Logo Web Tasar覺m

Facebook Yarışma Fikirleri


paylaş
Facebook Yarışma Fikirleri

Facebook sayfanızda yarışmalar düzenlemek takipçi sayınızı kaliteli olarak arttırmanın en iyi yöntemlerinden biridir. Ancak ne tür yarışmalar yapabileceğinize karar veremiyor olabilirsiniz. Facebook Yarışma Fikirleri yaratıcı fikirler bulmanız konusunda size yol gösterebilir.

Ödül olarak iPad verilen bir yarışmaya eminiz ki ilgi büyük olacaktır ancak şunu unutmayın bu yarışmaya katılan herkesin tek amacı iPad sahibi olmak olacak. İdeal bir yarışma işinize ve hayranlarınıza fayda sağlamak zorundadır.

Hedef kitlenizi ürünlerinizi / hizmetlerinizi dikkate alacak bir şekilde büyüleyeceği gibi, aynı zamanda herkesin katılabilmesi için yeterince basit bir fikre sahip olmanız gerekir.

Facebook Yarışma Fikirleri

Facebook Yarışma Fikirleri No 1: Ürünü Nasıl Kullanacağınızı bize bildirin!


Bu Facebook yarışması fikri çok basit: Sattığınız bir ürünü ele alın ve insanlara sahip olduklarında nasıl kullanacaklarını sorun. İnsanları eğlenceli, ilginç veya alışılmadık şeyleri düşünmek için yönlendirin. Daha sonra, kazanana ürünü verebilir ve tarif ettikleri şekilde kullanarak bir resim gönderebilirsiniz.

Bu yöntem bu iki nedenden dolayı harika:

  1. Giriş yapan kişilerin ürünü kullanmanın (ve böylece satın almanın) sebeplerini düşünmesini sağlar; ürünü kazanmazlarsa satın alma olasılıklarını artırırlar.
  2. Ürünleriniz için tonlarca sosyal öneriler (referanslar) oluşturur.

 

Facebook Yarışma Fikirleri No 2: [Ürün Adı] VEYA [Lokasyonda] veya [Etkinliği Yapma] özelliğini kullanarak kendinize ait bir fotoğraf çekin


Bu Facebook yarışması fikri, müşterilerinizin ürünlerinizle / hizmetlerinizle etkileşime giren fotoğraflarını ya da mağazalarından birinde olduklarını gösterir. # 1'e benziyor, işiniz için kişisel bir öneri / referans oluşturması, ancak hem önemli bir avantajı hem de dezavantajı var:

Avantajı: Bir fotoğraf, bir şirketin ve ürünlerinin şirketten bir ürün / hizmet satın alması ya da yerlerinden birini ziyaret etmeniz gerektiğine inandırıcı kanıtlar sunar.

Dezavantajı: Bir katılımcının ürününüzü / hizmetinizi önceden satın almış olması ya da girişiniz için yüksek bir engel oluşturan yerlerden birini ziyaret etmiş olması gerekir.

Bu tür bir yarışmanın başarılı olması için, Facebook Sayfanızda bir sürü müşteriniz ve hayranınız olması gerekiyor. Müşterilerinizin yalnızca ılımlı bir yüzdesi yarışmayı görecek veya yarışmaya katılacaktır. Ve girmek için, kendilerine özgü çok özel bir şeyler yapan bir fotoğraf çekmek için vakit ayırmaları gerekiyor. Bu tekrar yarışmaya katılan istekli sayısını azaltacaktır.

Bu yarışmadan başarılı bir yatırım getirisi elde etmek için (yarışmacı sayısı) yalnızca Facebook Sayfanıza en az 5.000 beğenilme hakkınız varsa bu yarışmayı kullanmanızı öneririz. Bu, yarışmayı kazanmak için diğer girdilerden daha fazla oy almak için arkadaşlarıyla paylaşmaya ve ikna etmeye ikna edebilecek yeterli kayıtları sağlayacaktır.

Yarışması Uygulaması'nı kullanarak aşağıdaki örneği inceleyin: Facebook Yarışması Fikir # 2 için En İyi Uygulamalar

  1. Girişleri en üst düzeye çıkarmak için birçok kişinin sahip olduğu bir ürünü veya popüler bir mağaza konumunu seçin
  2. İstenmeyen fotoğraflardan kaçınmak için onlarla birlikte alınan uygunsuz fotoğraflara maruz kalma ihtimali olmayan ürünleri seçmek için elinizden geleni yapın
  3. Ürünleri kullanan kişilerin yarışma tasarımına yerleştirilmiş resimleri veya mağaza konumunuzda, kendilerine nasıl yapabilecekleri konusunda fikir verecek görüntüler sağlayın.

Facebook Yarışma Fikirleri No 3: Yeni [Ürün] adını verin


Ürün hakkında yaratıcı düşünmeyi eğlenceli buluyorlar ve bir şirkette gerçekten bir karar verme şansını elde ediyorlar. Bu ikincisi, sizi insanlara bakmakta ve müşterilerinizi dinlediğini göreceği gibi, şirketiniz için iyi niyet üretmek için özellikle önemlidir.

Müşterilerinizin ürününüzü adlandırmalarına izin vermek, onlara ne düşündükleri, değer verdikleri ve bu konuyla ilgili değer verdikleri konusunda size büyük bir fikir verir. Seçtikleri ad, yaptıklarını düşündükleri ve güçlerinin ne olduğunu düşündükleri hakkındaki ilk izlenimlerini yansıtacaktır.

Bu, yeni bir ürün etrafında reklam yapmak için harika bir yoldur: İnsanlar, bir reklam gösterdiklerinden çok daha işlevsel olanı okurlar ve daha fazla yarar sağlarlar. Ve girişleri için oy almak için tüm arkadaşlarıyla paylaşacaklar. Bu, yeni şirketlerin başlangıç ​​aşamasında kendileri için başlangıçtaki vızıltı üretmeleri için bile harika bir yoldur.

Ürünümüzü İsimlendirin" yarışmasına bir örnek verin: Facebook Yarışması Fikir # 3 için En İyi Uygulamalar

  1. # 2'ye benzer şekilde, istenmeyen girdileri önlemek için uygun olmayan adlara sahip olmayan ürünleri seçmek için elinizden geleni yapın
  2. İnsanın nasıl çalıştığını ve neyi arayacağını iyi anlayabilmesi için ürünün özellikleri ve kullanımlarıyla ilgili ayrıntıları sağlayın
  3. Yarışmayı kazanan adı gerçekten kullandığınızdan emin olun. Adı beğendiğinizden emin olmak için, en çok oy alan ilk on ad seçin ve sonra final galibinin kendisine karar verebilecekleri bir jüri paneline (veya sadece kendinize) sahip olun.

Facebook Yarışma Fikirleri # 4: Altyazı Bu [Ödülü] Kazanmak İçin!


Reddit gibi web sitelerinde, fotoğraf başlıkları yarışmalarını hayranların ilgisini çekmek için popüler bir yol haline getirdi. Temel önceli, eğlenceli veya çirkin bir şeyin resmini yüklediğinizden ve ardından insanlardan bunun için bir başlık (başlık) yazmalarını söyleyin.

Bunu ürünleriniz için buzz oluşturmak için kullanmanın harika bir yolu, ürünlerinizden birini fotoğrafa dahil etmektir. Ürünlerinizle birlikte "fotoğraf başlığı yarışması" layık fotoğrafları yaratmanın iki harika yolu, onu kullanan bir hayvana göstermek veya bebeği kullanarak gösteren. Bu tür fotoğraflar insanları çekingen kılmakta ve resimdeki hayvan veya bebeğin kafasına koymakta ve ürünün / yapısını düşündükleri şeyleri düşünmektedir.

Düşünerek kedinin aklına giriyor: Facebook Yarışması Fikir # 4 için En İyi Uygulamalar

  1. İnsanların düşünmek ya da deşifre etmek zorunda kalmayan çok basit bir resim kullanın
  2. Dini veya politik figürleri veya sembolleri kullanmayın - bu çok tartışmaya neden olabilir
  3. Fotoğraflarınızda hayvanlar veya bebekler kullanın - bunlar istatistiksel olarak Facebook'ta en ilginç fotoğraflar.

Facebook Yarışma Fikirleri # 5: Hangi [Ürün / Hizmet] Satışa Vermeli Olan Oy Kullanın


Bu, yeni satışlar yaratmak için yapılan en iyi facebook yarışması fikirlerinden biridir. Bu yarışmayı yönetmek için 2-8 ürün seçmeniz, sayfalarda görüntülemeniz ve kişilerin her biri için oy vermesine izin vermeniz yeterlidir. "Hangi ürünün hangisi en fazla oya çıkarsa % 50 indirim yapacaktır" başlıklı bir başlık ekleyin. Yarışma Facebook Sayfanızda yayınlandığında ve katılan herkese bir e-posta göndererek hangi ürünü kazandığını ve müşterilerin üzerindeki indirimi nasıl kullanabileceklerini söyleyin.

Bu, insanların seçimlerini kazanmalarına yardımcı olmak için arkadaşlarıyla paylaşmalarını ve hatta hangi ürünün kazanması gerektiği ve neden gerektiği hakkında yorum tartışmalarına başlamalarını sağlayacaktır. Bu, ürünleriniz için yeni öneriler / referanslar yaratacak; çünkü herkes, seçtikleri ürünün oy kullanmanın en iyisi olduğunu ispatlamak için tırmanıyor.

Bu yarışmaya bir yenilik daha insanların mevsimlik ürün serisine hangi [Ürün / Hizmet] eklemeniz gereken oyları vermelerini istemektir

İşte, bu tür bir Facebook yarışma programını çalıştırırken uymanız gereken birkaç en iyi uygulama:

  1. Tüm öğeler için eşit bir indirim sağlayın. İndirim, bazı öğeler üzerinde diğerlerinden daha yüksekse, sonuçları en yüksek indirime sahip olanlar çarpıtacaktır. Bu, insanlar fiyat noktalarına odaklanacağı için, ürünün en iyi olduğu herhangi bir tartışmayı veya etkileşimi en aza indirecektir.
  2. Tüm müşteri tabanınızı karşılamak için farklı ürün kategorileri sağlayın (altı farklı bulaşık makinesi koymayın, şimdi bir bulaşık makinesi almak istemeyen herkes için pek ilginç değildir)
  3. İnsanlara, hangi ürünün daha iyi olduğu hakkında yorum eklemek için onları yarışma detaylarında / açıklamalarında söyleyerek ikna edin

Facebook Yarışma Fikirleri No 6: Bir Macera Kazanın


Kim yeni maceraları sevmez? Özellikle yeni deneyimlerin paylaşılabilir sosyal medya içeriği sağladığı bir çağda, macera sözüne karşı koymak zordur.

Çocuk jimnastik ve etkinlik merkezi, Facebook yarışmasında büyük bir macera paketi bıraktı. Ödül paketi 2 hafta apss, 1 doğum günü partisi ve aileler için 4 gece kaldı.

Bu yarışma hakkında beğendiğimiz şey, ödülün geniş bir yelpazedeki temyizidir. Hem çocuğun hem de ailenin tadını çıkaracağı bir şey. Ayrıca, müşterinin Kerrigan'ın sunduğu şeyleri tam olarak keşfetmesine izin veren bir ödüldü.

Facebook Yarışması Fikri

Facebook Yarışma Fikirleri # 7: Favori Ürününüz İçin Oy Verin


Hayranlarınızın bir Facebook oy yarışmasında bu eşsiz dönüş ile sözlerine geçsin.

Bu yarışma için hayranlarınız sevdiklerinizle oynamış olacak. Yarışma sona erdiğinde, büyük ödülü almak için bir kazanan rastgele seçilir.

Ne bu oy yarışma farklı kılan bir gerçektir sen de kazanırsın. Müşterilerinizin favori ürünleri üzerinde oy vermeleri değerli verilerdir. Hangi ürünün daha fazla sipariş edileceğine veya daha fazla neye yatırım yapacağınıza karar vermenize yardımcı olabilir.

Sosyal medya hesaplarınızı yöntemenin zor olduğunu düşünüyorsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

Etiketler: facebook yarışma fikirleri

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar