Hakkında Sayfasında Bu Yanlışları Yapıyor Musunuz?
Bir iş web sitesine sahipseniz eminiz ki tüm iş yoğunluğu içerisinde web sitenize fazla vakit ayıramıyorsunuz. Web sitenizle her gün düzenli olarak ilgilenmeseniz de web sitenizin önemli, sabit sayfalarını en iyi şekilde düzenleyerek verimliliği arttırabilirsiniz. Hakkında Sayfası web sitenizin en önemli sayfalarından biridir. Hakkında Sayfasında Bu Yanlışları Yapıyor Musunuz? yazısını okuyarak sayfanızı yeniden yazabilir ve sadece bu ufak değişikliklerle bile müşteri sayınızı arttırabilirsiniz.
İyi bir Hakkında Sayfası basit, açık ve yalnızca birkaç anahtar şeyi iletmektedir. Ancak basit olmaları insanların harika Hakkında Sayfası oluşturduğu anlamına gelmiyor.
Web sitelerini incelediğimizde büyük şirketlerin bile bazı temel hataları yaptıklarını görüyoruz. Bu hataları düzeltmek kolaydır ve yakınlaştırmak istediğiniz kişileri birer müşteriye dönüştürebilirler.
Hakkında Sayfanız, genellikle sitenizdeki en çok ziyaret edilen sayfalardan biridir. Bu nedenle, şaşırtıcı derecede yararlı, kullanıcı dostu bir Hakkında Sayfasına sahip olmanızı kolaylaştırmak istedik.
Şu genel hatalarından birini yapıyor olup olmadığınızı görmek için bir göz atın:
Hakkında Sayfasında Bu Yanlışları Yapıyor Musunuz?
Hata 1: Hakkında Sayfasının Olmaması
İlginç bir içeriğe, hoş bir özel tasarımlı başlığa, hoş görünümlü birinci sınıf bir WordPress temasına sahip olabilirsiniz.
Sahip olmadığınız önemli bir şey kaldı o da Hakkında sayfasıdır.
“Sayfalar Hakkında Bir Klişe” olduğunu düşündüğünüz için tamamen eksik olabilir. H”er web sitesinde zaten var neden ben yapayım ki? Gereksiz bir şey.” diye düşünmüş olabilirsiniz, gözden kaçmış olabilir.
Veya bir “Hakkında Sayfası” oluşturmaktan korktuğunuz için, kimsenin eksik olduğunu fark etmeyeceğini umuyorsunuz demektir.
Web sitenizdeki veya wp_betawppostsunuzdaki arayüz söz konusu olduğunda, kullanılabilirlik uzmanı Steve Krug’un sözlerini asla unutmayın: Düşünmeyin .
Her sitede Hakkında Sayfasına ihtiyaç duyulmaktadır. Bu konuda fazla düşünmeyin hemen bir Hakkında Sayfası ekleyin.
Hata 2. Adınızı bulamıyoruz
Diyelim ki sizinle bağlantı kurmak veya wp_betawppostsunuzda hoş bir şey tweetlemek istiyoruz.
Gerçekte kim olduğunu bilmek isterdik. Bu adınıza ihtiyacımız olduğu anlamına geliyor.
“Emlak Kralı” gibi spam olmayan bir ad değil.
Adınız. “Sizi tanıdığımızda nasıl hitap ediyoruz?”
Bunun gerçek adınız olması gerekmediğini lütfen unutmayın. Güvenlik nedenleriyle veya biraz gizliliğe sahip olmak için bazıları okurlardan uzak durmayı tercih eder. Bunun yanlış bir yanı yok.
Johnny Truant , James Chartrand ve Terry Starbucker hepsi profesyonel takma adlarla çalışıyor ve yazıyor. Sen de yapabilirsin.
Hata 3. Neye benzediğinizi bilmiyoruz
İnsanlar belki iş için sizi tutmak isteyecek veya birilerine tavsiye etmek, danışmak isteyecekler sizi görürlerse inanın size daha fazla güven duyarlar.
Web sitenize gerçek bir fotoğraf koyun, çizim veya avatar değil. Evet, karikatürleri fotoğraflar yerine kullanan başarılı wp_betawpposts yazarları var, ancak bunlar istisna, özellikle bir iş web siteniz varsa profesyonel bir fotoğrafınızı Hakkında Sayfasına eklemelisiniz.
Sitenizi başarılı hale getirmeye çalışırken, neden kendinize engeller oluşturuyorsunuz? Elinizden gelen avantajların hepsini kullanın.
Sizinle karşılaştıklarında insanlar sizi daha rahat tanırlar ayrıca sizi görmeseler bile yazılarınızı okurken veya ürünlerinizi incelerken tanıdık birinin web sitesinde gezindiklerini düşünürler.
Hata 4. Sıkıcı Yazı
Bu kısım biraz zor özellikle “Bir iş web sitesinde eğlenceli bir şeyler nasıl yazabilirim ki?” diye söylenebilirsiniz. Ancak bir şeyin sıkıcı olmaması için ille de espri dolu olması gerekmiyor.
- Kendi yazı sesini kullanın.
- Herhangi bir kurumsal konuşma veya işinizle ilgili anlaşılmaya terimler kullanmayın.
- Biraz komik olmaktan korkmayın, ancak iş için bir Hakkında sayfası oluşturuyorsanız komiklikten çok hikaye tarzında anlatabilirsiniz. Yani işinizi ilk nasıl şartlarda kurdunuz ya da dedenizden, babanızdan kalan bir işi nasıl daha da iyi hale getirdiniz… Bunun gibi işletmenizin kuruluş ve büyüme hikayesini anlatabilirsiniz. Bu sizi daha da güvenilir bir firma yapacaktır.
Bir fotoğraf ve şirketin hikayesiyle insanlar sizi mahallelerinde her gün gördükleri esnaf gibi tanıdıklarını düşüneceklerdir.
Hata 5. Yalnız video kullanma
Günümüzde insanlar her şeyin görsel olmasını istiyor. Sosyal medyada yazılar en az paylaşılırken videoların paylaşılma oranı her zaman daha fazladır. Hakkınızda Sayfanıza video eklemek gerçekten çok iyi bir fikir. Ancak bu işletmenizi gösteren kısa bir videodan ibaret olmalı ve yazdıklarınıza ve fotoğrafınıza ek olarak konulmalı.
Şu bir gerçek ki kimse sizin 7.50 dakika boyunca işletmenizi ve tarihini, kendinizi anlatmanızı dinlemeyecektir. Ayrıca iş yerinden web sitesinize giren birisi belki de kulaklığı olmadığı için sizi dinleyemeyecek.
Ancak yazarsanız hızlıca göz atabilirler.
Hakkında Sayfanızda video kullanıyorsanız kısa tutun, ilginç hale getirin ve kitlenizdeki okuyucular için bazı metinler ekleyin.
Hata 6. Siz devam edin (ve devam ediyor)
Herkes hikayeleri sever. Okuyucuyu içine çeker, başka bir şey yapmaz, aslında bazen insanların zihnini değiştiren birkaç teknikten biridir.
Hikayeler harikadır.
Uzun, sıkıcı öyküler o kadar da harika değil.
Ancak hikaye anlatacaksınız diye alakasız konulara girmekten ve uzatmaktan kaçının.
Okuyucularınız neyi ilginç buluyor? Onlar kendileri için faydalı bir şeyler arıyorlar.
Hata 7. Bahse gireriz Hakkında Sayfanızın sizinle ilgili olduğunu düşünüyorsunuzdur
Çoğu web sitesi sahibi ziyaretçilerin Hakkında Sayfasına kendisini görmek için girdiklerini düşünmesidir. İnsanlara sürekli kendinizden bahsetmeyin. Onun yerine:
Çözmekte olduğunuz sorunlardan bahsedin.
Nasıl yardım edebileceğinizi anlatın.
Rakiplerinizden farklarınızı belirtin.
Evet, kendiniz hakkında konuşmanız gereken bir nokta var ancak yalnızca okuyucularınıza nasıl hizmet ettiğiniz bağlamında.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız. Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Web sitenizin nasıl olması gerektiğiyle ilgili 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilir ve ücretsiz danışmanlık alabilirsiniz.
Hakkında Sayfasında Bu Yanlışları Yapıyor Musunuz? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.