Emlak Sitesi Yap
Bir ev ya da ofis satışı için görünüşün ne kadar önemli olduğunu bilirsiniz. Bir evin yıpranmış veya kirli görünmesi veya işlerin düzgün çalışmadığı görülürse, potansiyel alıcı geri gelmez. Emlak Sitesi Yap için de aynı şey geçerli eğer doğru görünmüyorsa, işe yaramaz.
Gayrimenkulde çalışıyorsanız, Emlak Sitesi Yap işinizin başarısı için çok önemlidir. Sadece sizi mümkün olan en iyi ışıkta sunmaz. Ayrıca doğru zamanda doğru potansiyel müşterilere ulaşmanızı sağlar. Bu nedenle, sitenizin size daha başarılı olmanıza yardımcı olması için elinden gelen her şeyi yapmasını sağlamanız gerekir.
İşinizi güçlendirmek için çok şey yapıyorsunuz, ancak günde 24 saat çalışamazsınız. Ancak, Emlak Sitesi Yap olabilir. İşte bu nedenle yaptığınız her şeyi yapmanız gerekir: yeni müşteriler çekmek, neden büyük bir emlakçı olduğunuzu açıklamak ve başarılarınızı göstermek.
Bu yazı, Emlak Sitesi Yap tasarımınızı güncellemek için bir dava açmaktadır. Ayrıca, tasarımınızı güncellerken veya bir yeniden tasarım uygularken aklınızda bulundurmanız gereken bazı en iyi uygulamaları sunar.
Bir Emlak Sitesi Yap Sitesi Ne Yapmalı?
Web siteniz aşağıdaki görevleri gerçekleştirecek şekilde tasarlanmalıdır:
DEĞERLİ BİLGİLERİ VURGULAYIN
İyi bir Emlak Sitesi Yap tasarımı, bireysel bir emlakçı veya gayrimenkul şirketi çalıştırıyor olsanız da, sizin hakkınızda bilmek istediklerini insanlara anlatmalıdır. Her bilgi ana sayfada görünmese bile, erişilmesi kolay olmalıdır.
Örneğin, ödüller ve üyeler güven arttırır, bu nedenle bir sayfanın gizli köşesinde gizlenmemelidir, ancak bunları menünüzden açıkça bağlantılı olan özel bir sayfaya dahil etmek daha mantıklı olabilir. Aynı şey, haberler, başarı hikayeleri ve diğer kilit satış noktaları için de geçerli.
GAYRIMENKULLERİNİZİ SERGİLEYİN
Tüketiciler, iletişim kurmadan önce bir işletmeyi tanımayı tercih ederler. Buna, hangi özelliklerin satıldığını tam olarak bilmenizi de içerir. Emlak Sitesi Yap tasarımı bu hedef doğrultusunda hayata geçirilmelidir.
Mevcut özelliklerin düz bir listesi yerine, fotoğraf galerileri ve sanal turlar da dahil olmak üzere etkileyici çokluortam sunuları yaratmayı hedeflemelisiniz. İyi bir tasarım, ev alıcılara tam olarak ne istediklerini interaktif bir arama aracı aracılığıyla bulmalarını sağlamalıdır.
İLETİŞİMİ KOLAYLAŞTIR
Diğer çevrimiçi araçlarda olduğu gibi, bir Emlak Sitesi Yap sitesi tek yönlü konuşmalar yapmamalıdır. Firmanızı sunduktan ve mevcut evleri ve ofisleri gösterdikten sonra, alıcıların bağlantı kurmasını istiyorsunuz. Web siteniz bilgi formları, iletişim sayfaları, e-posta adreslerine bağlantılar ve sosyal medya sayfaları talep etmek yoluyla bunu kolaylaştırabilir.
Tüketiciler, bir emlakçıyı aramak için telefonu hazırlamak için vakit geçirmez veya çaba sarfetmek istemez. Sizinle iletişime geçebilmek için çok sayıda, basit yöntemler sunarak potansiyel ev alıcılarından işitme şansınızı artırabilirsiniz.
MARKANIZIN GÜÇLENDIRİLMESİ
Bir marka, logonuzdan ve slogandan daha fazladır. Bu, mevcut ve potansiyel müşteriler için firmanızı sunmak ve bunlarla etkileşimde bulunmaktır.
Hangi marka kişilik veya mesajlaşma seçerseniz seçin, web sitenizin tasarımında bunu yansıtması gerekir. Firmanız ciddi ve profesyonel mi, yoksa daha rahat bir yaklaşım mı tercih ediyorsunuz? Orta sınıf ailelere veya lüks alıcılara hitap ediyor musunuz? Renkler ve yazı tiplerinden düzenlere ve gezinmeye kadar tasarımınızın aynı şekilde yapılması gerekir.
Emlak Sitesi Yap sitenizin tüm bu şeyleri gerçekleştirmesini istiyorsunuz. Bunu nasıl yapıyorsun? Tasarımınızı optimize etmek ve onu daha güçlü bir iş aracı haline getirmek için yararlı fikirler okumaya devam edin.
Emlak Web Tasarım İpuçları Daha Fazla İş Yaratmanıza Yardımcı Olur
Ev satın almak uzun, karmaşık ve pahalı bir süreçtir. Potansiyel alıcılar, yol boyunca bir sürü sorunun yanı sıra, yalnızca neredeyse, bir başkasının süreci boyunca yürümelerini istiyorlar. En iyi emlak sitesi tasarımı, zengin bir bilgi sağlar, ancak ziyaretçiler ulaşmadan önce çok okumak istemiyorsanız ziyaretçilere bir görüşme başlatmalarına izin verir.
Ev alıcılar çok fazla bilgiyi işlemek zorundalar ve aynı anda çok fazla alım yaparsa boğulacaklar. Emlak Sitesi Yap sitenizin tasarımı, aşağıdaki unsurlarla bu sorunu önleyebilir.
BASİT, GÖZE BATMAYAN ARKA PLANLARI KULLANIN
Tahmin edebileceğiniz gibi, bir Emlak Sitesi Yap sitesinde grafikten daha çok metin gelir. Az sayıda kişi bir metin açıklamasına dayalı bir ev satın alacak. Her sayfadaki ön planın çoğunda fotoğraflar, videolar ve kat planları bulunacağı için temiz, sessiz bir arka plan güzel bir tamamlayıcı olarak hizmet eder.
Siyah, beyaz, gri ve bej gibi tarafsız düz renklerle yapışın. Sayfanın tek renkli olması gerekmez; üstbilgi renk düzeninizle tutarlı olmalıdır; ancak sayfa içeriğinden uzaklaşmaya yetecek kadar ince olmalıdır.
TEMİZ BİR DÜZENE GÜVENMEK
Gayrimenkul sattığınızda, Emlak Sitesi Yap tasarımınız yaratıcıdan daha işlevsel olmalıdır. Göz, kullanıcının aradıklarını bulmak için sayfadaki birkaç alana gitmelidir.
Bir düzen seçerken bunu göz önünde bulundurun. Çok fazla metin eklerseniz, aralarında çok fazla boşluk olan küçük paragraflara bölün. Fotoğrafları tercih ederseniz, yalnızca birkaç sayfa kullanın. En cazip web sitelerinden bazıları ana sayfada, üstte renkli bir menü bulunan bir fotoğrafa sahiptir.
SLAYT GÖSTERİLERİ VE SANAL TURLARDAN YARARLANIN
Potansiyel müşteriler sitenizde olduğunda, bazı mülklerinize daha yakından bakmak isteyeceklerdir. Tasarımınız mümkün olduğunca yakın bir görünüm sağlamalı, aslında ziyarete yetmiyordu.
Bazı siteler özellikleri sergilemek için slayt gösterileri ve fotoğraf galerileri kullanmaktadır. Diğerleri videolar kullanır. Ziyaretçilerin evin bilgisayar sunumu yoluyla “yürüyebileceği” birkaç özellikli sanal turlar. Bu fikirlerden herhangi biri, mülklerinizi mümkün olan en iyi ışıkta sunacaktır.
Bunun gibi multimedya özelliklerini eklerseniz, kolayca erişilebilir olduklarından ve ayrıca sitenizin ön sayfasında reklamını yaptığınızdan emin olun. Potansiyel ev alıcıları, Emlak Sitesi Yap sitenize girdikçe seçeneklerinin ne olduğunu öğrenmek ve detaylı bilgi akışını yapmaktan söz ederken sizinle başka bir emlak şirketi arasında belirleyici bir faktör olabilir.
ERİŞİLEBİLİR ARAMALAR EYLEM EKLE
Sitenizi ziyaretinizdeki herhangi bir noktada potansiyel bir ev alıcı sizinle veya iştirakçilerinizle görüşmek isteyebilir. Emlak Sitesi Yap sitenizin üst bilgi veya alt bilgisindeki iletişim bilgilerine ek olarak, harekete geçirici diğer çağrıları ve erişmek için yapılan davetiyeleri de eklemeniz gerekir.
Örneğin, ana sayfada bir bilgi formu talebi iletişimi motive eder ve etkili bir yol açma aracı olabilir. Ya da bir irtibat ismi, telefon numarası ve e-posta adresi ile doldurulabilen, kullanımı kolay bir formdan oluşan “bana ulaşın” sayfası yaratmak isteyebilirsiniz.
Medanis Bilişim AŞ olarak yılların verdiği tecrübe ve profesyonellikle Emlak Sitesi Yap çalışmalarınızın her aşamasında size yardımcı olabiliriz. Emlak Sitesi Yap çalışması için bizimle iletişime geçerek genç ve dinamik takım arkadaşlarımızla birlikte fikirlerinizi hayata geçirebilirsiniz.
Emlak Sitesi Yap yazımıza yorum bırakarak makalemizi geliştirmemizde destek olabilirsiniz. Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederiz.