İnternet Tasarım
Teknolojinin hayatımızın her alanında yer aldığı günlerde yaşıyoruz.
Instagram Hikayeler Bölümüne Doğrudan Reklam Seçeneği Ekledi böylece Instagram yavaş yavaş reklamcılık potansiyelini genişletiyor.
Reklam seçeneği daha sonra daha fazla kullanıcıya genişletildi (raporlar, 10 milyondan fazla takipçisi olan tüm kullanıcıların Hikayelerine şimdi kaydırılabilir bağlantılar ekleyebileceğini önermişti, ancak herhangi bir resmi duyum yoktu) Bu yeni reklam seçeneği esasen aynı. Ancak bağlantı eklemek için organik bir yöntemin aksine bir reklam olarak herkes tarafından kullanılabilir.
Kullanıcılar arasında geçişi hızlandıran Öyküler arasında görünen "Öyküler reklamları", tek bir dikey fotoğraf veya en fazla 15 saniye uzunluğunda bir dikey video içerebilir. Ekranın alt kısmında, kullanıcıların hemen harekete geçmesi için bir talimat olacaktır - bu harekete geçirici mesaj için mevcut seçenekler şunlardır:
Instagram Stories, Facebook'un en başarılı Snapchat klonudur. 200 milyondan fazla kullanıcı zaten Hikayeler içeriğiyle her gün ilgilenmektedir. Bu durum göz önüne alındığında, Instagram'ın bu aracı kullanarak daha fazla marka kazanması için daha gelişmiş reklam ürünleri ve seçenekleri sunması ve Snapchat'tan uzak tutması mantıklı.
Şu günlerde sadece doğrulanmış hesaplar hikaye özelliğine reklam verebiliyor ancak kısa süre sonra bunun tüm hesaplar için yaygınlaşacağı söylenir. Doğrulanmış bir hesabınız varsa şimdi de reklam verebilirsiniz.
Hikayenize bir bağlantı eklediğinizde, insanlar uygulamanın içinde bağlantıyı görüntülemek için ekranın alt kısmındaki Devamını Gör seçeneğine tıklayabilir.
Etiketler:
Yorumlar