Logo

Emlak Web Sitelerinde Kullanıcı Yorumlarının Önemi


paylaş
Emlak Web Sitelerinde Kullanıcı Yorumlarının Önemi

Emlak piyasası rekabetin gerçekten güçlü olduğu bir sektör. Bazen küçük bir mahallede bile iki veya üç hatta daha fazla emlakçı bulunabiliyor. Ancak işin iyi tarafı artık insanlar sokak sokak gezerek ev ya da emlakçı aramıyor. İnsanların baktıkları ilk yer "internet", bu yüzden internette daha bulunabilir olmanın tüm yöntemlerini kullanmalısınız. Emlak Web Sitelerinde Kullanıcı Yorumlarının Önemi burada devreye giriyor.

Birkaç ipucunu uygulayarak emlak web sitenizde müşterileri daha fazla web sitenizde tutabilir, daha çok kişiye ulaşabilir ve ziyaretçileri birer müşteriye dönüştürebilirsiniz. Emlak yazılarımızı takip ederek bu konuda kendinizi geliştirebilirsiniz ve birçok rakibi geride bırakabilirsiniz.

Emlak Pazarlama İpucu 1

Web sitenize daha önce girmemiş birini bulun. Bu kişiyi bulduktan sonra yanınızda web sitenize girmesini isteyin. Peki bu ne işe yarayacak?

Web sitenize girdikten sonra tepkilerine bakın. Web sitenizde rahatça gezinebiliyor mu? Web siteniz hakkında ne düşünüyor?

Site sahipleri ve pazarlama profesyonellerinin ihmal ettiği ana şeylerden biri, insanların aslında bir web sitesi ile nasıl etkileşim kurduğudur. Sektördeki ve web sitesi olan kişilerin çoğu, site analizi, veri, sayı vb. konularda çok fazla güveniyor. Hepimizin gözetim altında tuttuğu bir şey, hepsinden en basit olanıdır - sitenizi hiç görmemiş biri ilk kez onunla etkileşime geçiyor ve ne düşünüyor? Bu altın soru, yalnızca şimdiye kadar yaptığınız en iyi pazarlama araştırması olabilir.

Site analizi ve kullanışlılık eğilimleri elbette önemli ancak insanın etkileşimi ve kişisel gözlem çok daha yararlıdır, çünkü insanların sitenizi nasıl gördüğünü ve etkileşim kurduğunu gösteren canlı bir kanıttır.

Emlak Web Sitelerinde Kullanıcı Yorumlarının Önemi

Arkadaşınız sitenizdeyken gözlemlemek için bazı şeyler:

1) İlk nereye tıklamayı tercih ediyor?

2) Orada yanınızda oturduğunuzdan bu yana size muhtemelen soru sormak isteyeceklerdir, yani - Size ilk önce ne tür sorular soracaklar?

3) Hayal kırıklığı veya memnun bir ifadeyle sizlere verdikleri tepkileri takip edin. (örn. Mırıltılar, mırıltılar, gülerek, gülümsemeler, vb.)

4) Açtıkları sayfada ne kadar kalırlar?

5) Verilen herhangi bir unsur için beğenmiş ve / veya sinirlendirilmiş gibi görünüyorlar mı?

Emlak Web Sitelerinde Kullanıcı Yorumlarının Önemi

İş bitince onlardan yorum isteyin:

1) Siteyi terk ettikten hemen sonra, onlardan en çok neyi hatırladıklarını sorun.

2) Yapabilirlerse, onlardan ana sayfayı çizmemelerini isteyin. Bunun ne kadar faydalı olduğuna şaşıracaksınız, çünkü aklında gerçekten ne kaldığını ve sitenizin ana sayfası unutulmaz mı olduğunu yoksa unutulmaz olmadığını mı anlatacak.

3) Son olarak, onlara, siteyi en yakın arkadaşlarına gönderip göndermeyeceklerini sorun. Bu iyi bir şey, çünkü onları size dürüst olmaya zorluyor.

Basit mi? Henüz yapmadıysanız kendinizi kötü hissetmeyin. Gerçek insan etkileşimi çok basit görünebilir ama en etkili yöntemlerden birisi.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Emlak Web Sitelerinde Kullanıcı Yorumlarının Önemi  yazımıza yorum ve fikirlerinizi bırakabilirsiniz.

 

 

Etiketler: emlak web tasarım emlak web site

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar