Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı?
Çevrimiçi işinizde kredi kartı ödemelerini kabul ettiğinizde en yaygın ve en rahatsız edici hata mesajı: “Kredi kartı şirketi tarafından işlem reddedildi“. mesajıdır. Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı? İnsanların alışverişlerine devam edebilmeleri için ne yapılmalı?
Bu mesaj ne?
Bu her zaman görünebilir. En yaygın hata mesajı budur. Şöyle görünebilir:
- Kredi kartı şirketi tarafından reddedildi
- Kart reddedildi
- Kart, bir banka tarafından reddedildi
- …
Tüm bu hata mesajları yalnızca bir şey söylemektedir – bu kart (işlem) müşterinin bankası tarafından reddedildi .
Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı? Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı?
Kart reddedildi… Bu hata göründüğünde bu her anlama gelebilir. Müşterilerinizin banka hesabında yeterli parası olmadığı, karttaki sınırların çok düşük olduğu, bu kartın engellediği veya etkin olmadığı, müşterinizin bu tür işlemler için sınır tanımadığı, müşterinizin bankası bu işlemi hileli bir işlem olarak sınıflandırdığı gibi birçok anlama gelebilir.
Müşterinize ne sormalısınız? Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı?
Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı? Bu soruları sormayı öneriyoruz …
- Kart numarasının QQQQ ile bittiği bir kredi kartında ZZZ’de (başarısız işlemin gerçekleştiği zaman), YYY’ye (başarısız işlemin tarihi) ilişkin bir miktar XXX miktarı (başarısız işlemin miktarı ve para birimi) var mıydı (kredi kartının son 4 basamağı bitti. Başarısız işlemden gelen numara)?
- Bu kartta çevrimiçi ödemeler seçeneğini etkinleştirdiniz mi? Bize banka arayüzünde neye benzediğini ve uygun şekilde ayarlanıp ayarlanmadığını kontrol edebilmemiz için lütfen bir ekran görüntüsü gönderebilir misiniz?
- Kredi kartı QQQQ (kredi kartı numarasının son 4 basamağı) üzerindeki (çevrimiçi / MOTO) işlemler için işlem hacmi sınırları XXX’dan (başarısız işlemin tutarı ve para birimi) daha yüksek mi? Bize banka arayüzünde neye benzediğini ve uygun şekilde ayarlanıp ayarlanmadığını kontrol edebilmemiz için lütfen bir ekran görüntüsü gönderebilir misiniz?
- Kredi kartı QQQQ’daki (çevrimiçi / MOTO) işlemler için işlem miktar limitleri ayarladınız mı (kredi kartı numarasının son 4 basamağı)? Bize banka arayüzünde neye benzediğini ve uygun şekilde ayarlanıp ayarlanmadığını kontrol edebilmemiz için lütfen bir ekran görüntüsü gönderebilir misiniz?
- RRR’ye (çevrimiçi ürününüzün adı) giriş yapabilir ve tüm kredi kartı bilgilerinin doğru olup olmadığını kontrol edebilir misiniz? Özellikle isminiz (karttaki isim) ve son kullanma tarihi bakımından.
- QQQQ (kredi kartı numarasının son 4 basamağı) kartını kullanarak son birkaç haftadır başka herhangi bir web mağazasında bir şey ödemiş miydiniz? Başarılı bir işlem miydi? Bu kartla son olarak ne zaman çevrimiçi ödeme yaptınız?
- Çevrimiçi ödeme yaparken (örneğin SMS’den) bir miktar şifre koymanız mı gerekiyor? Bu, 3d güvenli bir işlem miydi (Verified by Visa / MasterCard SecureCode)? Onunla ilgili bazı sorunlarınız mı var?
Bundan sonra ne yapmalı? Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı?
Bu soruların yanıtlarını aldıktan sonra, bunları analiz etmelisiniz. Örneğin, müşterinin kredi kartındaki limitleri biliyorsanız, bu limitlerin hizmetiniz için ödeme olup olmadığını kontrol etmeniz gerekir.
Müşterinizin şu gibi limitleri olduğunu varsayalım:
- 1500 TL ve günde 5 işlem
- Aylık 5000 TL ve 10 işlem
Son işlem günümüzde yapılmışsa ve 1000 TL ise ve işleminiz 510 TL ise işleminiz reddedilecektir. Müşteriniz bugün beş kez ödeme yaptıysa, bir sonraki işlem reddedilecektir. Müşteriniz bu ayın 10 katı kadarını ödemişse, işleminiz reddedilecektir. Miktarınız müşterinin limitlerinden yüksekse – işlem reddedilecektir. Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı? Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı? Son başarılı işlem 3d güvenli bir işlemse ve bu mekanizmayı kullanmıyorsanız – işleminizin reddedilmesinin nedeni olabilir.
Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı? Bu işlemi reddetmenin nedenini hala bulamazsanız, yalnızca müşterinizden bankasını arayıp bu bankayla ilgili soru sormasını isteyebilirsiniz (müşterinize, kredinin dört basamağı gibi bazı işlem ayrıntılarını daha iyi sunabilirsiniz. kart numarası, başarısız işlemin tarih ve saati, başarısız işlemin tutarı ve miktarı, bankanızın sistemlerinde bulmalarına yardımcı olacaktır).
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı? konusunda daha fazla bilgi için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Kartla Ödeme Yaparken Bir Sorun Olduğunda Ne Yazmalı? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.