Logo Web Tasar覺m

İş İçin Sosyal Medya Pazarlama Yöntemi


paylaş
İş İçin Sosyal Medya Pazarlama Yöntemi

İş İçin Sosyal Medya Pazarlama Yöntemi

2017'ye sayılı günler kala İş İçin Sosyal Medya Pazarlama Yöntemi gerçekten yaratıcılık gerektiriyor. Sosyal medya ilk çıktığında çoğu kişi sosyal medyanın geçici bir heves olduğunu söylüyordu. Zamanla bu görüşün yanlışlığı ortaya çıktı. 3 milyar hatta daha fazla internet kullanıcısı var ve bunların içinden yaklaşık 2 milyar kişi aktif olarak sosyal medya kullanıyor.

Araştırmalar önemli pazarlamacıların %97'sinin sosyal medyayı kullandığını gösteriyor. İş İçin Sosyal Medya Pazarlama Yöntemi ile  %78 oranında daha fazla kar ettikleri görülüyor.

Küçük veya orta ölçekli işletmelerin çoğu hala sosyal medyayı kullanmıyor. Sosyal medya platformlarını kullanarak:

  1. Markanızın bilinirliği artar.
  2. Web sitenize giren kişi sayısı artar.
  3. Ürün ve hizmetlerinizi tanıtabilirsiniz.

Markanızın bilinirliğinin artması İş İçin Sosyal Medya Pazarlama Yöntemi içinde en önemli olandır çünkü insanlar bildikleri markalara yönelirler. Sosyal medya sayesinde kısa sürede tanınırsınız. Facebook, Twitter, İnstagram gibi sosyal platformlarda profil ve kapak fotoğraflarınızı özenle seçmelisiniz. Logonuzu mutlaka profil ve kapak fotoğrafınızın üzerine yerleştirin. Bunu yaparken insanları rahatsız etmeyecek şekilde logoları yerleştirin.

İş İçin Sosyal Medya Pazarlama Yöntemi için diğer önemli nokta insanların sizin hakkınızda konuşarak iletişime geçmesini sağlayın. Sizin paylaşımınız altında yorumlar yaparken markanızın orada olduğunu onlara hissettirin bir izleyiciden öte olduğunuzu hissetmeliler. Ayrıca müşterilerinizle konuşurken onları değerli hissetirecek şekilde konuşmalısınız duygusuz bir robot gibi değil.

İş İçin Sosyal Medya Pazarlama Yöntemi içinde sosyal dinleme yaparak kitleyle iletişim kurabilirsiniz. Sosyal dinleme belirli konularda konuşulan başlıkları takip etmektir. Böylece hedef kitlenizin nasıl düşündüğünü, nelerin ilgilerini çektiğini anlayabilirsiniz. Mesela Burger Kıng sosyal medya hesabında tamamen gençlere yönelik paylaşımlar yapar. Onların anlayacağı espriler paylaşır.

Sosyal medya pazarlaması için mutlaka bir web sitenizin bulunması lazım çünkü sosyal medya paylaşımlarınızı gören kişilerin ilk işi web sitenize bakmak olacaktır. Kaliteli bir web sitesi ile İş İçin Sosyal Medya Pazarlama Yöntemi ile kazandığınız müşteriler devamlı müşterileriniz olacaktır.

 

Etiketler: sosyal medya iş için kurumsal sosyal medya yönetimi sosyal medya pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar