Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Emlak Web Sitenize Ziyaretçi Çekme Yolları

Emlak Web Sitenize Ziyaretçi Çekme Yolları

Her şeyi doğru yapıyorsunuz. Web sitenize tutarlı trafik çekmek ve ziyaretçileri potansiyel müşterilere mümkün olan en yüksek oranlarda dönüştürmek için izleme / analiz etme çalışması yapmalısınız. Bir sorun olmasa da, gayrimenkul web siteniz müşteriye dönüşmüyor. Yanlış olarak ne yapıyorsunuz veya web siteniz için bir şey yapmıyor musunuz? Emlak Web Sitenize Ziyaretçi Çekme Yolları yazımızı okuyarak yapmadıklarınızı veya hatalarınızı fark edebilirsiniz.

Birçok emlak uzmanı, web sitelerini doğru bir şekilde pazarlamak için zaman ve para yatırmış olsalar bile, bu genel senaryoda kendilerini bulabiliyor.

Emlak Web Sitenize Ziyaretçi Çekme Yolları için bazı denenmiş ve test edilmiş yöntemler şunlardır :

İPUCU 1: Web sitenize gelen ziyaretçilerin veya size ulaşan kişilerin iletişim bilgilerini mutlaka bir Emlak CRM yani bilgilerinizi organize ettiğiniz yazılım üzerinde saklayın.

İPUCU 2: Bir mesaj aldığınızda, derhal bir “Teşekkür Ederiz” mesajı ile bir e-posta gönderin. Her e-postanın kişisel olmasını ve her bir müşteriye uyarlanmasını öneriyoruz, ancak bunu biliyoruz ki bu otomatik cevaplayıcı kullanılması daha yararlı olabilir. Otomatik yanıtlayıcınızın sıcak, davetkar ve çok agresif olmadığından emin olun.

İPUCU 3: Bir müşteri telefon numarasını verirse, araştırma bittikten sonra 5 dakika içerisinde arayınız. Ondan sonraki sürede rakiplerinize gitmeyi tercih edeceklerdir.

Sesli postalarını alırsanız, mesajınızın başına ve sonuna adınızı ve telefon numaranızı içeren basit ve kısa bir mesaj bırakın.

4. İpucu: Profesyonel, kişisel ve onlara değerli bir şey kazandıran özelleştirilmiş (kendilerini iyi hissettiren) bir e-posta gönderin. Ek bilginiz varsa (aradıkları mülk türüne benzer şekilde), onlara arama ile ilgili olabilecek bazı özellikler göndereceğinizden emin olun. Herhangi bir ek bilgi sağlamadıysa, e-postanızın cazip bir özellik sunduğundan emin olun.

Özel HTML e-posta şablonlarına dikkat edin ve birçok e-posta istemcisi, resimlerinin ağır doğasını engelleyecektir. Doğru kullanıldıklarında etkili olabilirler, sadece e-postayla dost olduklarından emin olun.

 

UYARI 6: Onlara olabildiğince fazla bilgi sağlamaya ikna etmek için web pazarında özel hizmetler sunun. Ne kadar fazla bilgi toplayabilirseniz, potansiyel müşteri takibi ve dönüşüm oranları o kadar iyi olur. Bu münhasır hizmetleri web sitenizde belirgin bir şekilde sergilediğinizden ve ayrıca e-postalarınızı ve aramalarınızı takip etmenizden emin olun. Bu hizmetler halihazırda yaptığınız bir şey olabilir, ancak insanlar daha çok dönüşüm oranları arzusuna uyan VIP’ler gibi hissetmek istiyorlar.

Örneğin, ev turlarını “deneyim” ya da “bir etkinlik” haline getirecek birkaç gayrimenkul uzmanıyla konuştuk ve olağan, emek veren karavan değil. Hem sizin hem de lideriniz için bu eğlenceli olabilir.

İpucu 6: Bunu söylemeye gerek yok, ama yine de her an ulaşılabilir olun.

Kendinize telefonla ve e-postayla kolayca erişebilirsiniz. Bu, 7/24 arama yapmak zorunda olduğunuz anlamına gelmez; bu nedenle müşteri bir yanıt beklediğinde beklentileri karşılayın. Kısa mesaj iletişimini de teşvik etmek isteyebilirsiniz. Bu kişisel değil gibi görünebilir, ancak giderek daha fazla insan bu hızlı, kolay iletişim şekline alışmaktadır.

Bu ipuçları, web’in genel veya kötü lider yönetime oranla çok daha etkili bir şekilde yönlendirilmesine yardımcı olmak için kullanılır; bu nedenle onlara bilgi verin ve sizin için ne şekilde çalıştığını bize bildirin. Elbette, her müşterinin farklı olduğunu ve bu 6 ipucunun, elde ettiğiniz her web kuralı için geçerli olmadığını aklınızda bulundurun. Sisteminizi ne kadar verimli kullanırsanız, web bağlantılarını müşterilere yönlendirecek ve dönüştürebilirsiniz.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Emlak Web Sitenize Ziyaretçi Çekme Yolları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

About Author

Medanis Destek