İşletmeniz için Google Yayınları Nasıl Kullanılır?
Haziran ayının sonunda Google, Google Benim İşletmem Gösterge Tablosundaki yeni Google Mesajlarını herkese açık hale getirdi. Peki bu sizin işletmenizi nasıl etkileyecek? Küçük işletmeler dahil bütün firmalar Google Posts yani Google yayınları kullanmalı. İşiniz için değerli müşteri işlemlerini gerçekleştirmeye yardımcı olabilecek kullanımı kolay bir özellik. İşletmeniz için Google Yayınları Nasıl Kullanılır?
Birçok işletme hala Google yayınların farkında değil. Google Posts nasıl kullanılır? Google Posts nedir?
Google Posts Nedir?
Google Yayınları ile işletmeniz, markalı anahtar kelimeleri aradıklarında mesajlarını paylaşabilir veya kullanıcıları web sitenizdeki bir sayfaya bağlayabilir. Yayınlar, en son wp_betawpposts makalelerimden birine bağlanan bir yayın oluşturduğum örnek resimdeki gibi, bu tür sorguların bilgi panelinde hemen görünecektir.
Mesajlar 7 gün sonra sona erer, bu nedenle sık sık yayınlamalısınız ve bir kerede 10 mesaja sahip olabilirsiniz. İlk ikisi bilgi panelinde hemen görünecek ve diğerlerini görmek için kullanıcıların profilinizi incelemesi gerekir. Her gönderi bir görüntü ile 300 kelimeye kadar olabilir, ancak bilgi panelinden sadece ilk 100 karakter görünecektir, bu yüzden bunları akıllıca kullanın!
Google Yayınlardan Yararlanmanın Yolları
Google Yayınlarını iş hedeflerinizi daha da ileriye taşımak için kullanmanın çeşitli yolları vardır ve sizin için neyin etkili olduğunu bulmaya çalışmalısınız. İşte başlamanız için 4 fikir:
- Satış ve Promosyonlar – Müşterilerinizin, markanızı arayan herkese anında görünmesini sağlayarak promosyonlarınızın farkında olduğundan emin olun. Satışınız için bir açılış sayfası oluşturduysanız, alışveriş yapan kişileri doğrudan doğru sayfaya da bağlayabilirsiniz.
- Ürün Vitrinleri – Göstermek istediğiniz yeni bir ürününüz var mı? Google Yayınları, göründüğünden emin olmanın harika bir yoludur
- Etkinlikler – Elbette, etkinliklerinizi işaretlemek ve bilgi panelinde görünmesini sağlamak için etkinlik şemasını kullanabilirsiniz, ancak Google Mesajlar, ek bir harekete geçirici mesajla iletiyi daha fazla kontrol etmenizi sağlar.
- Makaleler – Belki son zamanlarda harika bir makale yayınladınız ve içeriğinizde daha fazla görünürlük elde etmek istiyorsunuz. Google Yayınları bunu kolaylaştırır ve Google My Business kontrol panelinizi ziyaret ederek her gönderinin kaç kez arama motoru sonuçlarında göründüğünü görebilirsiniz. Ayrıca, herhangi bir bağlantı için utm parametrelerini kullanmanızı öneririz. Böylece değeri daha iyi anlamak için yayınınız tarafından ne kadar trafik oluşturulduğunu izleyebilirsiniz.
Post nasıl oluşturulur?
Yeni bir Google Post oluşturmak kolaydır. Business.google.com adresinden Google Benim İşletmem gösterge tablonuza gidin ve sol taraftaki gezinme bölümündeki yayınlara tıklayın. Buradan, web sitenizdeki kullanıcıları bir sayfaya bağlamak isterseniz, resminizi ekleme, metni yazma ve bir harekete geçirici mesaj seçme seçeneği sunulur. Hiçbir şeyden emin değilseniz harika bir gönderi oluşturmaya yönelik bazı en iyi uygulamalar için Google desteğini de ziyaret edebilirsiniz.