Logo Web Tasar覺m

İçerik Pazarlamada SEO Uzmanı İle Çalışmak


paylaş
İçerik Pazarlamada SEO Uzmanı İle Çalışmak

Çoğu işletme sahibi çevrimiçi platformda hayatta kalmayı zor buluyor. Rekabet sert ve her zaman arama motoru sonuç sayfaları endişe veriyor. Pazarlama stratejinizde interneti kaldıraç olarak kullanmak için uğraşıyorsanız, arama motoru optimizasyonuna (SEO) yatırım yapmama ihtimali yüksektir. İşletmeniz arama motorları sonuçlarında mevcut değilse, web sitenize kimse gelmez. İçerik Pazarlamada SEO Uzmanı İle Çalışmak bu yüzden önemli, SEO çalışmalarında başarılı olmak için bir uzmandan yardım alarak işe başlayın.

Bir web sitenizi tanıtmak için en önemli SEO stratejileri içerik pazarlamasıdır. Bunu düşün: İnsanlar satın almak için sadece web sitenize değil, aynı zamanda öğrenmeye de geliyorlar. Dönüşüm, çevrimiçi pazarlamanın ilk hedefi olmasına rağmen, müşteri muhafazasını ve yeni içerik aracılığıyla daha iyi katılımı düşünmelisiniz. Kaliteli içerikle, okuyucuları bir satın alma işlemi yapmak için ilham verebilirsiniz.

İçerik Pazarlamada SEO Uzmanı İle Çalışmak ile içerik yönetimi stratejinizi yönlendirmek için bazı önemli fikirler aşağıda belirtilmiştir:

İçerik Pazarlamada SEO Uzmanı İle Çalışmak

  1. Kaliteli İçerik

Birkaç yıl önce her türlü içerikle daha iyi sıralama elde etmek mümkündü. Bununla birlikte, Google şimdi algoritmalarını daha katı kurallara göre dizayn etti ve kısacası kaliteli içerik yayınlamıyorsanız siteniz bundan büyük zarar görecek. Okuyucular alakalı içeriği arıyor ve yüksek "hemen çıkma oranları" yaşıyorsanız, muhtemelen kullanıcıların aradığı şeye sahip değilsiniz. Google ayrıca bunu fark edecek ve sayfalarınızı arama motoru sıralamada aşağı doğru itecektir. Yayınladığınız içeriğin hedef kitlenizle alâkalı olmasını sağlamak için İçerik Pazarlamada SEO Uzmanı İle Çalışmak için araştırmaya ve çalışmaya yatırım yapın.

  1. Video İçeriğini Kullanarak Web Sitenizin Sıralamasını Yükseltin

Web sitesi içeriği söz konusu olduğunda, video en etkili yöntemlerdendir. Araştırmalara göre, bir e-postadaki video da dahil olmak üzere, tıklama oranı % 200-300 oranında artar. Bu tür içerik de katılımı % 22 oranında artırıyor. Açılış sayfanıza video eklerseniz, dönüşüm oranı % 80 oranında arta. Forrester Research araştırmasına göre, alışveriş yapanların % 62'si bir tanıtım videosunu izledikten sonra çevrimiçi bir ürün satın alıyor. Dönüşümü iyileştirmek ve hedef kitlenizle daha iyi etkileşim oluşturmak için özünde, içeriğinize videolar eklemelisiniz.

  1. İçeriğinizi Kişiselleştirme

Kitlenizi anlamak için zaman ayırmanız gerekir. Hedef müşteriniz kim? Yaşları kaç? Bu tür sorular, hedef kitlenize uyan içeriği bulmanıza yardımcı olacaktır. İçeriğinizi, sitenizde kullanmak istediğiniz alışveriş türüne eriştiğinden emin olmak için sitenizi kişiselleştirin. İçeriğin duygusal bir yönü olduğundan emin olmak önemlidir. Kasıtlı olarak pazarlama amaçlı kullanılan genel içeriği önlemek zorundasınız. İnsanlara gerçekten bilgi vermek amacıyla içerik oluşturun ve bunu yaparken fark ettirmeden kendinizden ve işinizden bahsedin. İçerik Pazarlamada SEO Uzmanı İle Çalışmak size bu konuda büyük kolaylık sağlayacaktır. Tüm bu işleri sizin yerinize yapabilirler.

  1. Eylem çağrısı

Bu, içerik pazarlamacılığının göz ardı edilen yönüdür, ancak en önemlisidir. İster web sitenize metin veya video içeriği yayınlayın, dönüştürmenize yardımcı olan net bir harekete geçirici mesaj bulunmalıdır. İçeriğinizle bir okuyucu tamamlandıktan sonra doğrudan bir eylem olmalıdır. Bilgileri paylaşmak, bir iletişim formunu doldurmak, alışveriş yapmak, daha fazla danışma çağrısı yapmak veya dönüşüm şansını artıracak başka herhangi bir işlemi çağırmak için bir çağrı olabilir. İçerik Pazarlamada SEO Uzmanı İle Çalışmak sadece içerik üretimini sağlamaz web sitenizi dijital pazarlamaya uygun hale getirir.

  1. Web Duyarlı (Responsive) Sayfalar

Çoğu kişi internete erişmek için akıllı telefon kullanıyor. Web siteniz web ile uyumlu olmalıdır, yani içeriğin tüm ekran türlerine uyacak şekilde otomatik olarak ayarlandığı anlamına gelir. SEO uzmanınız, tüm kullanıcıların sorunsuz bir şekilde yayınladığınız içeriği okuyabilmelerini sağlamak için yanıt vermiyorsa siteyi yeniden tasarlamanıza yardımcı olacaktır.

  1. Uzun Form İçeriği

İnternet kullanıcılarının kısa bir dikkat süresi ve dolayısıyla mesajı iletmek için kısa mesaj gönderme ihtiyacı olduğu konusunda bir yanlış kanı vardır. Çalışmalar, uzun form içeriğiyle daha fazla etkileşim olduğunu gösterdi. Google'ın algoritmaları da uzun biçimli içeriği destekliyor gibi görünüyor ve bu siteniz için uzun içerikler oluşturmanız gerektiği anlamına geliyor. Uzun ama sıkıcı olmayan, ara başlıklardan ve fotoğraflardan yararlanarak oluşturduğunuz içerikler sizi başarıya ulaştıracaktır.

Sitenizin sıralamasını iyileştirmek için mücadele ediyorsanız, bir SEO stratejistine içerik pazarlama konusunda danışmanızın zamanı geldi. Bu uzmanlar, yüksek kaliteli içerik yazma becerisine sahiptir. İşletmenizi web sitenizde SEO'yu uygulamadan önce ihtiyaç duyduğu içerik türünün üzerinde görüş birliğine varmak önemlidir. Sitenizin arama motorlarındaki sıralamasını yükseltmek için yayınladığınız içeriğin taze, alakalı ve yüksek kalitede olmasına özen gösterin.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız. Web sitenizi yaptıktan sonra da yanınızdayız. Web Sitesi Bakımı için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Etiketler: seo uzmanı içerik pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar