Logo

Emlak İtibarınızı Arttıracak 5 İpucu


paylaş
Emlak İtibarınızı Arttıracak 5 İpucu

Emlak işi size gerçekten iyi bir kariyer sağlayacak ve para kazandırabilecek bir sektör. Ancak oldukça rekabetçi bir pazar olduğu için rekabette öne geçmeniz gerek. Müşteriler bir ev almadan ya da satmadan önce iyi bir emlakçı arayışına giriyorlar bunda oldukça haklılar çünkü hayatlarını etkileyebilecek önemli bir yatırım kararı verecekler. Bu yüzden iyi ve profesyonel bir emlakçı seçmek isteyeceklerdir. Emlak İtibarınızı Arttıracak 5 İpucu ile diğer emlakçıların önüne geçerek müşterilerin her zaman sizi seçmesini sağlayabilirsiniz.

İnsanlar bir emlakçı ararken artık sokak sokak dolaşmıyor ya da çevresine sormuyor. Yaptıkları ilk şey internete girerek -ki bu çoğunlukla Google üzerinden oluyor- iyi bir emlakçı araştırmak oluyor. Çevrimiçi görüntünüzü tam olarak anlamanız için sosyal medya profillerinize, blog yayınlarınıza, listelemenize, incelemelere ve adınızın internette göründüğü diğer yerlere bakacaklardır.

Bu çevrimiçi itibarı artırmak mı istiyorsunuz? Size yardımcı olacak Emlak İtibarınızı Arttıracak 5 İpucu

1) Çevrimiçi varlığınızı izleyin

Genel bir Google araması isminizi ve işletmeniz üzerinde çevrimiçi arama yapmak için iyi bir yol olabilir, ancak zaman alıcıdır ve sosyal medya sitelerini atlar. Bunu yapmanın daha kolay bir yolu , kullanıcının arama terimiyle eşleşen yeni sonuçlar (web sayfaları, gazete makaleleri veya bloglar gibi) bulduğu zaman e-posta gönderen Google Alarmı kurmaktır. Arama çubuğuna firmanızın adını veya adını girin; bahsedildiğiniz her sefer bir e-posta alacaksınız.

Bir Google alarmı nasıl kurulacağını bilmiyor musunuz? Çok basit, www.google.com/alerts adresine gidin ve formu doldurun.

 

2) Çevrimiçi kanallarda uzmanlığınızı paylaşın

Hikayenizi anlatmanıza yardımcı olmak için bir halkla ilişkiler uzmanının olmasını beklemek zorunda değilsiniz. Sen edebilirsiniz fikirlerinizi kendi yayınlamak internette ve uzmanlık belirli alanlarda kendine isim kurmak.

Dikkatli ve iyi bilgilendirilmiş blog yazıları yazma yetkinizi ve gayrimenkul piyasasına dair samimi bilgilerinizi göstermeye yardımcı olur.

Eski müşterilerin olumlu eleştirilerini ve referansları vurgulamanın yanı sıra, blogunuzda genel gayrimenkul önerileri sunmanın, çevrimiçi itibarınızı artırmanın etkili yolları olduğunu da ekledi.

Bir blog oluşturmak için saatlerce veya çok para harcamak zorunda değilsiniz. Squarespace veya WordPress'in basit bir çözümüyle başlamak sadece birkaç dakikanızı alıyor ve profesyonel görünüyor.

3.  Sosyal medyayı kullanın.

Yapılan araştırmalar, gayrimenkul uzmanlarının %89'unun sosyal medya kullandığını ortaya koyuyor. Bu yüzden öncelik vermeniz gereken bir şey. Emlak uzmanı William ActiveRain, LinkedIn ve Facebook kullanmanızı öneriyor. "Ağ oluşturma potansiyelinizi en üst düzeye çıkarmak ve profilinizi bir Google aramasının en üstüne taşımak için birincil web sitenize bağlanmak için her üç sosyal siteyle bir hesap başlatın." Instagram, potansiyel müşterilere bağlanmanın bir yolunu sunan başka bir üst sosyal medya ağıdır.

Tüm sosyal medya ağlarını başarıyla kullanabildiğinizi düşünmüyor musunuz? Sadece başlamak için birini seçin. Çevrimiçi itibarınızın bu bölümünde bir etki yaratmaya başlamak için sosyal medya pazarlamasıyla ilgili her şeyi bilmek zorunda değilsiniz. Harika bir iş çıkartan birini bulun ve stratejilerini öğrenmeye başlamak için onları takip edin.

 

 

4. Çevrimiçi topluluklara ve mesaj panolarına katkıda bulunun

Mesaj panolarındaki ve Facebook gruplarındaki topluluk tartışmalarına katkıda bulunmak kendinizi bir uzman olarak kurmanın bir yoludur. Topluluğunuz için doğru grupları bulmak için zaman ayırın; birçok şehir, alan içinde veya dışında hareket eden insanlar için Facebook gruplarına sahip olacak.

Onları bulmak için, Facebook'un arama çubuğuna gidin, en iyi anahtar kelimelerinizi girin ve içinde arama yapabileceğiniz alt başlıklar arasından "Gruplar" ı seçin.

Facebook'ta bulunduğunuz şehirle ilgili grupları bulabilirsiniz. Örneğin İstanbul'da bir emlakçıysanız İstanbul, İstanbul'a yeni taşınanların bilgi alışverişi yaptığı grupları bulabilir veya siz kendi grubunuzu kurabilirsiniz. İstanbul'a yeni taşınan bir aile okulları, hastaneleri vb. şeyleri merak ederek soru sormak isteyecektir. Böyle bir grupla hem yeni taşınacak insanlara ulaşabilir hem de aktif bir grubun yöneticisi olabilirsiniz.

5. Müşteri yorumlarını isteyin

Potansiyel müşteriler, gerçekten iyi olduğunuzu görmek isterler. Bunun kanıtı değerlendirmeler yani müşteri yorumlarıdır. Blogunuzda profil oluşturabileceğiniz bir referans, ister Yelp sayfanızda bir iyorum, isterseniz sosyal medyadan müşteri yorumlarını paylaşın.

Başka bir deyişle, geçmiş müşteri değerlendirmelerini potansiyel bir pazarlama fırsatı olarak yok sayarsanız, gelecek müşterilerinizin yüzde 84'ünden uzaklaşmış olursunuz!

 

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlak İtibarınızı Arttıracak 5 İpucu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar