Logo

Emlakçılar İçin Sosyal Medya Araçları


paylaş
Emlakçılar İçin Sosyal Medya Araçları

Sosyal medyayı yönetmek günde 15 dakikadan fazla sürer. Bir emlakçı olarak ofisinizde geçirdiğiniz süre kısıtlı olabilir, müşterilerinizle ilgilenirlen bir yandan sosyal medya paylaşımlarınızı yapmak sizi zorlayabilir. Emlakçılar İçin Sosyal Medya Araçları ile sosyal medya paylaşımlarınız için çok fazla vakit harcamanıza gerek kalmayacak.

Etkileşime ihtiyaç her zaman yüksektir. Bunun nedeni , tüketicilerin yüzde 73'ünün sosyal medyada tepki veren markalardan satın alma olasılığı daha yüksek olmasıdır.

Instagram'ın Facebook'a dönüşmesini izleyen en deneyimli sosyal medya yöneticileri bile katılım talebini takip etmek için uğraşıyorlar.

Emlak markanızın bir gününü sosyal medyada temsil etmeniz gerekiyor. Kullanıcılara yanıt vermek ve bunlarla etkileşim kurmak da bunun bir parçası.

Neyse ki sizin için en iyi ve pratik sosyal medya yönetim araçlarından bazılarını derledik.

Sonuçta, sosyal medya hayatınızı basitleştirmek ve geliştirmek istemez misiniz? #evet

Emlakçılar İçin Sosyal Medya Araçları


1. BuzzSumo

Sosyal medya içeriğiniz için fikir üretiyor musunuz? BuzzSumo, yeni içerik konuları ve makaleleri paylaşmak için mükemmel bir fikir jeneratörüdür. Sadece bir konuyu yazıp ne önerdiklerini görün.

BuzzSumo

Paylaşmak isteyip istemediğinize bakmaksızın, istediğiniz içeriğin türünü görmek için filtreleri kullanabilirsiniz:

  • Makaleler.
  • İnfografikler.
  • Videolar.
  • Eşantiyon.
  • Görüşmeler.
  • Misafir mesajlar.
  • Emlak fikirleri.

Bu verileri verebilir ve hatta günlük bir ilham kaynağı almak için uyarılar oluşturabilirsiniz.

Başka bir özellik daha mı? Ana etkili kişileri konuya göre arayabilir ve bunları doğrudan BuzzSumo içinden izlemeye başlayabilirsiniz. Birkaç önemli etkeni takip ettikten sonra, hangi içeriği ve konuları en sık paylaştıklarını ve paylaştıkları alan adlarını görebilirsiniz.

Algılayıcı ve rakip verilerin tümünü araçta izleyebilir ve görebilirsiniz.

Fiyatlandırma: Kuruluş ve özel planlar için ayda 79, 139, 239 veya 499 ABD Doları


Meet Edgar

MeetEdgar'ı kullanmak çok eğlencelidir. Yemek tarifleri, mizah, emlak veya sorular gibi konuları seçebilir ve bu tür konuların hangisine istediğiniz günlerde yayınlanacaklarını planlayabilirsiniz.

MeetEdgar

MeetEdgar, sosyal medya takviminize biraz daha eğlence katacaktır.

MeetEdgar'ın en iyi özelliklerinden biri, en sevdiğiniz konuları tanımladıktan ve planlandığında, içeriğin bitmediğinden emin olmanızdır. Dolayısıyla sürekli yeni doldurmanız veya yeni konular seçmeniz gerekmez. Edgar senin için yapar.

Bir konudaki her şey yayınlandıktan sonra Edgar, insanların ilk önce kaçırdıkları eski içeriği yeniden paylaşmaya başlar. Sosyal medyadaki organik erişimin sınırlı miktarı göz önüne alındığında, içeriği yeniden paylaşmak, katılım için bir başka şans verir.

Fiyatlandırma Aşamaları: 2 haftalık ücretsiz deneme veya ayda 49 ABD doları


3. Post Planner

Post Planner, kişisel favori sosyal medya içerik araçlarımdan biridir. Belirli bir konuyla veya kişide hangi tür içerik paylaşıldığını görmek için aşağıdakine göre arama yapın:

  • Konu.
  • Akım.
  • Kelimeler.
  • Başlık etiketi.
  • Facebook.
  • Twitter.

Endüstri ve ilgi alanlarına dayalı olarak önerilen beslemeleri aracılığıyla arama yapın ve yeni içerik fikirleri keşfedin.

Araç, her içeriği de bir performansa angaje olma sıralamasını verecektir. Post Planner'ın özel algoritmalarına dayanan bu sıralama, bir postanın paylaşmaya değer olup olmadığını belirlemenize yardımcı olur.

Post Planner, geçmiş performansı gözden geçirerek bu tür dereceleri belirleyebilir ve kitlenize özel gelecekte katılımı tahmin edebilir.

BONUS: Mesaj Planner ile bir zamanlama takviminiz olacak.

Ücretlendirme Katları:  Profillere bağlı olarak aylık 3, 9, 19 veya 49 ABD doları


4. Foursixty

Satışları artırmak ve markalarını izlemek için Instagram'dan kullanıcı tarafından üretilen içeriği web sitelerinde paylaşmak isteyen perakendeciler için tasarlanmış bir araçtır. Ancak emlak müşterileri de kiraladıkları veya satın aldıkları emlakları buradan paylaşabilirler.

Foursixty

Foursixty'nin arkasındaki fikir, kullanıcıların şirket hakkında paylaştığı ve etiketlediği Instagram yayınlarıyla, bir şirketin ürünlerini sergilemektir.

Fiyatlandırma Aşamaları:  Aylık 50, 100 veya 300 $


5. SEMrush

Asıl işleri snahtar kelime araştırma ve SEO'dur, ancak araç içerik pazarlamacılar, bağlantı kurucuları, sosyal medya pazarlamacılar için 30'dan fazla farklı özelliği vardır ve hemen her diğer dijital pazarlama rolü vardır.

SEMrush, son zamanlarda yeni özelliklerine ekleyeceklerini belirterek, sosyal medya yayınlarını planlamanıza ve izlemenize olanak tanıyan yeni hizmet paketine yeni bir ek başlattı.

Aracın toplumsal bölümünün dökümü aşağıda verilmektedir:

  • Sosyal Medya Afişi:  Bu yeni araç, planlar, zamanlama ve mesajlar oluşturmanıza ve sosyal medya performansınızı Facebook ve Twitter'da analiz etmenize olanak tanır.
  • Sosyal Medya İzleyici:  Analiz mi gerekiyor? Büyük sosyal medya kanallarında rakiplerinizi izlemek ve analiz etmek için Tracker'a gidin. Bu Sosyal Medya Posteri gibi yeni bir araç değil, rakiplerinizin toplumsal olarak ne yaptığına dair tatlı bazı istatistikler verecektir.

Ücretlendirme Katları: Aylık 99, 199 veya 399 dolar. İndirimli fiyatlar yıllık planlar için geçerlidir.


6. Sprout Social

Sprout Social en iyi sosyal medya yönetim araçlarından biridir. Hyatt ve VICE gibi 19.000'den fazla şirket, Sprout'a şu konularda güveniyor:

  • Sosyal medya planlaması.
  • Etki raporları.
  • Analitik.
  • Marka izleme.

SproutSocial

İster birkaç sosyal medya ağına, birden fazla markayı yöneten bir ajansa veya hepsine ihtiyacı olan bir kurumsal şirkete odaklanan küçük bir işletme iseniz Sprout Social zaman kazanmanıza ve günlük sosyal medya taktiklerinizi gerçekleştirmenize büyük ölçüde yardımcı olacaktır.

Ücretlendirme Katları: Ücretsiz 30 günlük deneme sürümü ve daha sonra  99, 149, veya 249 $ aylık bir plan açıktır


7. Hootsuite

Hootsuite, 35 farklı sosyal ağ için mesaj bağlamanıza, izlemenize ve zamanlamanıza olanak tanır. Ayrıca Sprout Social'ın sosyal medya yönetimi için en büyük rakibi.

 
 

HootSuite

Benzerliklerinden başka, onları ayıran birkaç şey de var.

  • Hootsuite, 3 sosyal medya profiline kadar ücretsizdir. Sprout Social ücretsiz 30 günlük deneme sürümü var.
  • Sprout Social, diller konusunda tamamen uluslararası bir konudur. Hootsuite biraz sınırlı, ancak fazla değil.
  • Her iki pano da oturum açtığınızda tamamen farklı görünüyor. Hootsuite, görmeniz gereken her şeyi gösteren (planlanan yayınlar, marka bahisleri, etkileşim, feed, vb.) Daha geniş bir açı yaklaşımı sunar. Sprout Social'ın temizlenmiş bir sürümü vardır ve geri kalanı için en üst menü ve yan çubuklarla aynı anda yalnızca bir bölüm görüntüler.

Ücretlendirme Katları: 3 profile kadar ücretsiz, aylık 19, 99 veya 499 dolara ücretsizdir. İşletme yönetimine ihtiyacınız varsa, Hootsuite'in özel çözümlerine erişim izni vermek için bir demo talep etmeniz gerekir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlakçılar İçin Sosyal Medya Araçları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler: emlak sosyal medya emlak dijital pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar