Logo Web Tasar覺m

Facebook Gruplarını Kullanmanın 5 Yolu


paylaş
Facebook Gruplarını Kullanmanın 5 Yolu

Facebook'ta potansiyel müşteriniz olmaya aday birçok kişi var bu kişilerle bağlantı kurmanın da çeşitli yolları var. Bu yollardan birisi de Facebook grubunuzu başlatmaktır. Yalnızca müşterilerinizle konuşmaya odaklanan ve sevecekleri içeriği paylaşan bir grup oluşturmak, işletmeniz için gerçek bir değer katabilir. Facebook Gruplarını Kullanmanın 5 Yolu grubunuzu yönetmenin en verimli yollarını öğrenmeniz için size ilham kaynağı olacak.

Birçok işletme tarafından yapılan en büyük hata, bir grup oluşturmak ve web sitelerine bağlantılar içeren üyelere spam göndermektir. Bir Facebook grubunda olması gereken şey bu değil.

Markanızı yansıtacak bir Facebook grubu oluşturmayı düşünmeden önce bilmeniz gereken birkaç şey var.

İlk olarak, bir grup işletmenizin yerini almamalı; bunun yerine, topluluğunuzun sizi bulması ve sizinle etkileşime girmesi için başka bir yol sunması gerekir. Ayrıca, etkin bir grup oluşturmak zaman ve çaba gerektirir ve hızlı bir çözüm değildir.

Pazarlama çabalarınızı artırmak için Facebook gruplarını kullanırken akılda tutmanız gereken bazı ek önemli ipuçları ve notlar. Facebook Gruplarını Kullanmanın 5 Yolu :

Facebook Grupları ve Facebook Sayfaları

Bir Facebook Sayfası işiniz için kullanıldığı için büyük oranda kişisel promosyona tabi tutulması mantıklı olacaktır. Bununla birlikte, bir Facebook grubu, en kararlı müşterileriniz için bir 'Fan Sayfası' olarak düşünülmeli ve bunu ürününüze daha fazla değer katmanın bir yolu olarak kullanmalısınız.

İşinizde paylaştığınız içerikler Facebook grubunuzdaki güncellemeler yalnızca üyelerin haber akışlarında görünecek Sayfa, hayranlarınızın haber akışlarında görünme fırsatı bulacaktır. Grubunuzu hayranlarına katılmaya teşvik ediyorsa, grubunuzu teşvik edin bu şekilde grup ve sayfanızdan aynı anda yararlanabilirsiniz

Grubunuzu hayranlarınıza tanıttığınızdan ve her platform için net bir stratejiniz olduğundan emin olun.

Başlangıç

Üç farklı Facebook Grubu türü vardır: 'herkese açık', 'kapalı' ve 'gizli'. Hedeflerinize ve kitlenize en uygun olanı seçin.

Facebook Grup oluşturma süreci

Hedeflediğiniz grup ve kitlenin türüne karar verdikten sonra, içeriği, amacı ve hedefleri göz önünde bulundurmanız gerekir.

Grup yaklaşımınızı belirlemenize yardımcı olacak beş ipucu.

1. Müşteri hizmetini sağlayın

Grubunuzdaki takip eden müşterilere soruları olup olmadığını ya da bir şeye ihtiyaçları olup olmadığını sorunuz. Bu aynı zamanda benzer sorulara sahip diğer takipçiler için de yararlı olabilir.

Müşterilerin bir soru sormaya gelebilecekleri bir yer oluşturmak müşteri memnuniyetini arttıracaktır. Yardım önerileri sunarak, diğer üyeleri anlayışlarını paylaşmaları için teşvik eden bir grup oluşturun.

Ayrıca, en fazla 24 saat içinde şikayet veya soruları yanıtladığınızdan ve bunlara şahsen yanıt verdiğinizden emin olun. Müşteriye her zaman bir konuyu sorma veya işaretleme konusunda teşekkür ederek bir çözüm üzerinde çalıştığınızı söyleyin.

2. Geribildirim alın

Facebook grupları, hedef kitlenize doğrudan iletişim hattı sağlar. Grubunuza ürünleriniz hakkında ne düşündüklerini sorun ve hizmet veya ürününüzü iyileştirmek için bu geri bildiriminizi kullanın.

Yeni fikirler hakkında geribildirim almak ya da mevcut fikirleri iyileştirmek istiyorsanız, Facebook grupları dürüst geribildirim için mükemmel bir kaynaktır.

3. Kendinizi tanıtmaktan kaçının

Kendi grubunuza sahip olmanın en belirgin faydalarından biri içeriği ve izleyenlerinize ne yüklediğinizi kontrol edebilmenizdir. Ancak insanlar satılacak gruplara katılmıyor, ilginç tartışmalar, endüstri haberleri ve güncellemeler arıyorlar.

Uzmanlığınızı tartışmak ve ilgili tartışmalara katılmak için bakın. Sürekli ürünlerinizin reklamını yaptığınız bir sayfaya dönüşmeyin.

4. Grubunuzu spamdan uzak tutun

Facebook grupları ile ilgili en rahatsız edici şeylerden biri spam'dir ve grupta görünen içeriği izlemek ve doğru amaçlar için kullanıldığından emin olmak, yöneticinin sorumluluğundadır. Grup kurallarını belirlemek ve uygulamak, oluşturucunun görevi.

Bir grup kuralları belgesi oluşturun ve bunu grubunuzun dosyalar bölümüne yükleyin. Ayrıca, bunları grup açıklamanıza ekleyin.

Spam kurallarınızda sağlam durun ve en baştan zorlanmadığından emin olun.

5. Bir topluluk inşa etmek için

En önemlisi bir topluluk oluşturmak için sabırsızlanıyoruz.

Bir grup oluşturduğunuzda sizin için değil, müşterileriniz için bir yer olduğunu hatırlamanız gerekir. Üyelerinizin rahat paylaşım ve tavsiye istemek için bir yer sunmak istersiniz. İlginç ve yararlı bulacakları içerikleri paylaşarak onlar için değer sağlayabileceğinizi düşünmelisiniz.

Facebook gruplarında pek çok fırsat var, grup yöneticilerinin bu seçeneği en iyi şekilde kullanmalarına yardımcı olmak için daha fazla araç ve seçenek sunuluyor. Facebook gruplarını bir pazarlama seçeneği olarak görmediyseniz, potansiyel avantajları göz önünde bulundurmaya değer.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Facebook Gruplarını Kullanmanın 5 Yolu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: faceboook facebook reklam facebook adwords facebook grup

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar