Logo

Emlak Web Sitenizin Trafiğini Arttırmanın En İyi 5 Yolu


paylaş
Emlak Web Sitenizin Trafiğini Arttırmanın En İyi 5 Yolu

Emlak web sitenizin ziyaretçilerini arttırmak için elinizden geleni yapıyor musunuz? Şunu bilmelisiniz ki ev ilanlarını girmekten, biyografi ve hakkınızda sayfanızı eklemekten çok daha fazlasını yapmalısınız. Sitenizi başarıya ulaştırmak istiyorsanız, web sitenizi düzenli olarak geliştirmelisiniz. Arama motoru optimizasyonunun (SEO) ve Emlak Web Sitenizin Trafiğini Arttırmanın En İyi 5 Yolu

Emlak Web Sitenizin Trafiğini Arttırmanın En İyi 5 Yolu

1. Emlak web sitenizi mobil hale getirin

İstatistikler ev alıcılarının mobil cihazlarda gayrimenkul aradığını göstermektedir. Araştırmalar:

  • Yeni ev satın alan kişilerin %89'unun, ev satın alma işlemi sırasında arama yapmak için bir mobil cihaz kullandığını
  • Mobil uygulamalar, yeni ev alışveriş yapanların %68'inin araştırmalarının başlangıcında ve araştırmaları boyunca mobil cihaz kullandıklarını gösteriyor.

Araştırmada ayrıca, ev alıcılarının veya kiralık ev arayanların; evde, işyerinde, sırayada, restoranlarda ve bazılarının evlerinde mobil gayrimenkul siteleri kullanacakları ortaya çıkardı. Ev alıcıları, bir emlakçı ile iletişim kurmak, özellikleri ve fiyatları karşılaştırmak, yol tarifi almak, bir acente ağı bulmak, yorumları okumak ve bir mülk hakkında videolar izlemek için gayrimenkul web sitelerini ziyaret ediyorlar.

Geçen yıl Google, algoritmasını değiştirerek mobil uyumlu web sitelerini ön sıralara taşımaya başladı. Bugün bir emlakçı olarak, mobil kullanım için maksimuma çıkan bir web sitenizin olması gerek

2. Yerel anahtar kelime öbekleri hedefleyin

Web sitenizin olması tabi ki iyi bir başlangıç, ancak iyi SEO ile gelen trafik fırsatlarından yararlanmak istiyorsanız, anahtar kelime öbeklerine odaklanmak zorundasınız. Örneğin, çoğu ev alıcı, "Kadıköy Emlak" gibi yerel bir anahtar kelime öbeği ile ev araştırmaları yapacaktır.

Web sitenizin aşağıdaki gibi arama terimleri için optimize edildiğinden emin olun:

  • Kadıköy emlak
  • Satılık Kadıköy evler
  • Kadıköy emlak listeleri
  • Kadıköy Emlakçı
  • Kadıköy Gayrimenkul Danışmanlık

Bu kelimelerin gayrimenkul web sitesi trafiğini artırmaya yardımcı olması için sitenizdeki sayfalarda görünmelidir. Potansiyel bir ev alıcısının yararlı bulacağı içeriğe onları çalıştırarak yerel anahtar kelime hedeflerini ekleyin.

3. Emlak sitenizde düzenli olarak blog yazın

300 kelimelik blog yazısının yarısını alakalı anahtarlarla doldurduğunuz günler geçmişte kaldı. Pazarınızdaki diğer temsilcilerden öne çıkmak istiyorsanız, yüksek kaliteli emlak blog içeriği eklemelisiniz. Tutarlı, kapsamlı ve etkileyici bir içerik hazırlarsanız bir SEO dostu olursunuz. Yıl için sağlam bir editör takvimi geliştirin ve potansiyel alıcıların ve satıcıların okumak isteyeceği ilginç, ayrıntılı içerikler ekleyin. Onların daha fazla bilgi için geri gelmelerini sağlayacaktır.

Düzenli olarak blog yazarken , çevrimiçi ortamda bulunmanın önemli bir unsuru olan sosyal medyada paylaşılacak şeyler de sağlamış olacaksınız. Böylece sosyal medyada da bir takipçi kitlesi edinmiş olursunuz.

4. En yeni makalelerinizi sergileyin

Blog içeriğinizin "kısa görünümlerini" ana sayfanıza ekleyin. Tıpkı ana sayfa fotoğraflarınızdaki gibi taze içeriğe düzenli olarak sahip olmalısınız. Bu nedenle düzenli olarak yeni blog yayınları içerdiğinden emin olun. Birkaç hafta önce bir şeyler okuduktan sonra sitenize dönen ziyaretçiler yeni içerikler bekliyor olacak. Onlara düzenli makaleler, pazar güncellemeleri ve diğer çekici içerikler sunmuyorsanız, bunu yapan bir başka aracı bulmak için ilerleyeceklerdir.

5. Hikayeleri ve incelemeleri ekleyin

Bazı tüketicilerin yüzde 88'i çevrimiçi değerlendirmeleri okumak ve kişisel öneri almak ister, buna daha çok güven duyarlar. Gayrimenkul web sitenizin trafiğini artırmak istiyorsanız, referansların ve incelemelerin sitenizin görünür bileşenleri olduğundan emin olun. Bunlar arasında müşterilerin yazılı görüşleri ve referansları, bu müşterilerin vaka analizlerini ve hatta video görüşmelerini ekleyebilirsiniz.

Müşteri yorumlarını elde etmek için biraz çaba harcamanız gerekebilir. Olumlu değerlendirmelerin güvence altına alınmasının rutin pazarlama planınızın bir parçası olduğundan emin olun. Bir anlaşmayı her kapattığınızda, müşterilerinizle iletişime geçin ve çalışmalarınızdan övgüler alıp alamayacağını kendilerine sorun. Hatta evi satma aşamasında size olumlu bir şey söylediklerinde bunu fırsat bilin ve olumlu yorum yapmalarını rica edin.  Onların işleri kolaylaştırmak için bir telefon görüşmesi veya e-posta alışverişi önerebilirsiniz. Eğer çok hevesliyse, bir video referans sunmayı kabul edebilirler. Hizmetlerinden memnun olduklarını varsayarsak, alıcıların ve satıcıların çoğunun en azından birkaç cümle incelemesi yapmaya istekli olması gerekir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlak Web Sitenizin Trafiğini Arttırmanın En İyi 5 Yolu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak web tasarım emlak seo emlak internet pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar