Logo

Emlakçılar İçin Çevrimiçi Müşteri Çekme Yöntemleri


paylaş
Emlakçılar İçin Çevrimiçi Müşteri Çekme Yöntemleri

Bir emlakçı olarak işiniz ev almalarında, satmalarında veya kiralamalarında müşterilerinize yol göstermekten oluşan zorlu bir süreçten oluşur. Müşterilere fiyatlar sunmak, kredi konusunda bilgilendirmek, evi en cazip şekilde anlatabilmek, piyasa koşulları hakkında danışmanlık yapmak gibi birçok farklı görevi yapmalısınız. Emlakçılar İçin Çevrimiçi Müşteri Çekme Yöntemleri ile tüm bu işlerinizin aranızda bir de yeni müşteri bulmanızın kolay yollarını öğrenebilirsiniz.

Emlakçılığa yeni de başlasanız yıllardır bu işi de yapsanız sürekli yeni müşteri bulmak zorundasınız. Her gün sürekli dışarıda evleri gezerken yeni müşteri bulmak için zaman ayırmanız zor olabilir ancak yeni müşteriler bulmak için bir şeyler yapmanız gerekir. İnsanların sizleri tesadüfen bulup gelmelerini beklememelisiniz.

Emlakçılar İçin Çevrimiçi Müşteri Çekme Yöntemleri

 

Emlakçılar İçin Çevrimiçi Müşteri Çekme Yöntemleri : Kurşun Üretimi

Potansiyel müşteri yaratma biçimi farklı şekillerde olabilir:

  • Sosyal medya
  • Reklamlar
  • Doğrudan posta


Neden önemli?

Önemli çünkü öncü üretim, daha fazla potansiyel üretildiğinde daha fazla iş ürettiğiniz anlayışı ile yeni satış fırsatları üretme yeteneğinizle ilgilidir.

Yukarıda bahsedilen müşteri üretiminin her biçimi önemlidir ve kariyeriniz boyunca bir emlakçı olarak size faydalı olacaktır.

Sosyal medya

Sosyal medya, gayrimenkul temsilcilerine günlük olarak hedef kitleyle ulaşmak ve kişisel olarak iletişim kurma fırsatı sunar.

Araştırmalara göre insanlar sosyal medyada emlakçıları görmek istiyor ve sosyal medya üzerinden emlakçılarla iletişime geçmek istiyor ancak emlakçıların neredeyse tamamı sosyal medya üzerinden gelen mesajlara cevap vermiyor. Yani sosyal platformlar üzerinden gelen fırsatları kullanamıyorlar.

Sosyal medyanın karmaşık olması gerekmez ve eğer başarılı bir gayrimenkul işi kurmak istiyorsanız, sosyal medya platformlarının çoğuna girme vakti gelmiştir.

Bugün atabileceğiniz birkaç süper kolay adım: 

  • Yeni başlayanlar için bir Twitter hesabı, LinkedIn hesabı, işiniz için Facebook sayfası olduğundan emin olun .
  • Anlatmak (Twitter), ilgili gruplara (LinkedIn) katılmak , işiniz için bir Facebook sayfası başlatmak , girişlerinizi tanıtmak (Instagram) için sosyal medyayı kullanabilirsiniz. Bu platformlarda yabancı emlakçıları da takip edebilirsiniz böylece yeni fikirler bulmanızda ilham kaynağı olabilir.
  • Etkileşime başlayın. Bir web sitenize ya da blogunuza sahip olmasanız bile, birinci sınıf içeriği paylaşarak, tartışmalara başlayarak ve sorularınızı cevaplandırarak potansiyel müşterileriniz ve müşterilerinizle etkileşim kuracaksınız.

 

Reklamlar

Reklamlarınızın başarılı olmasını isterseniz odaklanmanız gerekir.

Google Adwords, Facebook Reklamları ve LinkedIn Reklamları , küçük işletmelerin bütçelerine uygun hedef reklamcılık planları sunar. Çoğu zaman, tıklama başına bir işletme modeli temel alır.

Facebook reklamları, yaş, cinsiyet ve / veya hedef kitlenizin sevdiği belirli sayfaları hedefleyerek doğru kitleye ulaştığınızdan emin olmanızı sağlarken, Google Adwords ile arama kelimelerini, coğrafi konumu ve hedef kitlenizin dilini hedefleyebilirsiniz. LinkedIn'de reklam yayınlayarak, belirli bir iş unvanını, sektörünü ve şirket boyutunu, kıdemini, yaşını, cinsiyetini veya hedef kitlenizin ait olduğu belirli LinkedIn gruplarına göre reklam hazırlayabilirsiniz.

Reklamcılık imkanlarınız internette sonsuzdur. İdeal müşterinizi, hedef beklentilerinizi ve bütçenizi düşünün.

Doğrudan posta

Doğrudan posta, potansiyel müşteriler için klasik posta yoluyla gönderilen reklamlar için kullanılır.

"Bugün kim hala mektup gönderiyor?" diye düşünebilirsiniz.

Ancak doğrudan posta, her işletmenin reklamını yapmada en iyi yol olmayabilir. Ancak emlakçılar için mükemmel bir reklam biçimi. Doğrudan postayla, başarılı bir şekilde sattığınız bir mülkiyet sergileyebilir ve ezici bir yanıt hakkında endişelenmeden yeni ipuçları elde edebilirsiniz.

Doğrudan posta kampanyası oluşturmak için:

    • Hedef kitlenizin kim olduğunu bilin .
    • Adlarının ve adreslerinin bir listesini yapın veya potansiyel müşterilerinizi hedefleyecek bir posta listesi satın alın .
    • Harika bir posta parçası oluşturun. Bir emlakçı olduğunuzdan, posta parçanızın bir kartpostaldan fazla olması gerekmez. Bir taraf, sattığınız bir mülk resimini ve teklifinizin teklifiniz hakkında okumak istediği bir başlık veya soru içermelidir. Kartpostalın diğer yüzü, sizinle birlikte çalışmanın faydalarını, bir harekete geçirici mesajı ve ayrıntılarınızı içermelidir.

 

Eylem Planı:

  1. İşletmeniz için bir Twitter hesabı, LinkedIn hesabı ve Facebook sayfası bulunmalı.
  2. Twitter'da Emlakçılar'ı takip edin.
  3. İlgili LinkedIn gruplarına katılın.
  4. Facebook'ta ilan gönderme ve alakalı sayfaları takip etme
  5. Büyük gayrimenkul bloglarını takip edin
  6. En üst düzey içeriği potansiyel müşteriler ve müşterilerle paylaşarak etkileşime geçmeye başlayın.
  7. Doğrudan postalama gönderin.
  8. Potansiyel müşterinizin adları ve adresleri ile bir liste yapın veya bir posta listesi satın alın.
  9. Harika bir doğrudan posta parçası oluşturun.
  10. Posta.
  11. GoogleAdwords, Facebook Reklamları ve LinkedIn Reklamları ile reklam verin.
Etiketler: emlak web tasarım emlak dijital pazarlama emlak pazarlama çevrimiçi pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar