Logo

Emlak Pazarlama Hataları


paylaş
Emlak Pazarlama Hataları

Emlak piyasası bütün pazarlama yöntemlerini deneseniz bile büyük bir rekabete sahip. Emlak Pazarlama Hataları yapmak bu rekabette çok gerilerde kalmanıza ve pazarlamaya ayırdığınız zamanın ve paranın boşa gitmesine sebep olabilir.

Siz bir emlakçısınız. Müşterilerinizi sözleşmeyi imzalamaya ikna etmeye odaklanıyorsunuz. Günlerinizi en iyi pazarlama taktiklerini öğrenerek geçiremezsiniz ancak iyi düşünülmüş pazarlama girişimlerini uygularsanız, evi satarsınız.

Aracılara, brokere ve büyük ve küçük pazarlama stratejileri bulunan ekiplere yardımcı olan bir emlak pazarlama şirketi olarak, tüm hataları gördük ve bunları nasıl düzeltileceğimizi biliyoruz. Emlak Pazarlama Hataları listemize göz atmak için zaman ayırın.

Kendi Web Sitenizi Oluşturun

Emlakçılar tarafından yapılan ilk hata kendi web sitelerini inşa etmeye çalışmalarıdır. Web sitesi oluşturma uzmanlığınız olmasa bile güzel bir web sitesi oluşturmak mümkündür. Bununla birlikte, arama motorlarının sonuçları doldurmak için kullandığı algoritmalar sürekli olarak değişir ve web sitenizi sürekli iyileştirmezseniz, muhtemelen beklediğiniz potansiyel müşteri sayısını yakalayamazsınız.

Genellikle, web tasarımında geçmişiniz ve onu korumak ve güncellemek için gerekli zamanınız yoksa, zamanınız ve paranız, web sitenizi eşit seviyede tutabilen bir web tasarım ekibi işe almakla geçirilir.

Tek Uçlu Stratejisini Kullanma

Özellikle müşteri üretmenin başlıca kaynağı olarak yönlendirme işine dayanan tecrübeli deneyimli emlakçılar için, tek uçlu bir stratejiyle çalışmak kolaydır. Ancak, sosyal medya, güçlü bir web varlığı, e-posta pazarlaması ve diğer teknolojiler aracılığıyla elde edilebilecek inanılmaz öncü üretim fırsatlarına bakıyorsunuz.

Tecrübeli emlakçılar el ilanı dağıtmak, mektup göndermek, kartvizit dağıtmak temel pazaralama stratejileridir ancak 2018 yılına yaklaştığımız şu günlerde yalnız bu yöntemleri kullanmak işinize yaramayacaktır. Dijital pazarlama yöntemlerini de kullanmanız gerekir. Sosyal medya ve e-posta pazarlama yöntemlerini kullanmalısınız.

 

Güncellik

Çevrimiçi emlak pazarlamasına gelince, emlakçılar için en zor kısım güncel kalmaya çalışıyor. Web tasarımı, sosyal medya, blog içeriği ve SEO teknikleri etkili olması için taze içerik eklenmelidir. Özellikle web sitenize ziyaretçileri bir süre beklemek için SEO ve içerik pazarlama teknikleri konusunda sürekli dikkatli olmalısınız.

Moz, kullanıcıların arama motoru sonuç bağlantılarını nasıl ve neden tıkladıklarını belirlemek için geçen yıl bir araştırma yaptı. Buldukları, web siteniz arama motoru sonuç sayfasının bir sayfasında görünmüyorsa, arama yapanların yalnızca %5'i sayfanızı bulacaktır. % 71'in üzerinde birinci sayfaya tıklayın ve bu sayfa tek bir tıklamanın %67'sinden fazlası ilk 5 sonucun ötesine bakmaktadır. Bu, bir önceki yıla oranla üç kattan fazla. Sizin için bunu yapmak için bir yetkili ile görüşebilirsiniz.

Anahtar Kelimeler

Web sitenizin anahtar kelimeleri, "gayrimenkul", "satılık evler" ve "emlakçı" gibi genel terimleri değil, hizmet bölgelerinizi içermelidir. Şehrinizi, hatta mahalle adlarını anahtar kelimelerinize dahil etmek daha iyidir ve kelime "yerel" arama sayfanızın sıralamalarını artırmak için. Pazarınız ne kadar rekabetçi olursa, anahtar kelimeleriniz o kadar yerelleştirilmelidir.

Pazarlama Stratejinizi Düzgün Hedeflemiyorsunuz

Bu sadece emlak pazarlamasında değil, genel olarak pazarlamada en yaygın hataların biridir. Pazar stratejinizi doğru bir şekilde hedeflememek pek çok farklı alanı içerir. Hedef kitlenizle başlayarak, farklı ev alıcıların ve satıcıların interneti kullanma biçimini anlamak çok önemlidir.

Can sıkıcı aboneler

E-posta pazarlaması emlakçılar için halen çok değerli bir araçtır ancak son çalışmalar, etkili olabilmesi için ulaşılması gereken hassas bir denge olduğunu göstermektedir.

Bu, web içeriğinize eşit derecede uygulanır. Web sitenize gelen ziyaretçilere yeni içerik gönderirken uyarılar vermesine izin verirseniz veya Facebook ve Twitter gibi sosyal medya platformlarında içerik yayınlıyorsanız, günde iki, üç ve dört blog mesajı yayınlıyorsanız, aboneleriniz; telefonları veya e-postaları her sefer rahatsız edici uyarılar alıyor.

Sonuçta, yayınlarınızı gizleyecekler, sizi takip etmeyi bırakacaklar ve daha kötüsü, başkalarına sayfanızı veya web sitenizi ne kadar rahatsız edici bulduklarını söylediler. Yararlı içerik sık sık göndermeniz gerekir, ancak abonelerinize ve takipçilerinize nasıl ve nasıl bir araya geldiğinden haberdar olun ve gerektiğinde düzenlemeler yapın.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 Emlak Pazarlama Hataları için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

 

 

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar