Logo

Emlak Web Sitenizin Hakkında Sayfası Nasıl Olmalı?


paylaş
Emlak Web Sitenizin Hakkında Sayfası Nasıl Olmalı?

Potansiyel bir müşteri, caddenin dışından ofisinize girer ve "Hizmetleriniz hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misiniz?" dersiniz. Her yerde kağıtlar dökülmüşse, kıyafetleriniz dağınıksa ve ofisiniz düzensizse insanlar ne düşünürlerdi? İyi bir izlenim olmayacağı kesin. Peki Emlak Web Sitenizin Hakkında Sayfası Nasıl Olmalı?

Emlak Web Sitenizin Hakkında Sayfası Nasıl Olmalı? Hakkında sayfanız genel olarak aşağıdaki gibi olmalıdır:

  • Onu düzenli yapın - Sayfanızı okurları rahatsız eden ögelerle karmaşıklaştırmayın.
  • Organize olun - Bilgileri bulmayı kolaylaştırmak için bağlantıları, videoları ve resimleri yan panellere veya sayfanın altına yerleştirin.
  • Oldukça hoşnut olun - gözler üzerinde kolaylıkla göze zevk veren renkler ve web tasarımları kullanın; sarı arka plan veya kırmızı yanıp sönen yazı tipleri olmamalı.

"Hakkında" Sayfanız İki yönlü bir sohbettir

Bir ziyaretçinin "hakkında" sayfanıza gelip uzun, çizilmiş paragrafları görmesi nasıl bir şey olur? Uzun soluklu, tek taraflı bir sohbet ve kötü bir ilk izlenim yaratabilir. "Hakkında" sayfanızı iki yönlü bir konuşma olarak düşünün.

Potansiyel müşterilerinizin sahip olduğu soruları proaktif olarak cevaplamak isterken kendinizle ilgili bilgileri ve müşterileriniz için neler yapabileceğinizi de ortaya çıkarmak istiyorsunuz. Bu yazı ipuçlarını takip edin:

  • Uzun Paragrafları Parçala - Okuyucuların gözlerini sayfada aşağı doğru hareket ettirmek için uzun bloklar halinde bilgiyi parçalamak için madde işareti noktaları ve listeler kullanın.
  • Bilgilendirici Olun - "Hakkında" sayfanızı pek çok olgu ile doldurmayın, onlara özel bilgilerinizi, lisanslarınızı ve akreditasyonlarınızı söyleyerek bilgilendirici olun.
  • Kişiliği Yansıtın - Karakterinizi hem sözcüklerle hem de resimle göstermekten korkmayın.

"Hakkında" Sayfanızın Özgeçmişten Fazlası Olması Gerekiyor

Akıllıca bir gayrimenkul web sitesi oluşturma hakkında internetten zengin bir bilgi var. Fakat farklı siteler size farklı şeyler, bazen çelişkili bilgiler verecektir. Bu alanlardan biri, "hakkında" sayfanıza biyolojisine ne ekleyeceğinizle ilgilidir. Bazıları başarılarınızı listelemeyi, bazıları ise önceki deneyiminizi göndermenizi söyler.

"Hakkında" sayfanız sadece bir özgeçmiş olmaktan fazla olmalı. Başarılarınız, geçmiş tecrübeleriniz, yıllardaki işiniz hakkında konuşmalısınız. Fakat bu ilk tanıtımınızdır. Bu, müşterilere sizin hakkınızda daha fazla bilgi verme fırsatınızdır. Bu içerik ipuçlarını izleyin:

  • Kişisel Tartışmalar Verin - Bu okuyucularınıza hırslı bir kaya tırmanışçısı veya futbol eğitmeni olduğunuzu söylemekten çok daha fazlasını gerektirir. Onlara seçecekleri emlakçı olmanızı sağlayan kişilik özelliklerinizi anlatın.
  • İlgili Başarıları Listeleyin - Başarıların 20 maddelik bir listesine, yalnızca en alakalı ve en son ödüllere, fırsatlara veya kilometre taşlarına ihtiyaç duymazsınız.
  • Kişiliğinizi Gösterme - Esprilisiniz, hafifçe yanılmış halinizi göstermekten korkmayın, ancak hala profesyonel kalmaya özen gösterin.

"Hakkında" Sayfanız Güven Vermeli

Kesinlikle kendinizi potansiyel müşterilere sunma şeklinize güvenmek istersiniz, ancak yazılı kelime konuşulan kelimeden farklı anlamalara sebep olabilir.

Kurnazlıkla karşı karşıya kalmanın en zorlayıcı alanlarından biri, paraya geldiği zamandır. Elbette iyi işler yapıyorsunuz ve çok para kazanıyorsunuz ancak "hakkında" sayfanızda  yazlığınızı veya son model arabanızı gstermemelisiniz. Şu çerçeve düzenleme ipuçlarını izleyin:

  • İş Zeka Satmak - Potansiyel müşteriler, ne kadar zengin olduğunuzu duymak istemiyor; işinizin başarılı olduğunu ve onlara nasıl yardımcı olabileceğinizi bilmek istiyorlar.
  • Müşteri Hakkında Yapmak - "Hakkında" sayfanızda başarınızı övünürken, müşterileriniz için ne başarılar elde ettiğini öğrenin.
  • Memnun Olunan Müşterilerinizi Vurgulayın - Müvekkillerinizin referanslarını veya müşterilerinin fotoğraflarını yeni evlerinin önüne koyun.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlak Web Sitenizin Hakkında Sayfası Nasıl Olmalı? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar