Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Emlak Markanızı Oluşturma

Emlak Markanızı Oluşturma

Emlak Markanızı Oluşturma hayati önem taşır, ancak Emlak Markanızı Oluşturma nedir? Önce, markalaştırmanın bazı anahtar tanımlamalarını vererek başlayalım:

Reklamcılık sektörünün en büyüklerinden Walter Landor: “Basitçe söylemek gerekirse , bir marka vaad etmektir. Marka bir ürünü veya hizmeti tanımlayarak ve doğrulayarak, memnuniyet ve kalite sözü verir. “

David Aaker , “Güçlü Markalar Oluşturun ” adlı kitabında , markanın bir “zihinsel kutu” olduğunu ve marka değerini şöyle tanımlıyor : “Bir markanın ismine ve sembolüne bağlı bir takım varlık (veya yükümlülükler) Bir ürün veya hizmet tarafından sağlanan değer … “

Hedef kitleniz tarafından Emlak Markanızı Oluşturma planlarken ve sonra emekliye ayırırken atmanız gereken bazı temel adımları ayrıntılı olarak incelememiz gerekirse:

Gayrimenkul Markanızın Oluşturulması İçin 5 Adım

1. Emlak Markanızı Oluşturma için Rekabeti değerlendirin. Yerel pazarda şu anda hangi alanlar istismar ediliyor? Üst düzey bir uzman var mı?  Düşük maliyetli bir lider? “Başarılı” Emlakçı mı? Özellikle zenginlere ev satan biri? Rekabetin hangi pazarlama açılarından geçtiğini bilmek, kendi işinizi benzersiz bir şekilde pazarlama fırsatlarını görmenize yardımcı olacaktır. Markanızın rekabetinizle karıştırılmamasını sağlamak her zaman önemlidir. İsteyeceğiniz son şey, telefonu açmaya ve bir işlem başlatmaya hazır olduğunuzda sizi yanlış anlama durumu! Ve şu anda burada ne çalıştığını bilmek, size yerel pazarınızdaki hangi kişinin tepki verdiğini, nedenini hiç incitmeyen bir fikir verebilir.

2.Emlak Markanızı Oluşturma için  Markanızı tanımlayın. Bir isim, slogan veya emlak markanıza bakmadan önce kendinize en uygun soruları sormaya özen gösterin, böylece seçtiğiniz her şey doğrudan hedef kitleyle konuşacaktır. İşte size bu süreci yönlendirmede yardımcı olacak bazı önemli sorular:

  • Çekirdek demografik bilgileriniz nedir? Yaş, cinsiyet, aile statüsü veya mesleğe göre daraltılabilir mi?
  • Hangi gayrimenkul hizmetlerine ihtiyaçları var? En çok hangi hizmetler aranıyor? Bir primin verildiği herhangi bir hizmet var mı?
  • Hizmet verdiğiniz mahalle, iş yapmanın en kârlılığı nedir? Bu belirli piyasalarda marka yaratmak size fayda sağlar mı?
  • Rekabet konusunda hangi avantajları elinde bulunduruyorsunuz? Bazı gayrimenkul şirketleri, sundukları imza servisinin etrafında kendilerini göstermektedir.
  • Şirketinizin değeri nedir? Ahlak ve etik etrafında markalaşma, emlak işinize tüketici güvenini kazandırabilir.
  • Öncelikli olarak işiniz için yönlendirmelere güveniyor musunuz? Bu, en azından marka bilinci oluşturma kararlarınızı etkileyebilir ve bazı durumlarda markanızın arkasındaki itici güç olabilir.

3. Emlak Markanızı Oluşturma. Bir önceki adımdaki soruların yanıtlarını kullanarak bazı işletme adlarını ve olası sloganları üzerine beyin fırtınası yapın. Yaratıcı, unutulmaz ve anlamlı olun. Sözlerle iyi değilseniz, bu proje üzerinde sizinle birlikte çalışacak güvendiğiniz birini bulmalısınız. Bir üçüncü parti yazarını kiralamanız birkaç lira değerinde olsa gerek, çünkü hiçbir şey bir emlak markasını “topal”, “sevimsiz”, ya da “özensiz” sayan bir şeyden daha hızlı kapatamaz.

4. Markanıza bir Bakış yapın. Çevrimiçi pazarlama dünyasında, bazı önemli demografik bilgiler (özellikle erkekler) görsel çekiciliğinden büyük ölçüde etkilenmektedir. Bu nedenle, işletmenizin adına uygun, benzersiz bir logo tasarlamak için saygın birisini kiralayın. İmzalı hizmetleriniz (veya ürünleriniz varsa ürünler) için benzersiz logolar oluşturmayı da düşünmelisiniz. Kullanıcılar logonuzun öğelerine (renk şeması, şekli ve içindeki kelimeleri) alıştıklarında, niteliklerini markanızla ilişkilendirmeye başlarlar. Bu nedenle bu görsel efekti, kolayca unutulmaz bir şekilde sopadan uzak tutmak önemlidir. Yerel pazarda popüler olan bazı görüntü türlerini düşünmek ve benzer bir temayla logonuzu oluşturmak isteyebilirsiniz.

5. Markanızın Tamamlanması! Gayrimenkul markanız tamamlandıktan sonra, yerel pazarınıza itmek için elinden gelen her şeyi yapmanız gerekir. Her telefon görüşmesin markanızla cevaplandırılmalıdır. Sabit, kartvizitler, kartpostallar ve ev işaretleri de dahil olmak üzere basılı malzemeleriniz gururla görüntülenmelidir. Daha sonra online varlığınız boyunca markanızı yayabilirsiniz. Web sitelerinden wp_betawppostslara, sosyal paylaşım profillerinden e-posta patlamalarına kadar her konuda markanızı güçlendiren dil ve görsellere (logolar) sahip olmalısınız. Tutarlılık burada anahtardır. Bir slogan ve bir imza logosu teşvik etmek.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Emlak Markanızı Oluşturma yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

About Author

Medanis Destek

Önceki Yazı

Sonraki Yazı