Emlakçılar İçin Web Sitesi İçerik Yönetimi
Sadece bir web sitenizin olması ne yazık ki günümüzde yeterli değil. Web sitenize bir şekilde insanların gelmesini sağlamanız gerekiyor. Gelen potansiyel müşterileri de Emlakçılar İçin Web Sitesi İçerik Yönetimi ile gerçek birer müşteriye dönüşmesi gerekiyor.
Başarılı müşteri çekme kampanyaları – gerçek iş üretenler – bu unsurların hepsini barındırmalıdır. Harika bir web sitesi, stratejik bir trafik üretme kampanyası, güçlü eylem çağrıları ve bir şey daha …. etkili lider yetiştirme kampanyası.
Bu yazıda size web sitenizin ve pazarlama çabalarının sizin için gerçek iş üretebilmesi için gayrimenkul pazarlama içerikli pazarlama yollarını nasıl geliştireceğinizi öğreteceğiz.
Müşteri Çekme Nedir?
Bir çevrimiçi pazarlama kampanyasının başarılı olabilmesi için üç ana stratejimiz var: (1) trafik üretimi, (2) müşteri üretimi ve (3) müşteri besleme.
Trafik üretme , ücretli reklamlardan, arama motoru optimizasyonundan, sosyal medyadan, ağızdan veya tavsiyeden olsun web sitenize insanları yerleştirmekle ilgilidir.
Potansiyel müşteri yaratma, web sitenizin dönüşüm optimizasyonuna odaklanır ve daha fazla potansiyel satış üretmek için harekete geçirici mesajların kullanılması ve test edilmesidir.
Müşteri besleme, ilk temastan müşterinin istemeye hazır olana dek görüşme sürecini sürdürmek için kullanılan bir sistemdir. Yararlı bilgiler sağlayarak ve adınızı / markanızı umutlarının zihinlerinde tutarak, önceliğini gelecekte değiştirebilmeniz için daha iyi bir şans veriyorsunuz.
Bunların üçünde de olabildiğince etkili olabilmek için kullanılabilecek ve uygulanması gereken bir strateji, içerik pazarlamacılığıdır. Gayrimenkul profesyonellerinin değerli içerikler sağlamak için kullanabilecekleri konu ve bilgi miktarı göz önüne alındığında, içerik pazarlaması trafik, yol gösterici ve satış üretmek için elzemdir.
Aşağıda, gayrimenkul potansiyel müşterilerinizi beslemek ve dönüştürmek için içerik pazarlamacılığını kullanmak için 3 temel yol bulunmaktadır.
Emlakçılar İçin Web Sitesi İçerik Yönetimi
Talepleri beslemek için İçerik Pazarlama Kullanımı
Sosyal medya
Kurşun yetiştirme kampanyaları, karşılıklı fayda sağlayan çalışma ilişkileri yaratmaya odaklanır; böylece, satın alma zamanı geldiğinde bu yol sizin için veya bir rakip yerine işinize dönüşür.
Kurşun yetiştirme konusundaki ilk adım doğru iletişim bilgilerine sahip olduğunuzdan emin olmak olsa da, tüketicilerin bağlı kalmak için bir telefon ve posta kutusundan fazlasını kullandıklarını bilmek önemlidir.
Bir göre son çalışmada,
Konut sahiplerinin yüzde 73’ü sunduklarını video yoluyla tanıtacak olan mülkleri tercih ediyor
Aynı çalışma,
Tüm gayrimenkul profesyonellerinin% 84’ünden fazlası sosyal medya kullanıyor, çünkü Facebook kendi tercih ettiği web sitesi
Alıcılarla bağlantı kurabilmeniz için sosyal medyada ve alıcıların aradığı platformlarda bulunmanız gerekir.
Gayrimenkul kaynaklarını satın alma döngüsü boyunca çekmek için sosyal medyayı kullanmanın bazı yolları :
- Soruları cevaplamak için sosyal medya kullanın. Bunlar, müşteri hizmetleri ile ilgili sorular, ev satın alma soruları olabilir ve listelerinizin bulunduğu yere yakın olanlarla bağlantı kurabilir.
- Sahip olduğunuz diğer içerikleri paylaşın. Bölgenizdeki mevcut video turları, wp_betawpposts yayınları ve en son ev satın alımları, potansiyel müşterileri yetiştirmek için kullanabileceğiniz tüm içerik türleridir. wp_betawpposts postaları, web sitenizde sosyal paylaşımlar ve yeni gözler almak için kolay bir yoldur.
E-posta
E-posta halen İnternet kullanıcılarının en iyi çevrimiçi aktivitedir. E -posta pazarlamacılığını henüz kullanmıyorsanız, artık olmalı.
E-posta, wp_betawpposts yayınlarınızı, listelerinizi vs. paylaşırken evdeki alıcılarla zaten yoğun olan programlarına müdahale etmeden iletişim kurmanıza olanak tanır. Ev alıcıları e-postayla güncel tutarak alışveriş yapmanıza yardımcı olabilir.
Emlak kaynaklarını geliştirmek için e-postaları kullanmanın yolları, sonuç odaklı ancak yaygın olan bazıları şunlardır :
- Kitlenizi ayırın. Satışa hazır alıcıları erken satın alma aşamalarında olanlardan ayırdığınızdan emin olun. E-postaların doğru zamanda doğru kişilere gitmesini istiyorsunuz. Tıklamalarını ve etkileşimlerini analiz ederek, bir satın alma kararının son aşamasına ne zaman yaklaştıklarını görebilirsiniz. Her aşamada, e-posta pazarlamasının doğru zamanda doğru kitleye yönelik olmasını sağlamak için içeriğinizi ve harekete geçirici mesajınızı değiştirin.
- Değer katın . E-postalarınızın gönderdiğiniz her kişiye değer kattığından emin olun. Yardımcı bilgileri ekleyin, hediye çeki veya ücretsiz tavsiye verin ve alıcıları tıklamaya teşvik etmek için bazı münhasırlıklar sağlayın.
Emlakçılar İçin Web Sitesi İçerik Yönetimi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.