Logo

İçeriklerinizi Daha Dikkat Çekici Yapmak İçin Gerekli Araçlar


paylaş
İçeriklerinizi Daha Dikkat Çekici Yapmak İçin Gerekli Araçlar

Bugünün kazanan markaları izleyicilerin tüketebilmesi için tıklanabilir, paylaşılabilir ve ve dayanılmaz içerikler oluşturarak insanları nasıl yöneteceklerini bilen markalardır. Peki, siz işletmeniz için oluşturduğunuz içeriklerin daha ilgi çekici olması için neler yapıyorsunuz? Bunun eğitimini almamış olabiliriniz, teknolojiden fazla anlamıyor olabilirsiniz ama İçeriklerinizi Daha Dikkat Çekici Yapmak İçin Gerekli Araçlar ile çok kolay şekilde içeriklerinizi daha iyi hale getirebilirsiniz.

İçeriklerinizi Daha Dikkat Çekici Yapmak İçin Gerekli Araçlar

Fakat önce, neden içeriği paylaşmalıyız?

İçeriği paylaşmak o kadar doğal ki nadiren düşünmekten vazgeçeriz.

Ancak neden paylaştığımızı anlamak, yaygınlaşması muhtemel içerik fikirlerini takip ederken yaratıcı içgüdülerini doğrulamanıza yardımcı olacaktır.

CoSchedule 'in anketine göre:

  1. Nedenler veya markalar hakkında bilgi sahibi olmak (% 84)
  2. Kişisel ilişkilerimizi başkalarıyla büyütmek ve beslemek (% 78)
  3. Kendini tatmin etme ve dünyaya girme hissi için (% 69)
  4. Kendimizi başkalarına tanımlamak (% 68)
  5. Değerli ve eğlenceli içeriği başkalarına sunmak (% 49)

Ancak bu veri noktalarının ötesinde, internet için (eğlence ve markalar için) şeyler yaratmak için öğrendiklerim, o insanlar genelde:

  • Bir başkasını sosyal çevrelerinde etiketleyerek bir içerikle ilgilenebilir veya bu içerikle ilgilenebilir.
  • Daha önce bilmedikleri bir şeyi öğrettikleri ve bilgiyi geçirmeyi sevdikleri için teşekkür edebilir.
  • Geçerli haber değeri olan konulara ya da mekanınızdaki ünlülere hitap eden içeriği tıklama ve paylaşma ihtimali yüksektir.
  • Fazla zamanınız olmadığından, onları gördükleri ilk şeyden (genellikle bir başlık ve resim) hızlı bir şekilde bağlamanız ve etkili bir şekilde değer sunmanız gerekir.
  • Gülmeyi severiz ve onların gülmelerini sağlayacak bir şeyi paylaşma ihtimaliniz daha yüksektir.
  • İçerik yoluyla ilham almanın ve motive olmanın tadını çıkarın.

Bu noktaları göz önünde bulundurarak, içerik pazarlama çalışmalarınızdaki engelleri artırmanıza yardımcı olabilecek bazı ücretsiz araçlar:

Memes için Memegenerator

Memes, bugünkü internet kültürünün içinde taklit edilmesi kolay ve çivilenmesi zor şakalar içeriyor.

Memes her marka için kullanılabilir değil, markanızın mizah duygusu varsa kullanmak için iyi bir ara. Özellikle genç kitleye hitap ediyorsanız daha etkili olabilir.

Kilit, zamansız veya şu anda trend olan bir caps bulmak ve kitlenizi memnun ederken kaynağı bir marka olarak ihtiyaçlarınıza göre uyarlamaktır.

Ana sayfada resimleri göreceksiniz, ister oradaki şablon metinleri kullanın isterseniz resimlerin üzerine kendi yazılarınızı ekleyin.

 

 

Yazı Videoları için Lümen5

Editöryel videolar, uzun biçimli makaleleri ve hatta kısa biçimli içeriklere mükemmel bir alternatif veya tamamlayıcıdır.

Videolar oldukları için bunları birden fazla platformda izleyicilerin yararlanması için doğal olarak Facebook, Twitter, YouTube ve diğer platformlara yükleyebilirsiniz.

Lumen5, bu video formatında hiç zaman yaratmayacağınız şık bir araçtır. Gerçekten sosyal videonun gücünü elinize alıyor.

Bir blog yayınını veya komut dosyasını içe aktarabilir (veya sıfırdan başlayabilir), stok fotoğraf ve müziklerinden oluşan bir kütüphaneden seçim yapabilir, metin ve hız ayarlamalarını düzeltebilir ve videonuzu yaşamak istediğiniz yere yükleyebilirsiniz.

 

 

Sahte iPhone Metin Üreticisi Diyalog için

Muhtemelen internette dolaşırken komik iPhone mesajlaşma metinlerini görmüşünüzdür. Bu konuşmaları elle oluşturmaya çalışmak yerine saniyeler içinde çevirmenize yardımcı olması için Sahte iPhone Metin Jeneratörü'nü kullanabilirsiniz.

Bu görüntüleri kitlenize gülmek, yaklaşan bir etkinliği duyurmak veya diyalog yoluyla yaratıcı bir şekilde iletişim kurmak için kullanabilirsiniz.

Alternatif olarak, Twitterino'yı , kitlenizi eğlendirmek için seçtiğiniz birinden bir tweet taklidi yapmak için kullanabilirsiniz .

Sahte iphone metni nasıl oluşturulur

GIF'ler için GIPHY

İster kendiniz "gif'leri" veya "jif'ler" deyin, GIF'lerin çok yönlü bir mikro içerik türü olduğunu  ve dikkatini çekmenin harika bir yolunun inkar edilemez.

GIPHY ile, kendiniz çektiğiniz bir YouTube videosundan veya çekimden mevcut GIF'lerin bir kütüphanesine erişebilir veya kendi GIF'lerinizi kendiniz yaratabilirsiniz. Size bir sürü düzenleme seçeneği ve GIF'yi barındıran GIF dosyanızı yerleştirme veya başka bir yere kendiniz yüklemek için kaynak dosyayı indirebilme olanağı sunar.

Bu GIF'leri, kitlenizi eğlendirmek, bir şeyler yapmanın (bir web sitesi veya uygulama gibi) açıklamak veya Facebook yorumlarını içerenlerle veya Twitter'da dolaşmak için kullanabilirsiniz.

GIF'leri nasıl oluştururum

Canvas için teklifler

Alıntı grafikler, ödünç kelimeler tasarımdan daha çok dikkat çekiyor, birçok kişi için ilham kaynağı ve motivasyon kaynağı olmuş durumda.

Motivasyon markanızın özüdür (ör. Ürünleriniz fitness veya üretkenlikle ilgiliyken), teklif grafiklerinizi sosyal medya yayıncılığınıza entegre etmeyi düşünmelisiniz.

Canvas, hızlı tasarımlar yapmak için mükemmel bir araçtır. Ancak sosyal postalar için özellikle kullanışlıdır, çünkü her belirli sosyal platform için en uygun boyutlar (örneğin Instagram) sizin için önceden tasarlanmıştır.

Çeşitli yazarlar, konuşmacılar ve ünlü kişiler tarafından bir dizi konuyu kapsayan unutulmaz cümlelerin bulunduğu Brainy Quotes'den size farklı paylaşımlar yapmanızı sağlayabilir.

Teklif grafikleri nasıl oluşturulur

 Kısa Sınavlar İçin  Qzzr

Kimler olduğumuzu, bilgimizi test ettiğimiz veya ihtiyaçlarımızı teşhis ettiğimizi söyleyen bir ayna tuttukları halde, sınavlar eğlenceli ve etkileşimli içerik parçalarıdır ve aslında düşünebileceğinizden daha kolay bir şeydir.

Birkaç farklı quiz yapma aracı vardır, ancak Qzzr en tanınmış kişilerden biridir ve özgür planında dahi oldukça kullanışlıdır.

Testleriniz kitlelerinizle gerçekten çatışmaya devam ediyorsa, e-postaları almak ve onları dönüştürmek için bunları kullanmaya başlamak için ücretli bir plan düşünebilirsiniz. Testinizi nasıl hazırladığınıza bağlı olarak, cevapları, en sevdikleri renk ve stil tercihleri ​​gibi, bilgi yarışmacılarının sunduğu bilgi temelinde "kurşun profilleri" oluşturmak için bile kullanabilirsiniz.

Qzzr, 3 tür sınav yapmanıza izin verir:

  • Kişilik Sınavları : Yanıtlarınıza göre, bu sınavlar bir kişilik türüne, şöhretine veya karaktere uyuyor. Kendinle ilgili biraz şeyler söylüyorlar ve insanlar kabul etseler de etmese de sonuçlarını paylaşmayı severler.
  • Kontrol Listesi Sınavlar : Bu sınavlar, kaç tane öğeyi kontrol ettiğinize bağlı olarak, genellikle ölçekte nerede olduğunu ölçmenize yardımcı olmak için bir sonuç verir.
  • Dereceli Küçük Sınavlar : Bunlar, en geleneksel anlamdaki küçük sınavlar-bildiklerini ispatlamak için aldığın bir testtir (önemsiz şeyleri düşünün). Fakat sınıfınızın başına gelmek yerine sosyal çevrenizi sergileyeceksiniz.

Kısa sınavlar , sosyal paylaşım yoluyla viral bir döngü yaratma potansiyelini sunar : Sınavı alırsınız, sonucunuzu çıkarırsınız, arkadaşlarınızla paylaşırsınız ve bazıları testi alabilir ve süreci tekrar etmeye yardımcı olabilir.

Alternatif olarak, iyi görünümlü sınavlar, hesap makineleri ve diğer etkileşimli araçlar oluşturmak için Typeform kullanabilirsiniz .

Sınavlar nasıl oluşturulur

Kaynak: Qzzr

İnteraktif İçerik için Playbuzz

Son olarak Playbuzz: ücretsiz interaktif içerik oluşturma araçları sunan bir platform.

Kitlenin odak noktası, kitlenizi kandıran ve paylaşım için oluşturulmuş etkileşimli, yerleştirilebilir Buzzfeed tarzı içerik oluşturmanıza izin vermektir. Facebook yorumlarını ve deneyim paylaşımını paylaşarak, doğal olarak sosyal medya uyumlu bir deneyim sunuyor.

Bu araç için bir ton olasılık ve kullanım durumu bulunmaktadır. Satın alma kararı ile kitlenize yol gösterecek bir test hazırlayabilirsiniz. Veya belki niş hakkındaki bilgilerini test edin. Ya da ipuçlarının kısa bir slayt gösterisi hazırlayabilirsiniz.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

İçeriklerinizi Daha Dikkat Çekici Yapmak İçin Gerekli Araçlar yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar