Logo

Küçük İşletmeleriniz İçin Dijital Pazarlama Stratejileri


paylaş
Küçük İşletmeleriniz İçin Dijital Pazarlama Stratejileri

İşletmenizi fiziksel bir konumdan uzak tutsanız bile, güçlü bir çevrimiçi varlığı korumak önemlidir. Bunu düşün. Bir mağazayı kontrol etmeyi düşünüyorsanız, genellikle ilk çevrimiçi olarak başlarsınız. Küçük İşletmeleriniz İçin Dijital Pazarlama Stratejileri ile firmanızı bir marka haline getirebilirsiniz.

Diğer markalarla rekabet etmek istiyorsanız işinizi nasıl yapılandıysanız da çevrimiçi pazarlama stratejileri önemlidir. Buna göre, küçük işletmeleriniz için kullanabileceğiniz birkaç çevrimiçi pazarlama stratejisi bulunmaktadır.

İçerik pazarlama

Küçük işletmeler için en iyi dijital pazarlama stratejilerinden biri, içerik pazarlamacılığıdır. Reklamcılık ile en büyük mücadelelerden biri de ona bağlı markalaşma çalışmasıdır.

İnsanlar sadece reklamlardan hoşlanmazlar. İnsanların çoğunluğu hala ya kendilerine verilen bir bilgi ya da bir deneme ürünü ile yapılan reklamlardan hoşlanır.

İçerik pazarlaması burada harika bir fırsat, bilgilendirici ve çekici bir içerikle ürününüzü tanıtmanızı sağlar. İster bir blog yazısı, resim veya bir video yayınlasanız da, reklamınızı müşterinizin yüzüne sokmadan ürününüzü tanıtabilirsiniz.

Küçük işletme sahiplerinin dijital pazarlamaya başlaması için bir şirket blogu açarak haftada birkaç içerik eklemeleri yeterli olacaktır. Bu stratejinin başarısı tutarlı ve kaliteli içeriğe bağlıdır. Kendiniz yazamıyorsanız, işi yetenekli bir kişiye verdiğinizden emin olun. İçerikler hem uzun olmalı hem düzenli eklenmeli hem de anahtar kelime odaklı olmalıdır.

Sosyal medya pazarlamacılığı

Küçük İşletmeleriniz İçin Dijital Pazarlama Stratejileri içiden bir başka büyük dijital pazarlama stratejisi sosyal medya pazarlamasıdır. Sosyal hesaplar, onları küçük işletme sahipleri için düşük maliyetli bir çözüm haline getiren ücretsizdir. İçerik pazarlaması gibi, sosyal medya ilgi çekici içeriğe bağımlıdır. Örneğin, işletmeniz için bir Instagram hesabı oluşturmayı seçerseniz, haftada 2-3 kere çok ilgi çekici fotoğraflar göndereceğinizden emin olmanız gerekir.

Sosyal taraftarlara gelince, nicelik üzerine kaliteye odaklanmanız gerekir. Binlerce takipçiniz varsa ancak yüz kadar seviyorsanız ve yorum yapıyorsanız, kullanıcılarınızı etkilemezsiniz.

Gösterim yapmak istiyorsunuz. Gösterimler daha fazla dönüşüm sağlıyor. Daha fazla dönüşüm , işletmeniz için daha fazla nakit akışı anlamına gelir .

E-posta pazarlama

Birçok kişi, e-posta pazarlamasını ölmekte olan bir strateji olarak görüyor. Bunun nedeni, pazarlama e-postaları alma konusundaki kendi tecrübelerinden uzak durmalarıdır. Şu bir gerçek ki insanlar firmalardan gelen e-postalara dikkat etmiyor. Bununla birlikte, çoğunluk aboneliği iptal edecek kadar rahatsız etmiyor.

Küçük işletmeler genellikle bir pazarlama kampanyasına yönelik olarak çok daha az sermayeye sahip olduklarından, bunlar takip etmeleri için mükemmel bir stratejidir. SendGrid ve MailChimp gibi platformlar, küçük işletmelerin kurulması ve kalkması için düşük maliyetli paketler sunar.

Son düşünceler

En iyi ürün sizdeyse bile insanlar bunu bilmiyorlarsa satın almazlar.

Bununla birlikte, pazarlama, küçük işletmeler için son derece önemlidir. Dijital pazarlama popülerlik kazanmaya başladığından, pazarlamaya başlamak için yukarıdaki üç stratejiyi uygulamanızı öneririz.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, Profesyonel Tasarım: Ankara Web Tasarım, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Küçük İşletmeleriniz İçin Dijital Pazarlama Stratejileri için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Küçük İşletmeleriniz İçin Dijital Pazarlama Stratejileri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar