Kırıkkale E-ticaret

E-ticaret sitenizde bulunması gereken birçok özellik mevcut.
Facebook sayfanızda yarışmalar düzenlemek takipçi sayınızı kaliteli olarak arttırmanın en iyi yöntemlerinden biridir. Ancak ne tür yarışmalar yapabileceğinize karar veremiyor olabilirsiniz. Facebook Yarışma Fikirleri yaratıcı fikirler bulmanız konusunda size yol gösterebilir.
Ödül olarak iPad verilen bir yarışmaya eminiz ki ilgi büyük olacaktır ancak şunu unutmayın bu yarışmaya katılan herkesin tek amacı iPad sahibi olmak olacak. İdeal bir yarışma işinize ve hayranlarınıza fayda sağlamak zorundadır.
Hedef kitlenizi ürünlerinizi / hizmetlerinizi dikkate alacak bir şekilde büyüleyeceği gibi, aynı zamanda herkesin katılabilmesi için yeterince basit bir fikre sahip olmanız gerekir.
Facebook Yarışma Fikirleri
Bu Facebook yarışması fikri çok basit: Sattığınız bir ürünü ele alın ve insanlara sahip olduklarında nasıl kullanacaklarını sorun. İnsanları eğlenceli, ilginç veya alışılmadık şeyleri düşünmek için yönlendirin. Daha sonra, kazanana ürünü verebilir ve tarif ettikleri şekilde kullanarak bir resim gönderebilirsiniz.
Bu yöntem bu iki nedenden dolayı harika:
Bu Facebook yarışması fikri, müşterilerinizin ürünlerinizle / hizmetlerinizle etkileşime giren fotoğraflarını ya da mağazalarından birinde olduklarını gösterir. # 1'e benziyor, işiniz için kişisel bir öneri / referans oluşturması, ancak hem önemli bir avantajı hem de dezavantajı var:
Avantajı: Bir fotoğraf, bir şirketin ve ürünlerinin şirketten bir ürün / hizmet satın alması ya da yerlerinden birini ziyaret etmeniz gerektiğine inandırıcı kanıtlar sunar.
Dezavantajı: Bir katılımcının ürününüzü / hizmetinizi önceden satın almış olması ya da girişiniz için yüksek bir engel oluşturan yerlerden birini ziyaret etmiş olması gerekir.
Bu tür bir yarışmanın başarılı olması için, Facebook Sayfanızda bir sürü müşteriniz ve hayranınız olması gerekiyor. Müşterilerinizin yalnızca ılımlı bir yüzdesi yarışmayı görecek veya yarışmaya katılacaktır. Ve girmek için, kendilerine özgü çok özel bir şeyler yapan bir fotoğraf çekmek için vakit ayırmaları gerekiyor. Bu tekrar yarışmaya katılan istekli sayısını azaltacaktır.
Bu yarışmadan başarılı bir yatırım getirisi elde etmek için (yarışmacı sayısı) yalnızca Facebook Sayfanıza en az 5.000 beğenilme hakkınız varsa bu yarışmayı kullanmanızı öneririz. Bu, yarışmayı kazanmak için diğer girdilerden daha fazla oy almak için arkadaşlarıyla paylaşmaya ve ikna etmeye ikna edebilecek yeterli kayıtları sağlayacaktır.
Yarışması Uygulaması'nı kullanarak aşağıdaki örneği inceleyin: Facebook Yarışması Fikir # 2 için En İyi Uygulamalar
Ürün hakkında yaratıcı düşünmeyi eğlenceli buluyorlar ve bir şirkette gerçekten bir karar verme şansını elde ediyorlar. Bu ikincisi, sizi insanlara bakmakta ve müşterilerinizi dinlediğini göreceği gibi, şirketiniz için iyi niyet üretmek için özellikle önemlidir.
Müşterilerinizin ürününüzü adlandırmalarına izin vermek, onlara ne düşündükleri, değer verdikleri ve bu konuyla ilgili değer verdikleri konusunda size büyük bir fikir verir. Seçtikleri ad, yaptıklarını düşündükleri ve güçlerinin ne olduğunu düşündükleri hakkındaki ilk izlenimlerini yansıtacaktır.
Bu, yeni bir ürün etrafında reklam yapmak için harika bir yoldur: İnsanlar, bir reklam gösterdiklerinden çok daha işlevsel olanı okurlar ve daha fazla yarar sağlarlar. Ve girişleri için oy almak için tüm arkadaşlarıyla paylaşacaklar. Bu, yeni şirketlerin başlangıç aşamasında kendileri için başlangıçtaki vızıltı üretmeleri için bile harika bir yoldur.
Ürünümüzü İsimlendirin" yarışmasına bir örnek verin: Facebook Yarışması Fikir # 3 için En İyi Uygulamalar
Reddit gibi web sitelerinde, fotoğraf başlıkları yarışmalarını hayranların ilgisini çekmek için popüler bir yol haline getirdi. Temel önceli, eğlenceli veya çirkin bir şeyin resmini yüklediğinizden ve ardından insanlardan bunun için bir başlık (başlık) yazmalarını söyleyin.
Bunu ürünleriniz için buzz oluşturmak için kullanmanın harika bir yolu, ürünlerinizden birini fotoğrafa dahil etmektir. Ürünlerinizle birlikte "fotoğraf başlığı yarışması" layık fotoğrafları yaratmanın iki harika yolu, onu kullanan bir hayvana göstermek veya bebeği kullanarak gösteren. Bu tür fotoğraflar insanları çekingen kılmakta ve resimdeki hayvan veya bebeğin kafasına koymakta ve ürünün / yapısını düşündükleri şeyleri düşünmektedir.
Düşünerek kedinin aklına giriyor: Facebook Yarışması Fikir # 4 için En İyi Uygulamalar
Bu, yeni satışlar yaratmak için yapılan en iyi facebook yarışması fikirlerinden biridir. Bu yarışmayı yönetmek için 2-8 ürün seçmeniz, sayfalarda görüntülemeniz ve kişilerin her biri için oy vermesine izin vermeniz yeterlidir. "Hangi ürünün hangisi en fazla oya çıkarsa % 50 indirim yapacaktır" başlıklı bir başlık ekleyin. Yarışma Facebook Sayfanızda yayınlandığında ve katılan herkese bir e-posta göndererek hangi ürünü kazandığını ve müşterilerin üzerindeki indirimi nasıl kullanabileceklerini söyleyin.
Bu, insanların seçimlerini kazanmalarına yardımcı olmak için arkadaşlarıyla paylaşmalarını ve hatta hangi ürünün kazanması gerektiği ve neden gerektiği hakkında yorum tartışmalarına başlamalarını sağlayacaktır. Bu, ürünleriniz için yeni öneriler / referanslar yaratacak; çünkü herkes, seçtikleri ürünün oy kullanmanın en iyisi olduğunu ispatlamak için tırmanıyor.
Bu yarışmaya bir yenilik daha insanların mevsimlik ürün serisine hangi [Ürün / Hizmet] eklemeniz gereken oyları vermelerini istemektir
İşte, bu tür bir Facebook yarışma programını çalıştırırken uymanız gereken birkaç en iyi uygulama:
Kim yeni maceraları sevmez? Özellikle yeni deneyimlerin paylaşılabilir sosyal medya içeriği sağladığı bir çağda, macera sözüne karşı koymak zordur.
Çocuk jimnastik ve etkinlik merkezi, Facebook yarışmasında büyük bir macera paketi bıraktı. Ödül paketi 2 hafta apss, 1 doğum günü partisi ve aileler için 4 gece kaldı.
Bu yarışma hakkında beğendiğimiz şey, ödülün geniş bir yelpazedeki temyizidir. Hem çocuğun hem de ailenin tadını çıkaracağı bir şey. Ayrıca, müşterinin Kerrigan'ın sunduğu şeyleri tam olarak keşfetmesine izin veren bir ödüldü.
Hayranlarınızın bir Facebook oy yarışmasında bu eşsiz dönüş ile sözlerine geçsin.
Bu yarışma için hayranlarınız sevdiklerinizle oynamış olacak. Yarışma sona erdiğinde, büyük ödülü almak için bir kazanan rastgele seçilir.
Ne bu oy yarışma farklı kılan bir gerçektir sen de kazanırsın. Müşterilerinizin favori ürünleri üzerinde oy vermeleri değerli verilerdir. Hangi ürünün daha fazla sipariş edileceğine veya daha fazla neye yatırım yapacağınıza karar vermenize yardımcı olabilir.
Etiketler: facebook yarışma fikirleri
Yorumlar