimp, HubSpot, ActiveCampaign ve benzeri diğer uygulamalara yönlendirebilirsiniz.

c5003fedb238282e44b783b49f9c4626.png

LinkedIn Müşteri Üretim Formları Nasıl Kurulur:

1. LinkedIn Kampanya Yöneticisi'nize giriş yapın, kampanyayı çalıştırmak istediğiniz hesabı tıklayın ve yeni bir Sponsor İçerik kampanyası oluşturun.

2. Kampanyanıza bir ad verin ve ardından "LinkedIn Lead Gen Forms kullanarak devam et" seçin.

3. Mevcut bir reklam öğesini kullanmak isteyip istemediğinize karar verin veya yeni bir reklam oluşturun.

4.  Gen Formunuzda toplamak istediğiniz 7 alanı seçin.

5. Biri  Gen Formu'nu gönderdikten sonra teşekkür mesajı oluşturabilir ve kullanıcıyı seçtiğiniz eKitap, web sitesi veya açılış sayfasına yönlendiren bir URL görüntüleyebilirsiniz.

İşinizin LinkedIn Müşteri Üretim Formları İçin Hazır Olduğunu Nasıl Anlarsınız?

1. Harika bir profil oluşturun ve optimize edilmiş olduğundan emin olun.

LinkedIn'i kullanmanın büyük bir kısmı, başkalarıyla bağlantı kurarak ağınızı büyütmektir; bu nedenle, profilinizin olağanüstü bir yer olduğundan emin olabilirsiniz. Bu da, muhtemelen alacağınız yeni potansiyel müşterilere hazırlıklı olmaktır.

Profil fotoğrafınızla net, profesyonel bir fotoğrafınız bulundurduğunuzdan emin olun. Başkalarınız hakkında daha fazla bilgi edinmek için okuyacakları ilk şeylerden biri olduğu için, başlığınıza "mesleki başlık" olarak vakit ayırın. Başlığınız benzer şekilde hedeflemeye çalıştığınız kişilerin başlıklarını yansıtmalıdır.

2. "Gruplar" seçeneğini kullanın.

Kullanmayı düşünen harika bir LinkedIn aracı Gruplardır. Bununla başa çıkmak için mevcut iki gruba aktif olarak katılmak veya kendi grubunuzu oluşturmak için iki büyük seçeneğiniz var. Grup tartışmalarında vakit geçirmek, aksine görüşemeyeceğiniz, aynı görüşlü insanlarla bağlantı kurma imkanı verir.

3. Potansiyel müşterileri aktif olarak takip edin.

Sadece yeni potansiyel müşteriler çekmek için yeterli değil, karşılaştığınız her yeni kişiyi aktif olarak takip etmek isteyeceksiniz. Bu başlangıçta ezici görünebilir, ancak uzun vadede buna değecektir. Düzenli kalmaya yardımcı olması için tüm kullanıcıların kişisel bilgilerini bir elektronik tabloda toplamayı düşünün. Sonra, bağlantı davetinizi mükemmelleştirmek için biraz zaman harcayın; Profiliniz dışında bu, insanların göreceği ilk şeylerden biridir ve iyi bir izlenim yaratmak istersiniz.

Bir grup oluşturduysanız, bunun için iletişim bilgilerini davetiyenize eklemeniz harika bir fikirdir. Profil resminiz ve başlığınız zaten optimize edilmelidir, bu nedenle yapmanız gereken ilgi çekici bir açılış mesajı oluşturmaktır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, sosyal medya reklamları, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

 

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar