Logo

Garip Ürünlerle E-ticaret Sitenize Müşteri Çekin


paylaş
Garip Ürünlerle E-ticaret Sitenize Müşteri Çekin

Şu bir gerçek ki siz hangi pazarlama araçlarını kullanıyorsanız rakipleriniz de onları kullanıyor. Çoğu e-ticaret işletmesi, trafik almak için aynı kanallara güveniyor, neredeyse herkes onları aynı şekilde kullanmaya çalışıyor.

Bu, yalnızca belirli bir kanalda üstün olanların egemen olacağı anlamına gelir ve bu pazarın sadece %10-20'si.

Bunun dışına çıkmanın tek yolu kökten farklı bir yaklaşım almaktır.

Bu yazının geri kalanında bu yaklaşımlardan birini açıklayacağız.

Garip ürünler.

Garip Ürünlerle E-ticaret Sitenize Müşteri Çekin

Garip Ürün Pazarlaması

Bu tür bir PR / viral / SEO hibrid taktiklerdendir ve iyi yürütüldüğünde, aşağıdaki grafikte bulunan ürüne benzer sonuçlar elde edebilirsiniz.

yönlendiren alanlar ahrefs
Tek bir ürün sayfası için yönlendiren alan adları

Bir hafta içinde, bu ürün sayfası toplamda yaklaşık 3000 geri bağlantı ile 250'den 747'ye çıkan tıklama aldı.

Bahsettiğimiz ürünü bilmek istiyorsanız, aşağıdaki listeden 1 numaralı ürüne bakın.

Bu yaklaşımın temeli dikkatleri çeken bir ürün oluşturmaktır.

Odaklanma satış yapmıyor. Aslında, yukarıdaki gibi bir backlink atışı yaparsanız, bu üründen bir tane bile satamazsanız işe yaramaz.

Bu denemenin başarısı şöyledir:

  • ziyaretçi artışı
  • Backlink sağlaması
  • Sosyal kanıt olarak kullanabileceğiniz basın bültenleri

Ardından, amacınız gerçek para kazanmak için bu ziyaretçileri, geri bağlantıları ve sosyal kanıtı kullanmaktır.

Nasıl Garip Ürünler Bulursunuz?

Ürün sayfalarınıza ne kadar çok paylaşım düğmesi koyarsanız kullanın, hiç kimse bunları kullanmaz.

Bunun nedeni, çekici ürünler olmamalarıdır. İnsanlar paylaşmak istemezler çünkü eğlenceli, eğitici veya ilham verici değildirler.

Ürün portföyünüzün diğer bölümleriyle eşleşen iyi ürün fikirleri elde etmek için, aşırı noktalara gidin:

  • Aklınıza gelebilecek en kaliteli ürün hangisi olurdu? En basiti ne olurdu?
  • Şimdiye kadar oluşturulmuş en pahalı ürün ne olabilir? En ucuza ne dersiniz?
  • En büyük? En küçük?

 

Bu beyin fırtınalarına, bir başkasını da dahil ederseniz çok eğlencelidir.

Öyleyse devam edin, şartnamelerinizi en üst düzeye çıkarın.

Başka bir yol insan zihninin merakını çekmek veya hatta kitlenizin öfkesini hedeflemektir. İnsanların doğru tepki gösterdiğini biliyorsanız, insanların böyle tepki verdiklerini hayal edin:

"Sadece bir aptal bunu alacaktır!"

"Bu bir aldatmaca. Bunu kendim yapabilirim ve milyoner olabilirim. "

Garip Ürünlerle E-ticaret Sitenize Müşteri Çekin

Garip Liste

Bunların hepsi dikkat çekmede başarılı olan benzersiz ürünlerdir. Ancak hepsi bu dikkati yakalamayı başaramaz. En iyileri ek, daha sıkıcı (ve kârlı) ürünler üretmek için bir platform oluşturduk.

 

Ürün 1: 425 $ Çamur lekeli kot

nordstrom çamur caked kot

Garip kılan nedir?
Sahte çamurlu 425 dolarlık bir kot. Merak ediyorsanız, aynı zamanda sahte boya ile diğer sürümleri de var.

Belirttiğiniz alan adlarına sahip ilk grafik, bu ürünün dikkati çektiğini gösteriyor. Birçok haber sitesine ve haberlere çıktı çünkü "kullanılmış, yeni kot" kavramını bir adım daha ileriye götürüyor. İlk kot taşla yıkandı, sonra parçalandı ve artık çamur boyaya mı bulaştı?

bağlantı

Ürün 2: Zombi Yok Etme, Araştırma ve Operasyon Kiti

sıfır zombi kiti

Garip kılan nedir?
Her şeyden önce adı: Zombi Yok Etme, Araştırma ve İşlem kiti. Hayatta kalma çılgınlığı. Bir zombi kıyameti durumunda tamamen korunacak 19.699 dolar.

Sitedeki çok sayıda popüler ürün paketi bulunmakta.

Hayatta kalma hedefi çok büyük olduğu için, o pazara iyi bir adım attığını düşünüyoruz. Sonra zombi hedefi, oyunlar ve tv şovlarının daha özel bir türü var, bu paketin de çekiş gücü var.

bağlantı

Ürün 3: İnsanlığa Karşı Kartlar

insanlığa karşı kartlar

Garip kılan nedir?
İnsanlığa Karşı Kartlar korkunç insanlar için bir kart oyunudur.

Onun gücü, oyunlarının siyasi olmayan doğruluğu. Çok ters. Karşılıklı olmak DNA ve pazarlama çabalarının bir parçasıdır.

Oyun basittir. Her turda bir oyuncu bir soruyu bir siyah karttan soruyor ve herkes en komik beyaz kartıyla cevaplıyor.

bağlantı

Ürün 4: Hafif telefon

hafif telefon

Garip kılan nedir? 
Bu telefon, daha büyük, daha iyi ve daha akıllı olmanın yerine, hiçbir özellik içermiyor.

Ancak eski Nokia'nıza dönmek zorunda da değilsiniz. Kullandığınız akıllı tasarımınızı iPhone'unuzla birlikte tutabilirsiniz.

Kesinlikle, sadece "dikkati dağıtmayan" telefon değil. Ancak piyasanın diğer tarafında yer olduğunu gösteren iyi bir örnek.

bağlantı

Ürün 5: Tuz Kullanan Av Tüfeği

böcek-tuz-sinekli av tüfeği

Ne garip kılan nedir?
Bug-A-Salt, tuz yakan bir av tüfeği. Çevrenize zarar vermeden sinekleri veya sivrisinekleri öldürmek için mükemmeldir. Ve harika bir ürün adı!

 

bağlantı

Ürün 6: Poop Emoji Maskesi

emzirme emoji partisi maskesi

Garip kılan nedir? 
Emojiler hala büyük ilgi görüyor. Birkaç yıl önce, büyük bir şirketin bir CEO'su tarafından bir günlük iletişim için kullanılacağını hayal etmek zordu. Fakat bugün herkes onun kullanıyor.

Bu popüler emoji maskeleri partilerde kullanılabilir.

bağlantı

Ürün 7: Suitsy (Business Suit Onesie)

betabrand suitsy

Garip kılan nedir? 
Tek parça bir takım da süper rahat, makine yıkanabilir ve buruşmaz.

Etiket çizgisi: "profesyonel görünümlü ama pijama giyiyormuş gibi hissedin"

Bu ürünün arkasındaki şirket olan Betabrand, çok sayıda saçma fikirlere sahip.

bağlantı

Ürün 8: OG Glitter Bomb

og glitter bomb

Garip kılan nedir?
Bu parıltılı bomba hediyesi, alıcının "haftalarca her yerde parıltı bulacağından" emin olabilir.

Bu ürün / site oldukça ün kazandı, bu nedenle daha yakından incelemek gerek.

Birkaç saat içinde site Time, The Washington Post, Techcrunch, Fast Company gibi ünlü haber kanallarında yer aldı.

bağlantı

Ürün 9: Pet Sweep

evcil hayvan süpürme sahte kutusu

Garip kılan nedir?
Pet Sweep, kendi başına oldukça çılgın bir ürün fikridir. Ancak gerçekten çılgınca şey bu sitenin sadece boş kutular satması.

Doğru, şaka hediyesi olarak kullanabileceğiniz bir kutu satın alıyor ya da gerçek hediyenizi bu boş kutulara koymak için kullanıyorsunuz.

bağlantı

 

Ürün 10: Zor Açılan Kutular

sandal sandığı

Garip kılan nedir?
Man Crates, gerçek bir kasaya sarılmış ürünlerden oluşan bir koleksiyon. Küçük bir kalem bariyeriyle birlikte gelir ve nasıl açılacağı konusunda talimat içermez.

Bu, talimatları okumak veya yardım istemek için çok inatçı olan erkekler için ideal bir hediye haline getirir.

bağlantı

 

 

Etiketler: e-ticaret müşteri- e-ticaret dijital pazarlama e-ticaret pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar