Emlak Reklamlarınızı Neden Çeşitlendirmelisiniz?
Bir emlak uzmanı olarak, en emekle daha fazla müşteriye sahip olmanın yollarını mutlaka sürekli düşünüyorsunuzdur. Zaten işe yarayan bir yönteminiz varsa farklı yöntemleri denemek için bir sebep görmeyebilirsiniz ancak çabalarınızı tek bir kaynağa odaklıyorsanız büyük bir risk almış oluyorsunuz. Emlak Reklamlarınızı Neden Çeşitlendirmelisiniz? konusuna bu yüzden değinmeye karar verdik.
Sadece bir platforma odaklanmayın!
Emlak firmanızın büyüklüğüne ve yerine bağlı olarak kalitesi değişen bir çok müşteri edinme kaynağı bulunur. Ancak, tüm potansiyel müşterilerin, Facebook veya AdWords gibi çevrimiçi bir kaynaktan satın alınacağına karar verdiğinizde, sürdürülebilir, uzun vadeli öncü bir üretime yatırım yapmak yerine tek çevrimiçi satış oluşturucusu olarak mevcut kaynağa yenik düştünüz demektir.
Bunun nedeni rekabetin artmasıyla tıklama başına ödediğiniz ücretin de artmasıdır. Emlakçıların Milliyet Emlak, Sahibinden.com ve kendi web sitelerinin reklamlarını yaptıkları karışık bir yol izlemeleri önemlidir. Bütün işiniz sadece bir reklam odağına dayanıyorsa o kaynakla yaşamaya bir süre sonra da ölmeye hazır olmalısınız.
Müşteri kaynaklarını çeşitlendiren emlakçılar, bir kaynak planlandığı kadar iyi çalışmadığı zaman çok daha fazla seçeneğe sahiptir. Kullandığınız daha geniş ağ, potansiyel müşteriler üretme ve aracı kuruluşunuzun yatırım getirisini en üst düzeye çıkarma yeteneğinizi artırır.
Bu yıl en iyi gayrimenkul potansiyelini nereden bulmayı umuyorsunuz?
Çevrimiçi emlak lider kaynakları neler?
– Acente web siteleri için ücretli trafikte en yaygın kaynaklar arama motoru ve Facebook reklamları olup, Facebook en iyi yatırım getirisini sağlar.
– Ankete katılanların %27’si Facebook reklamlarını kullandıklarını söyledi.
– Facebook’u kullanan emlakçılar, arama motoru reklamcılığıyla artı yol katetmek için diğer çevrimiçi pazarlama araçlarından daha iyi yatırım getirisi elde ediyor.
– Milliyet Emlak, Sahibinden ile karşılaştırıldığında, Facebook’un yanıtlama oranı daha yüksek ve maliyeti çok daha düşüktür.
– Çevrimiçi reklamcılık bütçeleri ile ilgili olarak, aracılar aylık çevrimiçi ipuçları için ortalama 200 TL harcıyor . Bu çevrimiçi ipuçları arasında, alıcı ve satıcı ipuçlarının aynı olduğu gösterildi.
Arama motoru ve Facebook reklamları tarafından üretilen satışlar genellikle ücretli çevrimiçi emlak piyasasındaki en iyi yatırım getirisini sağlar.
Ücretsiz çevrimiçi emlak lider kaynakları
– Ankete katılanların sadece %26’sı çevrimiçi yollarla ödeme yapmadığını söyledi.
-%60, LinkedIn, Twitter, Pinterest’i ücretsiz yani reklam vermeden kullandıklarında açarlarının zayıf geri dönüşe neden olduğunu belirtti.
– Facebook ödenmeyen yol açanların %58’i bu potansiyel müşterilerin iyi veya harika olduğunu belirtti.
– Facebook, emlak cevaplayıcılar arasında ücretsiz ödenen en yaygın kaynaktır.
– Aracı profilleri, mülk ayrıntıları sayfaları ve portalları listeleme konusundaki tartışma forumları aracılığıyla ücretsiz olarak gönderilen yollar genel olarak en yüksek yatırım getirisini sağlar.
Kaynaklarınızda daha az para varsa (ancak daha fazla zaman varsa), sosyal medya ve diğer tartışma forumlarında dikkatli ve aktif olmak size ödül kazandıracaktır.
Birçok acenteden kaliteli gayrimenkul talepleri üretmeleri istenir; ancak bunu yapacak uygun araçları asla veremezsiniz. Sonuç? Kaybetmeyi göze alamayacakları yollarla kumar oynamaya başlarlar. Etkili bir müşteri yönetim sistemi, her kurşun kaynağına görünürlük sağlamalıdır, böylece başarıyı ve başarısızlığı erkenden ölçebilir ve buna göre ayarlamalar yapabilirsiniz. Bu ayarlamalar, potansiyel puanlar kazanma ve yetiştirme becerisinin yanı sıra ekibiniz için en büyük değeri sağlayacaktır.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Emlak Reklamlarınızı Neden Çeşitlendirmelisiniz? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.