Logo

Emlakçılar İçin Emlak Web Sitesi Optimizasyonu Fikirleri


paylaş
Emlakçılar İçin Emlak Web Sitesi Optimizasyonu Fikirleri

Emlak web sitelerini incelediğimizde tamamlanmamış bir proje olduğunu görüyoruz. Ayarlanması gereken bölümler, eklenmiş birkaç blog yazısı, eksik iletişim bilgileri, kalitesiz fotoğraflar gibi birçok eksik dikkatimizi çekiyor. Web siteniz ile başarı elde etmek ve müşteri bulmak için web sitenizi optimize etmeniz gerekli. Emlakçılar İçin Emlak Web Sitesi Optimizasyonu Fikirleri yazımız size iyi bir rehber olacak.

Web sitenizin başarılı olması demek her gün yüzlerce yeni ziyaretçi ve bu ziyaretçilerin de müşteriye dönüşmesi demektir.

Çalışmak zorunda olduğunuz emlak web sitenizin farklı yönlerini keşfedin ve en iyi şekilde yararlanmak için tutarlı bir şekilde ilerleyin:

Emlakçılar İçin Emlak Web Sitesi Optimizasyonu Fikirleri

1) ANA SAYFANIN ÜSTÜNDEKİ LİSTELEME FOTOĞRAFLARI, GÖRSEL MARKALAŞMA TEMİNATI VE İLETİŞİM BİLGİLERİ İLE DİKKAT ÇEKİCİ BİR ŞEKİLDE GÖRÜNTÜLENİR.

 

Placester emlak web sitesi optimizasyonu fikirleri anasayfası

Emlak web sitenizin ana sayfası hedef kitlenizin sizinle ilk iletişim kurduğu yerdir. Bu yüzden insanlar ana sayfanızı gördüğünde etkilenmeli ve bir emlak web sitesinde olduklarını anlamalılar. İlk izlenim her zaman önemlidir. Ana sayfanızda çarpıcı bir logo, sosyal medyada paylaşımı kolaylaştırmak için sosyal paylaşım düğmeleri ve iletişim bilgileri bulunmalıdır.

Dahası, ana sayfanızda bulunan fotoğrafları güncellemelisiniz. Son sattığınız evlerin özellikle iyi görünenlerin profesyonel fotoğraflarını  güncellemelisiniz. 3 yıl önce sattığınız evin fotoğrafını gördüklerinde insanlar sizin 3 yıldır ev satmadığınızı düşünebilirler.

Ana sayfanızı optimize ederken bunu, daha önce hiç karşılaşmadığınız birine işinizi tanıtmak olarak düşünün. Markanızın açık ve özlü bir şekilde açıklanması için ilk fırsatınız, bu nedenle bu şanstan en iyi şekilde yararlanmanız ve istediğiniz tüm önemli bilgileri aktarmanız gerekiyor. Ana sayfanıza bakmak ve markanızın değer teklifini ve ayrıntılarını tam olarak görüp görmediklerini soracak arkadaşlarınızdan, meslektaşlarınızı veya iş arkadaşlarınızdan görüş alın: Kim olduğunuz, sattığınız-kiraladığınız evleri, nerede bulunduğunuzu, evlerin nasıl olduklarını, kaç yıldır bu işi yaptığınızı vb.

İpuçları:

  • Web sitenizin ana sayfasındaki fotoğrafları sık sık yenilemek ve en çekici evlerin özelliklerini taşımasını sağlamak için değiştirin.
  • Sayfanın üstünde her türlü iletişim bilgileri - telefon numarası, e-posta adresi ve sosyal medya hesapları - bulunduğundan emin olun. Her sayfadan iletişim bilgilerinizin göründüğünden emin olun.
  • Kendinizi kitlenizin yerine koyun: Ana sayfanıza bakarak kim olduğunuzu anlayabiliyor musunuz? Değilse, buna göre ayarlayın.

2) PİYASANIZDAKİ EN DİKKAT ÇEKİCİ EMLAK LİSTELERİNİ GÖSTERİN - TEMSİL ETTİĞİNİZ VE / VEYA BAŞKA ŞEKİLLERDE.

Placester gayrimenkul web sitesi optimizasyonu fikirleri listeleri sayfası

Yerel Çoklu Listeleme Hizmeti'ni  kullanarak bölgenize giriş eklemenize izin veren İnternet Veri Değişimi entegrasyonu, gayrimenkul web siteniz için çok önemlidir . Ana sayfanızda satılık en yeni, en ilginç evleri sunmanızın yanı sıra, piyasadaki, sizin ve başkalarının pazardaki tüm özelliklerini gösteren bir liste sayfasının olması ve alanın bir araya getirilmesi de en iyisidir.

İpuçları:

  • Topluluğunuzda piyasada satılık en son ve ilgili konutları görüntülemek için entegrasyon yapın.
  • Ana sayfanızda en az bir liste olmalı ancak bunları sitenize de yaymayı unutmayın.
  • Görseller, özellikli girişler için tıklama toplamlarınıza önemli ölçüde yardımcı olabilir, ancak mülkiyet bilgilerinin her birine eşlik etmesi gerekir.

3) EN YENİ MAKALELERİNİZİN KÜÇÜK BİR ÖRNEĞİNİ SERGİLEYEREK BLOGUNUZU ZENGİNLEŞTİRİN.

Hala bir blogunuz yok mu? Lütfen yazımızı okuyun.  Emlak sektörü rekabetçi bir sektör. Sizi diğer emlakçılardan ayırabilecek her şeyi kullanmalısınız. Anahtar kelimelerle dolu 300 kelimelik makalelerin bile işe yaramadığı günlerdeyiz. Blogunuza gerçekten bilgi verici, insanların ilgisini çeken, çevrenizle ve evlerle ilgili yazılar eklemelisiniz.

Ana sayfanızdaki bu ayrıntılı içeriğe bakarak, gayrimenkul blogunuza trafik çekebilirsiniz : tüm makalelerinizin, e-kitaplarınızın, enformasyonlarınızın ve diğer uzun biçimli içeriğinizin bulunduğu ortam. Tıpkı ana sayfa fotoğraflarınızdaki gibi, düzenli olarak yeni bir içerik akışı oluşturmanız gerekir, böylece sıklıkla orada yeni blog yazıları oluşturabilirsiniz. Birkaç hafta önce ziyaret ettikten sonra sitenizin ana sayfasına geri dönen, ancak aylar öncesindeki aynı makaleleri bulmak için ziyaretçiler, düzenli makaleler, pazar güncellemeleri ve diğer açıklayıcı içerikler sunmadığınızı öğrenecekler ve bu tarz içerikler sunan web sitelerine yani rakiplerinize gidecekler.

Bunu kendiniz yapamıyorsanız az bir ücretle makale yazan kişileri kiralayabilirsiniz. Haftada 2-3 makale bile size yetecektir. Zamanla örnekleri inceleyerek kendi makalelerinizi yazmaya başlayabilirsiniz.

Anahtar Teslimatlar:

  • Piyasanız için tamamen her şeyi bilen bir kişi olarak algılanmak ister misiniz? Ana sayfanızda içerik oluşturun ve eğlendirin!
  • Kısa, anahtar kelime doldurulmuş blog gönderilerini, ait oldukları yerdeki 2000'lerin başında bırakın. El işi tutarlı, kapsamlı ve etkileyici içerik önemli.
  • Ziyaretçilerinizle paylaşacak yeni bir içerik akışı sağladığınızdan ve ana sayfanızda geri gelmelerini sağlamak için tanıtım yapmalarını sağlayın.

4) HER SAYFADA BİR İLETİŞİM FORMU ÇOK SAYIDA EV ALICISI VE SATICISI İPUCUNU YAKALAMAK İÇİN ŞARTTIR.

Placester gayrimenkul web sitesi optimizasyonu fikirleri kurşun yakalama formu

Web siteniz yayına alındıktan birkaç ay sonra SEO stratejinizi uygulamaya başladınız mı? Gerçekten hangi sayfaların en iyi şekilde çalıştığını (en fazla trafiği sağladığını), hangi işe ihtiyaç duyduğunuzu ve hangilerinin gitmesi gerektiğini anlayabiliyor musunuz?

Hiçbir şey yapmadıysanız bile web siteniz yayına alındığı günden itibaren her sayfaya bir iletişim formu yerleştirmelisiniz. Her sayfada bulunan bu sabit öge, hangi sayfaların standartlarına uygun performans gösterdiğini, keşif hedeflerinizi artırdığını ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) veritabanınızı yeni gayrimenkullerle doldurduğunuzda size yok gösterecektir. Örnek: Web sitenize gelen ziyaretçi satılık evlere baktı ve formu doldurdu. Ancak bir gelişme olmadı. Siz bu kişinin ev satın almak istediğini öğrendiniz ve elimizde artık iletişim bilgileri var. CRM veritabanınıza hemen bu kişiyi ve iletişim bilgilerini kaydetmeniz lazım. Ev satın almak isteyenler diye bölüm açarak bu kişilerin iletişim bilgilerini kaydedin. Satılık ev ilanlarında bu kişilere e-posta ya da kısa mesaj gönderebilirsiniz.

İpuçları:

  • İrtibat formları, yeni gayrimenkul kurşun bilgileri toplamak ve CRM veritabanınıza yeni potansiyel eklemek için en iyi araçlardan birini sunar .
  • Bu iletişim formlarından birini her sayfaya ekleyin ve zamanla hangi sayfaların en iyi çalıştığını belirleyebilirsiniz.

5) KİTLENİZİN GÜVENİ KAZANMAK İÇİN HER SAYFADA SOSYAL KANITA YANİ YORUMLARA DİKKAT EDİN.

Placester emlak web sitesi optimizasyonu fikirleri sosyal kanıtı

Yaklaşık olarak, 10 tüketiciden dokuzu bir işletmenin kalitesini anlamak ve iş yapmaya karar vermek için müşteri yorumlarına dikkat ediyor.

Bu, müşterilerinizden gelen incelemeler ve referanslar, bu müşterilerin vaka incelemeleri ve hatta bu müşterilerle yapılan video görüşmelerinin gayrimenkul web sitenizin göze çarpan bileşenleri olması gerektiği anlamına gelir. İşinizle ilgili temel bilgileri ana sayfanızın üzerine ve yaklaşık sayfanıza dahil etmek çok önemlidir; bu nedenle de bu son derece ikna edici sosyal kanıt formları bulunur; bu nedenle, sitenizin genelinde kendi özel açılış sayfasını kullanarak onları dahil etmeyi unutmayın. Çalıştığınız geçmiş alıcılar ve satıcılardan gelen geribildirimleri mutlaka web sitenize ekleyin bu konuda utangaç olmayın.

İpuçları:

  • Ev alıcılar ve satıcılar da dahil olmak üzere tüketiciler, emlakçılar için çok sayıda olumlu eleştiri görmek isterler; bu nedenle siteniz için mümkün olduğunca çok şey elde edin.
  • Değerlendirmelerin çeşitli biçimlerde (referanslar, vaka analizi, video incelemeleri vb.) gelebileceğini unutmayın - bu nedenle çevrimiçi tanıtmak için çeşitli yöntemler kullanın.
  • Markanızla ilgili görüşlerini sunmak için az sayıda müşteri (varsa) size gelecektir. İnceleme isteğinde bulunmak için iş bittikten kısa bir süre sonra onlara ulaşın.

 

6) WEB SİTENİZ TÜM FİRMANIZ İÇİN Mİ? HER BİR TAKIM ÜYESİ İÇİN ÖZGEÇMİŞ YAZILMASINI SAĞLAYIN.

Placester emlak web sitesi optimizasyonu fikirleri ajan bios

Tek başınıza çalışıyorsanız ayrıntılı bir özgeçmişinizi eklemeyi unutmayın. kaç yıldır emlakçılık yapıyorsunuz, kaç ev sattınız veya kiraladınız bunun gibi bilgileri eklemelisiniz. Yanınızda birileri çalışıyorsa kısa şekilde hepsinin iletişim bilgilerini ve kısaca özgeçmişlerini yazabilirsiniz. Örneğin ev kiralamak için bir elemanınızı satmak için başka bir elemanınızı o alanda uzman olarak gösterebilirsiniz.

İpuçları:

  • Her ekip üyesi için ayrı web sayfası yerine bir emlak web sitesi sayfası olmasını isterseniz, yalnızca ayrıntılı bir biyolojik sayfa içerdiğinden emin olun. Bir sayfada tüm çalışanlarınızın fotoğrafları ve kısaca bilgilerini verebilirsiniz.
  • Mesleki övgü ve sosyal kanıta geçiş yapmanın yanı sıra, personel üyelerine bazı kişisel ayrıntıları ekleyin.
  • Bir profesyonel fotoğrafçı tarafından çekilen emlakçıların görüntüsünün alınması, ajansı bir bütün olarak ve her emlakçı üzerinden markalamanın en iyi yoludur.

7) BLOGLAMA, HERHANGİ BİR MARKANIN DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİSİNİN TEMEL TAŞIDIR, BU NEDENLE YAZMAYA BAŞLAYIN!

Bu sadece emlak sektörü için geçerli değil, web sitesi üzerinden müşteri bulmak ve para kazanmak isteyen herkes günümüzde bunu yapmalı. Nasıl bir mağaza açıldığında el ilanları dağıtmak, yerel ajanslara reklam vermek, kartvizit bastırmak gibi belirli pazarlama tekniklerini uygulamak zorundaysak internette de blog yazmamız gerekir. Milyonlarca web sitesinin arasından insanlar sizi nasıl bulacak? Bunu hiç düşünüyor musunuz? Google ADWords ile belli bir yere kadar reklam verebilirsiniz, blog içerikleriniz ile internet var olduğu sürece internette yerinizi alırsınız.

İpuçları:

  • Bloglama, çevrimiçi pazarlama özlemleriniz için büyük sorumluluk olabilir ancak başarılı bir dijital varlığı oluşturmak çok önemlidir.
  • Gelen dönüşüm hunisinin her aşamasında farklı gayrimenkul içeriği pazarlama teminatı gerektirir; dolayısıyla her biri için bol plan yapın.
  • Yayıncı takviminizi canlandırmak için, alıcı ve satıcı kitlelerinizin huni içinde nerede olduklarını temel alarak neler dinlemek istediklerini anlayın.

8) GÖRÜŞLER, İNCELEMELER VE VAKA ANALİZİ, SİTENİZDEKİ KENDİ ÖZEL SAYFALARINI HAK EDİYOR.

Yazımızın başında müşteri yorumlarının ne kadar önemli olduğundan bahsetmiştik.

İşletmeniz için yapılan herhangi bir referans, inceleme veya vaka incelemesi kapsamlı olmalı, sizinle birlikte çalışmanın neye benzediğini resmileştirmelidir. Sitenize özel açılış sayfası ekleyin. Şirketinizin başarılarının hepsinin belirgin şekilde görüntülendiği bir sayfa, site ziyaretçilerini ikna edici (yakında ve mevcut potansiyel müşteriler dahil olmak üzere) alıcılar ve satıcılar için fırsatları tamamlayan bir sicilin bulunması konusunda uzunca bir yol kat edebilir. Onların en büyük yaşam çabalarından birini gerçekleştirmelerine yardımcı olur.

Herhangi bir web sitesine girdiğinizde o işletmeyle çalışmadan önce yaptıkları işleri görmek isterseniz değil mi? Örneğin web tasarım ajansıyla çalışmak istiyorsanız web sitemize girerek referanslarımızı incelersiniz. Aynı şey emlak sektörü için de geçerli. Evini satmak isteyen birisi sizin daha önce hangi evleri sattığınızı, kimlerle çalıştığınızı merak edecektir.

İpuçları:

  • Sayısız kitlenizin gayrimenkul acentesi web sitenizin bir köşesinde müşterilere ve müşterilere ilişkin tüm incelemeleri, referansları ve vaka incelemelerini bulmasına izin verin .
  • Alıcılar ve satıcılar, temsil için kiralananların değerli, güvenilir, yanlısı değerlendirmelerin yalnızca davanıza yardımcı olabileceğini bilmeleri gerekir.
  • Tüm müşteriler, işiniz için yüzlerce kelime karşılığı değer vermek için çaba göstermeye istekli olmayacaklar, ancak sormuyorsanız istekli olup olmadıklarını bilemezsiniz.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 Emlakçılar İçin Emlak Web Sitesi Optimizasyonu Fikirleri 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlakçılar İçin Emlak Web Sitesi Optimizasyonu Fikirleri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak web site emlak optimizasyon emlak seo emlak web tasarım seo dijital pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar