2018'de Web Sitenizin Yeniden Tasarımında Dikkat Etmeniz Gerekenler

Hızlı hareket eden teknoloji ve modaya uygun uygulamalarla dolu dijital bir dünyada, çevrimiçi ortamlar söz konusu olduğunda sabit kalan şeylerin sayısı son derece azdır.
Bir emlakçı olarak işiniz ev almalarında, satmalarında veya kiralamalarında müşterilerinize yol göstermekten oluşan zorlu bir süreçten oluşur. Müşterilere fiyatlar sunmak, kredi konusunda bilgilendirmek, evi en cazip şekilde anlatabilmek, piyasa koşulları hakkında danışmanlık yapmak gibi birçok farklı görevi yapmalısınız. Emlakçılar İçin Çevrimiçi Müşteri Çekme Yöntemleri ile tüm bu işlerinizin aranızda bir de yeni müşteri bulmanızın kolay yollarını öğrenebilirsiniz.
Emlakçılığa yeni de başlasanız yıllardır bu işi de yapsanız sürekli yeni müşteri bulmak zorundasınız. Her gün sürekli dışarıda evleri gezerken yeni müşteri bulmak için zaman ayırmanız zor olabilir ancak yeni müşteriler bulmak için bir şeyler yapmanız gerekir. İnsanların sizleri tesadüfen bulup gelmelerini beklememelisiniz.
Emlakçılar İçin Çevrimiçi Müşteri Çekme Yöntemleri
Emlakçılar İçin Çevrimiçi Müşteri Çekme Yöntemleri : Kurşun Üretimi
Potansiyel müşteri yaratma biçimi farklı şekillerde olabilir:
Neden önemli?
Önemli çünkü öncü üretim, daha fazla potansiyel üretildiğinde daha fazla iş ürettiğiniz anlayışı ile yeni satış fırsatları üretme yeteneğinizle ilgilidir.
Yukarıda bahsedilen müşteri üretiminin her biçimi önemlidir ve kariyeriniz boyunca bir emlakçı olarak size faydalı olacaktır.
Sosyal medya
Sosyal medya, gayrimenkul temsilcilerine günlük olarak hedef kitleyle ulaşmak ve kişisel olarak iletişim kurma fırsatı sunar.
Araştırmalara göre insanlar sosyal medyada emlakçıları görmek istiyor ve sosyal medya üzerinden emlakçılarla iletişime geçmek istiyor ancak emlakçıların neredeyse tamamı sosyal medya üzerinden gelen mesajlara cevap vermiyor. Yani sosyal platformlar üzerinden gelen fırsatları kullanamıyorlar.
Sosyal medyanın karmaşık olması gerekmez ve eğer başarılı bir gayrimenkul işi kurmak istiyorsanız, sosyal medya platformlarının çoğuna girme vakti gelmiştir.
Bugün atabileceğiniz birkaç süper kolay adım:
Reklamlar
Reklamlarınızın başarılı olmasını isterseniz odaklanmanız gerekir.
Google Adwords, Facebook Reklamları ve LinkedIn Reklamları , küçük işletmelerin bütçelerine uygun hedef reklamcılık planları sunar. Çoğu zaman, tıklama başına bir işletme modeli temel alır.
Facebook reklamları, yaş, cinsiyet ve / veya hedef kitlenizin sevdiği belirli sayfaları hedefleyerek doğru kitleye ulaştığınızdan emin olmanızı sağlarken, Google Adwords ile arama kelimelerini, coğrafi konumu ve hedef kitlenizin dilini hedefleyebilirsiniz. LinkedIn'de reklam yayınlayarak, belirli bir iş unvanını, sektörünü ve şirket boyutunu, kıdemini, yaşını, cinsiyetini veya hedef kitlenizin ait olduğu belirli LinkedIn gruplarına göre reklam hazırlayabilirsiniz.
Reklamcılık imkanlarınız internette sonsuzdur. İdeal müşterinizi, hedef beklentilerinizi ve bütçenizi düşünün.
Doğrudan posta
Doğrudan posta, potansiyel müşteriler için klasik posta yoluyla gönderilen reklamlar için kullanılır.
"Bugün kim hala mektup gönderiyor?" diye düşünebilirsiniz.
Ancak doğrudan posta, her işletmenin reklamını yapmada en iyi yol olmayabilir. Ancak emlakçılar için mükemmel bir reklam biçimi. Doğrudan postayla, başarılı bir şekilde sattığınız bir mülkiyet sergileyebilir ve ezici bir yanıt hakkında endişelenmeden yeni ipuçları elde edebilirsiniz.
Doğrudan posta kampanyası oluşturmak için:
Eylem Planı:
Yorumlar