Logo Web Tasar覺m

Etkili Bir Emlak Sitesi Nasıl Olmalı?


paylaş
Etkili Bir Emlak Sitesi Nasıl Olmalı?

Bir emlak web sitesinin size yeni müşteriler üretmesi gerekir. Web sitenizde ziyaretçileri birer müşteriye dönüştürmek için harekete geçirici mesajlar oluşturuyor musunuz? E-posta bilgilerini almak için form doldurmalarını sağlıyor musunuz? Blog yazılarınıza abone oluyorlar mı? Emlak web sitenizin bunun gibi işlevleri yerine getiriyor olması gerekir. Etkili Bir Emlak Sitesi Nasıl Olmalı? yazımızda web sitenizin müşteri dönüşüm oranını nasıl arttırabileceğinizden bahsettik.

Etkili Bir Emlak Sitesi Nasıl Olmalı?

Emlak Web Sitesi Ziyaretçi Özelliği

İnsanların web sitenize gelmesi şansını yakaladınız ve iyi bir iş çıkardınız. Önce gayrimenkul web sitenizin ziyaretçileri genel özelliklerini incelemek gerekir:

 

Yerel emlak piyasanıza ilgi duyan, satın alan, kiralayan veya yatırım yapan site ziyaretçileriniz hakkında bildiklerimiz var.

  • Mümkün olduğunca uzun süre bilgilerini vermek istemiyorlar.
  • Kendi hızıyla araştırma yapmak ve sorularına cevap bulmak istiyorlar.
  • Yerel listelerde arama yapmak istiyorlar.

Başka bir motivasyon olduğu yönünde tavsiyede bulunmak için kısa bir zaman olduğunu düşünmeyin. Sitenizin ziyaretçileri bilgi, cevap istiyor ancak bunu sizinle konuşarak yapmak istemiyorlar. İsteseniz de istemeseniz de, sitenizi ziyaret edenlerin büyük çoğunluğu sitenizden istediklerini alacak ve kim olduklarını bilmeyeceksiniz.

Daha İyi Bir Eylem Çağrısı için Potansiyel Niş Parçalarını Bölümlere Ayırın

Öncelikle eylem çağrısı insanları web sitenizde harekete geçirecek bölümlere denir. Örneğin "bizimle iletişime geçin", "formu doldurun", "abone olun" gibi bunu yaparak insanların bunu yapmasını sağlayabilirsiniz.

Bu ziyaretçilere sahibiz ve bazılarının bir ev satın almayı düşündüğünü, bazılarının evlerini satmak istediğini ve bazılarının da yatırımcıl olabileceğini biliyoruz.

 Web sitelerinin çoğunda, "Alıcı" ve bir "Satıcı" için bir bölüm veya gezinme sekmesi vardır. Her biri için ilginç olan ve her ihtimale grubuna özgü soruları yanıtlayan içeriğe sahip olmalısınız.
 

Alıcılar için:

  • Teklif ve müzakere süreci hakkında bilgi.
  • Evle ilgili onarım görüşmeleriyle ilgili soruların yanıtları.
  • Taahhüdü nedir ve ne içerdiği açıklaması.
  • Kredi işlemleri ve sigorta başvurusu hakkında bilgi.
  • Maliyet bilgilerinin kapatılması.
 

Satıcılar için:

  • Yukarıdaki her madde, ancak satıcının bakış açısıyla.
  • Evlerini listelemeden önce düşünülmesi gereken şeyler.

Her iki grup da mevcut fiyatları ve doluluk durumlarını görmek için listeleri arıyor olacak. Bu minimal içeriği hem alıcı hem de satıcı bakış açılarından yaratın, çünkü orada bulunan bilgilere özel her sayfa veya makale için bir harekete geçirici mesaj oluşturmak isteyeceksiniz.

E-posta ile daha fazlasını sunun

Şimdi, bu sayfaların her birindeki içeriğe bakacağız ve her birine özel ve farklı bir harekete geçirici mesaj oluşturacağız. Site ziyaretçilerimize ekstra ve karşı konulmaz bir şey sunacağız. Bunların hepsi için, kişileri veya mülkleri tanımlayamayacak şekilde kişisel veya adres bilgilerini temizleyin.

Teklif ve müzakere süreci: Alıcılar için, onlara gerçek sözleşme tekliflerinin kopyalarını ve karşı teklifleri tipik bir anlaşmada sunuyoruz. Gerçek bir anlaşmada ve müzakerenin nasıl yürüdüğüne bakacakları için bu tekliften vazgeçecekler. Satıcı sayfaları için de aynı şeyi yapın. Ancak, ikisi arasındaki fark belgelerle olan görüşünüz olacak.

 

Onlara, harekete geçirici mesajın bir alıcıya mı yoksa satıcıya mı yöneltileceğine özel karar vereceksiniz.

Evdeki onarım süreci: Her bir bakış açısı açısından eksikliklerin bulunduğu bir denetim raporunun kısmi bir kopyasını ve onarım veya tazminatlarını müzakere eden belge sunun.

Taahhüt: Bu kolaydır. Olası uygun notların ve açıklamaların bulunduğu bir kopyasını sunun.

Kapanış masrafları: Tanımlayıcı bilgileri çıkarın ve kapanış masraflarını açıklayan bir uzlaştırma ifadesinin alıcı veya satıcı tarafına açıklama yapın.

Sayfayı ya da makaleyi okuyorlar, çünkü o sayfa / makalenin konusuyla ilgili bilgi istiyorlar. Harekete geçme çağrısı güçlü olmalı, gönderdiğiniz şeyin değerini göstermeli ve "gerçek anlaşma" yönünü vurgulamalıdır.

Sadece genel bilgi edinmekle kalmayacak, gerçek dünyadaki gayrimenkul işlemlerinde neye benzediğini görecekler.

Kısacası web sitenizde sadece ev ilanlarını yayınladığınız sürece rakiplerinizi geride bırakamazsınız. Web sitenizde emlakla ilgili bir blog ve alım satım işlemlerini yarıntılı olarak anlatan alıcı ve satıcılar için özel birer bölüm oluşturmanız gerekir. 

 

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Etkili Bir Emlak Sitesi Nasıl Olmalı? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar