İnternette Para Kazanmanın 10 Basit Yolu
Teknoloji, toplumumuzun her alanına girmeyi başardı ve bunun harika bir şey olduğunu düşünüyoruz.
Instagram artık 600 milyondan fazla kullanıcıya sahip. Bu büyük bir izleyici. Karşılaştırma için söylemek gerekirse, Twitter sadece 313 milyon aylık aktif kullanıcısına sahiptir. Bu açıdan Instagram'a reklam vermek daha avantajlı olacaktır. Instagram'da Nasıl Reklam Verirsiniz?
Ancak Instagram'ın kullanıcı tabanının boyutu o kadar cazip bir pazarlama kanalı haline getiriyor ki , markaların platformda yer alması neredeyse zorunlu bir hale geldi.
Instagram'ın katılımı yalnızca Twitter, Pinterest, Google+ ve LinkedIn'ı yok etmekle kalmıyor, aynı zamanda markalar için Facebook'dan bile 10 kat daha iyi bir performans sergiliyor. Instagram'da Nasıl Reklam Verirsiniz? yazısı ile siz de artık Instagram'da yer alabilirsiniz.
Peki neden bu kadar yararlı olmasına rağmen firmaların çoğu hala Instagram'da bulunmuyor?
Instagram'da bağlantınızı insanlara ulaştırma sorunu mevcut. İnsanları ürün ya da bağlantı paylaştığınızda süreki bionuza yönlendirmek zorundasınız.
Bu ideal olmamasına rağmen, Instagram hala birçok şirket için etkili bir trafik ve satış kaynağı olmuştur. Sosyal medyada en iyi tıklamalar Instagram'dan geliyor bu da bir gerçek.
Ama işte gerçekten heyecan verici bölüm. Artık, Instagram yayınlarında web sitenize bağlantılar ekleyebilirsiniz - tabi eğer reklam verirseniz. Aşağıdaki örnekte, "Şimdi Mağaza" düğmesi, okuyucuları doğrudan bir ürün sayfasına yönlendirir.
Instagram fotoğraflarındaki ürünleri etiketlemek, sorunsuz bir müşteri kontrol deneyimi sağlayacaktır.
Ürün etiketi ile, e-ticaret markalarının Instagram'da reklam vermeye başlamasının daha fazla sebebi olacaktır.
Instagram reklamcılık hala oldukça yeni. Daha önce de olsa, bir geçici çözüm vardı: sponsorlu yayınlar .
Geçmişte, Instagram'da reklam vermek isterseniz, bunu Instagram etkilenenleri ile özel olarak müzakere ederek ve bunları kendi hesaplarında markanızı tanıtmalarını isteyerek yapmanız gerekirdi. Bu, trafik ve satışları artırmak için çok etkili bir yol olabilir; ancak sınırlamaları vardır:
Sponsorlu yayınların hala yerleri var. Başkasının ürününüzü tanıtması için sağlam menfaatler edinmesi gerekir.
2015 yılının sonundan bu yana herkes, şimdi Facebook'un self servis reklamcılık platformu vasıtasıyla Instagram reklamları oluşturabilir. Bununla birlikte, reklamlarınızın, bunların nasıl göründüğü ve kimlerin gördüğü üzerinde tam kontrole sahip olursunuz. Sponsorlu yayınların aksine, reklamlarınız doğrudan kendi hesabınızdan yayınlanır. Yeni yöntemin avantajları şunları içerir:
Şimdi Instagram'da dört farklı reklam türü çalıştırabilirsiniz.
Instagram reklamları, çeşitli kampanya hedefleri sunar. Bunlar, bir listeden seçtiğiniz kampanyanız için potansiyel hedeflerdir. Bu seçimi ihmal etme, reklamlarınızın nasıl optimize edildiğini ve bunun için nasıl ödeme yapacağınızı etkiler. Örneğin, amacınız insanları videonuzu izlemeye çekmekse, insanların bağlantısını nasıl beğendiğini düşünmeyin.
Facebook reklamları oluşturmanın kampanya hedeflerine zaten aşina olabilirsiniz. Seçenekler şunları içerir:
Instagram reklamlar , Facebook reklamları ile aynı hedefleme seçeneklerine sahiptir. Bunlara, konum, demografik bilgiler, ilgi alanları, davranış, benzeri görülmemiş kitleler ve otomatik hedefleme (Facebook kararına bağlı olarak) temel alan hedefleme yer alır.
Daha da iyisi, Özel Kitleler varsa Instagram'da hedefleyebilirsiniz. Özel Kitleler, markanızla bir şekilde zaten bağlantı kurmuş olan kişilerdir. Bu, web sitenizi ziyaret ederek, Facebook'daki yayınlarınızla etkileşimde bulunarak, uygulamanızı kullanarak veya sizinle iletişim bilgilerini paylaşarak olabilir.
Instagram'da Nasıl Reklam Verirsiniz?
Instagram'da ilk reklamınızı nasıl oluşturabileceğinizi öğrenelim.
Bir Instagram reklam oluşturmanın ilk adımı Instagram hesabınızı Facebook sayfanıza bağlamaktır. Sadece bir kere buna ihtiyacınız var.
Facebook sayfanızın Ayarlarını ziyaret edin ve "Instagram Ads" ı tıklayın.
Ardından, "Hesap Ekle" yi tıklayın ve Instagram oturum açma kimlik bilgilerinizi girin. Zaten bir Instagram hesabınız yoksa, şimdi de oluşturabilirsiniz. İşiniz bittiğinde "Onayla" yı tıklayın.
Artık Faceook sayfasına Instagram hesabınızı bağladıktan sonra, iki olduğu için üzerinde dönme zamanı geldi Reklamlar Yöneticisi ve ilk kampanyanızı oluşturun. Power Editor'ı daha rahat kullanıyorsanız, orada Instagram reklamları da oluşturabilirsiniz. Hali hazırda Facebook reklamları oluşturursanız, bu işlemin çoğu sizin için aşina olacaktır.
Reklam Yöneticisi'nde, ekranın sol üst köşesine yakın yerdeki " + Kampanya Oluştur " u tıklayın .
Ardından, kampanya hedefinizi seçin. Tüm hedeflerin Instagram Öyküleri Reklamlarıyla uyumlu olmadığını unutmayın.
"Dönüşümler" hedefi, satışları artırmak isteyen e-ticaret işletmeleri için mükemmel bir seçimdir. Bu amacın kullanılabilmesi için web sitenizde bir Facebook pikselinin kurulu olmasına dikkat edin. Henüz bir tane yüklü değilseniz, size bildiren bir mesaj alırsınız.
Reklam Seti sayfasında, optimize etmek istediğiniz dönüşüm türü olarak "Satın Al" ı seçebilirsiniz.
Ardından, reklamlarınızı kimlerin görmek istediğinize ve harcamak istediğiniz para miktarını tanımlayabilirsiniz. Instagram reklamlarında Facebook reklamlarında olduğu gibi aynı hedefleme seçenekleri de kullanılabilir.
Kimlerden birini hedefleyeceğinizi ve ne kadar harcayacağınızı seçmeyi bitirdiğinizde, sağ alt taraftaki "Devam Et" i tıklayın.
Bir sonraki ekranda, reklam biçiminizi seçmek için bir seçenek görürsünüz. Tuval biçiminin Instagram ile uyumlu olmadığını unutmayın. Bir kere karar verdikten sonra, görüntülerinizi veya videolarınızı yüklemek için aşağı ilerleyin.
Görsellerinizi yükledikten sonra ilerleyin ve reklamınıza metin eklemek için soldaki seçeneklerden birini göreceksiniz.
Son olarak, metin editörünün sağında, reklamınızın Instagram'da nasıl göründüğünü önizleme yapabilirsiniz. İş köpeğim Petunia'nın resmini yüklersem reklamım nasıl görünürdü. Ayrıca, reklamınızın seçilen diğer biçimlerdeki görünümünü de görebilirsiniz.
Her şey iyi görünüyorsa, "Sipariş Ver" i tıklayın. Aksi takdirde, geri dönün ve değişiklik yapın.
İlki her zaman en zor olanı. İlk reklamınızı Instagram'da oluşturduktan sonra ikinci kez çok daha kolay olacak
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Instagram'da Nasıl Reklam Verirsiniz? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler: ınstagramda nasıl reklam veriir instagramda reklam verme
Yorumlar