Logo Web Tasar覺m

Emlak Sitesi Ana Sayfanız İçin En İyi Uygulamalar


paylaş
Emlak Sitesi Ana Sayfanız İçin En İyi Uygulamalar

Web siteniz günde 24 saat, haftanın 7 günü, yılda 365 gün çalışarak, potansiyel müşterileri yakalamakta ve markanızı pazarlamaktadır. Siteniz tüketicilerin ev aramalarını, yerel pazar verilerini bulmalarını ve akıllarındaki soruların bazılarına cevap bulmalarını sağlamalıdır. Ve bunların hepsi web sitenizin ana sayfasında ele alınabilir. Evet gerçekten! Emlak Sitesi Ana Sayfanız İçin En İyi Uygulamalar yazımız size bu konuda rehber olacaktır.

Emlak sitenizin ana sayfası için düşünülmesi gereken birkaç en iyi uygulama ile karşılaştım. Potansiyel müşterilere daha iyi genel bir çevrimiçi deneyim sunacak ve kredibilitesini pazardaki bir başlangıç ​​kaynağı haline getirecektir.

Emlak Sitesi Ana Sayfanız İçin En İyi Uygulamalar

 

1.TAM BİR EV ARAMA LİSTESİ

Hata yapmayın, tüketiciler listeleri aramak için web sitenize gelir. Ve sadece listenizi veya ofisinizin listelerini değil, tüm listeleri aramak istiyorlar. Onlara tam bir ev ilanı araması hizmeti sunun veya bir web sitesine sahip olmaktan rahatsızlık duymayın. Aramanızı açık tutun, çünkü tüketicinin ana sayfanızda gördüğü ilk şey olmalıdır. Bir okul ilçe arama, acil satış ve hacizli emlak arama ve diğer gelişmiş arama filtreleri sunmak da hoş olabilir.

2. EYLEM ÇAĞRILARI VE İLETİŞİM FORMLARI

"Web sitenizin amacı, daha fazla iş almaktır."  Tüketicinin belirli bir öge üzerinde işlem yapmasını istemek için harekete geçirici mesajlar kullanın. Web ziyaretçilerinden "bazı bilgileri görüntülemek için tıklayın" eylemini istemek, genellikle daha fazla tıklama elde edecek ve daha sonra metni linke gönderecektir. Ziyaretçileri daha da ikna etmek için iletişim formlarınızın (iletişim bilgilerinizi görüntülemenin yanı sıra) olduğundan emin olun. Randevu almalarını, daha fazla bilgi almalarını, yerel piyasa verilerine kaydolmalarını, bir CMA almasını vb. isteyin. Bu formlar göz ardı edilemez bir web sitesi görüntüleyicisinin bu şekilde öncülük ettiğini unutmayın.

3. AÇIK VE DÜZENLENMİŞ ORTAM (VE HİÇBİR ŞEY OTOMATİK OLARAK OYNAMAK İÇİN AYARLANMAMIŞTIR)

Ana sayfa tasarımınızı ve düzeninizi düşünürken daima ziyaretçilerin deneyimine odaklanın. Amacınızda açık olun ve onları sözlerle boğmayın. Unutmayın ki boşluk iyidir. Bunun, sayfanızın yükleme sürelerini etkileyeceği için ağır kodlardan kaçının. Ziyaretçilerin ana sayfanızda müzik, video veya ses kaydı gibi yerlerde dolaşırken otomatik olarak oynayacak bir şeyleri istemiyor. Bunu yaptığınızda tüketiciler hızla web sitenizden uzaklaşacak ve diğer binlerce emlak sitesinden birine gidecektir.

4. TAZE VE KULLANIŞLI İÇERİK

İçerik, gizli olmayan silahınızdır. İyi haber, içeriğin ne kadar önemli olduğunu bildiğimiz halde, emlak sahiplerinin çoğu web sitelerinde hala taze ve kullanışlı bilgiler sağlamıyor. Özellikle ülkemizde bir emlak bloguna sahip emlakçı web sitesi yok denecek kadar az. Yararlı içerik nedir? Göndereceğiniz şeyin büyük bir bölümünü yerel bir yetenek tutmaya çalışın. Çalıştığınız (veya çalışmak istediğiniz) mahallelere odaklanın. Yerel piyasa istatistikleri veya kasaba çevresindeki etkinlikler hakkında konuşun, bir işi spotla aydınlatın, "sokakta bir adam" röportajını deneyin veya sadece bir mahalle bölümünü veya bölümünü sergileyin. Yerelleştirilmiş olmayan içerik emlak haberlerinden kendiniz yapın projelerine ve SSS'lerden finansman bilgilerine kadar herhangi bir şey olabilir. Metin, fotoğraf ve videoların bir karışımı idealdir. Yazmak veya kaydetmek zorunda olmadığınız fikirlere ya da yeni içeriğe mi ihtiyacınız var? Emlak web tasarım bölümümüzü okuyarak farklı fikirler elde edebilirsiniz. 

5. İÇERİĞİNİZE BAĞLANTILAR EKLEYİN

Ziyaretçiye sitenize daha derin bir dalış yapmak için ana sayfanızdaki bağlantıları kullanın. Web sitenizin değeri olması için, ana sayfanızı, kullanıcıların sitenizin dahili sayfalarına kolayca geçmesini sağlayan portal olarak ayarlayın. Bu, iki yoldan gerçekleştirilebilir: belirgin gezinme ile açık menülere sahip olun ve mevcut ana sayfa içeriğinize bağlantılar ekleyin.

6. VİDEO ÇUBUĞU KULLANIN

Bu günlerde, interneti okumaktan çok izlemeyi tercih ediyoruz. Bu kaymaya fırsat olarak bakın. Çoğunuzun, girişlerinizi ve topluluğunuzu vurgulayarak veya hatta bir profil videosu oluşturarak zaten videoya girdiğinizi biliyoruz. Gömülü videolar veya videolar şu anda büyük bir galibiyetle oynanacak. Video popülerliği artmaya devam ettikçe, gömülü bir video veya oynatma listesi eklenmesi hem trafiği hem de ziyaretçilerin bir sayfaya harcadığı zamanı artırmanın yanı sıra ziyaretçilerle uyum sağlamak için mükemmel bir yoldur. Videolar, ziyaretçileri daha uzun süre nişanlı tutarak ana sayfanızı yapışkan hale getirir. Videolarınızın arkasında doğru arama motoru optimizasyonuna sahipseniz, sitenize gelen trafiği de artırabilirsiniz.

7. SOSYAL MEDYA WEB STRATEJİNİZİN BİR PARÇASI OLMAK ZORUNDADIR

Facebook işletme sayfanıza ve LinkedIn profilinize bağlanmaktan çok daha fazlasından bahsediyoruz. Aslında, bu profilleri önemsememekten daha iyi olabilir, böylece sosyal medya çalışmalarınıza gelen ziyaretçileri kaybetmezsiniz. "Paylaşın" düğmeleri veya benzer bir çözüm, mümkünse içerik sayfalarınızın tümünde olmalı ve sitenizde anlamlı bir şekilde dokunmalıdır. "Bunu paylaş" kurulumu basittir ve kullanıcıların kendi ağınızdaki içeriğinizi paylaşmasına izin verir. Web sitenize trafik çekmek için sosyal medya kullanın yeni bir yayın veya sayfanız olduğunda veya yalnızca sitenizdeki bir sayfaya dikkat çekmek istiyorsanız kendi içeriğinizi paylaşın.

8. SEO ÜZERİNE BİR KELİME (VEYA BİRKAÇ KELİME) ...

Arama motoru optimizasyonunu gözden geçirmeyi bırakın. İçeriğinize her şeyin üzerinde yoğunlaşmaya çalışın ve tüketici için mükemmel bir deneyim yaşatmaya odaklanın. Anahtar kelimelerin ve sayfa üstü SEO'nun iyi bir arama sıralaması için önemli olduğunu öğrendiğinizi biliyoruz ve bunlar bir noktaya kadar işinize yarayacaktır. Ancak sadece anahtar kelimelere odaklanmayın ve ana sayfanızı küçük taşlarla doldurun. Sayfa içi SEO sizi bir yere kadar götürecektir.

Bu nedenle, gayrimenkul web sitenizin ana sayfasına ilişkin en iyi uygulamalarımıza göz atın:

  1. Önden ve ortadan tam bir emlak listesi araması ekleyin
  2. Harekete geçirici mesajlar ve iletişim formlarını kullanma
  3. Tasarımınızın açık ve düzenli olduğundan emin olun
  4. Taze ve faydalı içerikler oluşturun veya bunları yeniden kullanın
  5. Daha derine götürmek için bağlantıları kullanın
  6. Video bağlantısı deneyin
  7. Trafiği paylaşmak ve sürmek için sosyal medya kullanın
  8. Arama motoru optimizasyonunu overthink etme

En önemlisi, hatırlayın, önemli şeyleri deneyin. Web sitenizin ziyaretçisi için harika bir deneyim yaratmaya çalışın. İnsanları sitenize çekmek için bir sürü numara var, ancak onları orada tutmak için (ve umarız geri dönecekler) başka şeyler de yapmanız gerekir. Beklemeyin ana sayfanızı optimize etmeye başlayın ve web sitenizi bugün sizin için çalışmaya başlayın!

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlak Sitesi Ana Sayfanız İçin En İyi Uygulamalar yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak sitesi ana sayfa emlak web tasarım emlak pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar