Logo

Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu


paylaş
Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu

Araştırmalara göre dünyada çevrimiçi perakende satışlarında bu yıl yüzde 8-12 artarak  427 ila 443 milyar dolar arasında yükselme bekleniyor. Bu, çevrimiçi perakendecilerin her zamankinden daha fazla dikkatli olması, özellikle kesintisiz markalaşma, verimli otomasyon ve yıldız müşteri hizmetleri üzerine odaklanmaları gerektiği anlamına geliyor. Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu ile pazaryeri e-ticaret sitenizde en iyi performansı sağlayabilirsiniz.

Pazaryeri e-ticaret pazarı büyümeye devam ederken ilave gelir elde etmenizi sağlamak için işletmenizin pazarlama ve nakliye yönlerini incelerken aklınızda bulundurmanız gereken dört strateji.

Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu

Markanızı Oluşturun

Müşterilerinizin gözünde bir marka olabilmek için indirim, hediye çeki, ücretsiz hediyelerden önce logo, sosyal medya stratejisi, profesyonel bir pazaryeri e-ticaret web sitenizin olması gerekir. Bu marka ögeleri, e-posta pazarlama iletileri ile sınırlı olmamalı, ancak onay e-postaları, gönderim izleme sayfaları, iade etiketleri, teslim e-postaları, faturalar vb. dahil olmak üzere her tür iletişimi kapsamalıdır.

Markanın sürekli olarak vurgulanması, yeni müşteriler kazanmak ve mevcut müşterileri uzun vadeli alıcılara dönüştürmek için gerekli olan bilinirliği ve tanımayı geliştirir. Kısacası, müşterilerin geri dönüp gelmeyeceğini hatırlatmalarına yardım ederek geri gelmelerini sağlar.

Otomasyonla Zaman ve Para Kazanın

Farklı nakliye şirketlerini kullanırken birden fazla pazardaki siparişlerin düzenli tutulması zorlayıcı olabilir. Koymak otomatik gönderi yazılımı e-ticaret yerine getirilmesine çalışmak - özellikle yönetim ve nakliye sipariş - büyük ölçüde işlem süresi ve nakliye maliyetleri düşürür. Tekrar eden görevler otomatikleştirilebilir, bu da zamandan kazandırır ve doğruluğu artırır.

Nakliye ücretleri, çeşitli taşıyıcılar ve hizmetler arasında oranları karşılaştırmayı kolaylaştırarak azaltılabilir. Pazaryeri e-ticarette sıkıntılı konulardan birisi her satıcının farklı kargo miktarı sunmasıdır. Bazı satıcılar ücretsiz kargo sunarak ürünün fiyatını arttırırken bazı satıcılar ürün tesliminde kargo ücretini almaktadır. Pazaryeri e-ticaret sieniz için bu konuda bir kural koyabilirsiniz. Kargo firmalarıyla anlaşabilir kargo ücretlerini firmanız için sabitleyebilirsiniz. Nakliye verimli bir şekilde yönetildiğinde, işin diğer bölümleri için değerli kaynakları boşa çıkarır.

Müşteri Hizmetini Geliştirin

Çevrimiçi perakendeciler, iade politikalarını ve web sitelerindeki diğer büyük politika değişikliklerini çok iyi bilmeliler. Müşterilerin bu bilgileri bulmalarını kolaylaştırmak, satış öncesi güvenini arttırır ve müşterilerinizle daha yumuşak bir etkileşim yaratır. E-ticaret perakende alışverişin standardı olmaya devam ederken birçok çevrimiçi perakendeci, nereden açılırsa gönderilsin ( Twitter'a ve Facebook'a bakılmaksızın) müşterilerin olabilecek her türlü soruyu hızlı bir şekilde yanıtlamak için ekstra kaynakları ayırarak şeyleri bir adım daha ileri götürür. SSS sayfasını hazır bulundurun ve gelecekteki müşteriler için süreci iyileştirmek için tekrar eden sorularla sık sık güncelleyin.

Bir İade Kahramanı Olun

Çalışmalar perakendecilerin müşteri dostu iade politikaları ve süreçleri benimsemeleri durumunda müşterilerin tekrar alıcı olma ihtimalinin çok yüksek olduğunu göstermektedir. İade taleplerine hızlı yanıt verebilmek, küçük satıcıları perakende devlerinden ayrı olarak ayarlayabilir. Dirençsiz iade etiketleri sağlamak, stoklama ücretlerini ortadan kaldırmak ve iadeleri derhal kredilendirmek sadakat ve güven yaratacaktır. Ayrıca, getirilerin maliyetini emen perakendeciler için büyük bir kazanç olabilir. En sadık müşterileri cezbeden çevrimiçi perakendeciler, iade işlemini mümkün olduğunca acısız hale getirir.

Bir e-ticaret işletmesinin yönetimi konusunda verimlilik ve müşteri hizmetleri önemlidir. Bu ipuçlarıyla, akıcı bir şekilde gerçekleştirme, mutlu müşteriler ve gelir artışı yapmak zorundasınız.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar