Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Emlak İş Planınızı Nasıl Yapabilirsiniz?

Emlak İş Planınızı Nasıl Yapabilirsiniz?

İş planı oluşturmak her işletmenin büyümesi ve gelişmesi için gereklidir. Bir emlak iş planı rakiplerinizi geride bırakmak için büyük bir fırsat olabilir ancak birçok emlakçı işe ilk başladığında bunu düşünmez. İşinizi planlayarak çalışmalarınızdan hem daha fazla verim alabilir hem de kendinize daha fazla zaman ayırabilirsiniz. Emlak İş Planınızı Nasıl Yapabilirsiniz?

 

Bununla birlikte, özellikle yeni emlak acenteleri için, basit ama etkili gayrimenkul iş planı hazırlamakla iyi bir iş yapabilirsiniz. Gayrimenkul yatırımcılarının ilk iki yıldaki başarısızlık oranını göz önüne alırsak, iyi bir iş planı başarı ve başarısızlık arasındaki farkı sağlayabilir.

Emlak İş Planınızı Nasıl Yapabilirsiniz?

Neden Emlak İş Planı?

Emlak kariyerine başlıyorsanız veya bir süredir bu işi yapıyorsanız, bir iş planı geliştirmek için çok iyi nedenleriniz var:

  • İş gücünü belirlemenize yardımcı olur.
  • İleriye doğru gittikçe başvurabileceğiniz bir rehber sağlamış olursunuz.
  • Bir işletme bütçesinin geliştirilmesine yardımcı olur.
  • Planlama pazarlaması, gayrimenkul sektöründe önemli bir harcamadır.
  • Akıllıca büyüyebilecek yapıdır.
  • Başarısızlığa katkıda bulunan genel hataları önlemenize yardımcı olur.

Para harcamadan ya da çok fazla zaman ve emek harcamadan, işiniz büyüdükçe yapıyı ve hayatta kalmayı, başarıyı sağlayacak basit bir gayrimenkul iş planı oluşturabilirsiniz.

 Emlak İş Planınızı Nasıl Yapabilirsiniz?

Basit Emlak İş Planının Unsurları

İlk olarak, bu bir plan:  Böyle yazın. Ne yapmanız gerektiği ve ne zaman ne yapılması gerektiğine ilişkin eylem bildirimleri olmalıdır.

 

Elbette, öğelerin neden orada olduğunu hatırlamanıza yardımcı olacak nedenler ve diğer bilgiler olmalıdır. Bununla birlikte, başarı için oyuna sokacağınız öğelere sahip olduğunuzdan emin olun.

Yapılması Gerekenler:  Sadece yapacaklarınızı değil yapmamanız gereken şeyleri de plana yazabilirsiniz. Elbette olumlu ifadeler olarak yazılabilirler.

İşletmenizi Tanımlayın

İşiniz ne olacak? Elbette emlak satıyor veya kiralıyorsunuz, ancak bu çok basit ve planınızda iyi bir başlangıç ​​yapmanıza izin vermiyor. Önce ne yapmak istersiniz? Bazı emlakçılar alıcılarla çalışmayı severken, bazıları satıcılarla çalışmayı sever. Diğerleri arazi, yazlık, çiftlik evi üzerine yoğunlaşır. Siz ne üzerinde yoğunlaşmak istiyorsunuz? Uygun fiyata ev bulduğunuzda bunu kendiniz alarak daha sonra pahalıya satmayı düşünüyor musunuz?

Kapak yapmak istediğiniz herhangi bir niş pazarı ve yapmak istediğiniz şey hakkında bir açıklama yapın. Örnek: “Öncelikli olarak konut yerleşim yerindeki satıcılarla çalışmak istiyorum, öncelikle pazarımın alanında çalışmak istiyorum” Bir fiyat aralığı veya alıcı türü de tanımlayabilirsiniz.

 

Başlangıç ​​Pazarlama Planı Geliştirme

Ne tür bir pazarlama planlıyorsunuz? Bu planlamayı yaparken, rehberiniz olarak işletmeniz için tanımladığınız şeylere sahip olursunuz. İşletmenizi konut piyasasındaki alıcılarla çoğunlukla çalışmak olarak tanımladıysanız, o kitleye ulaşmak için pazarlamanızı planlayın. Bir web sitesiniz mutlaka olmalı, web sitenizin ve işlemenizin reklamını Google AdWords’e nasıl vereceksiniz? Web siteniz nasıl olacak? Kime yaptıracaksınız? Sosal medyaya reklam vermeyi düşünüyor musunuz? El ilanları dağıtacak mısınız? Kendinize bir pazarlama planı ve bütçesi oluşturmalısınız.

Bir Bütçe oluşturun

Bu kritik. İşletmenize ne kadar para yatırmanız gerekiyor? Bir pazarlama bütçesi için herhangi bir paranız olmadığını düşünüyorsanız bile, ilk komisyonunuzdan sonra bunun için bir rakam alın. Ancak, masraflar olacak. Lisansınız, devam eden eğitim ve araç masraflarınız arasında, planlamanız gereken yeterince şey var.

Bu bütçe planlamasının bir kısmı, pazarlama ve büyüme için komisyonların bir kısmını kenara koymaktır. Beklenen ortalama ev fiyatını ve komisyonunu al ve iş bütçenize göre her birinden ayırdığınıza ilişkin planınızı yapın.

 Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız. Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlak İş Planınızı Nasıl Yapabilirsiniz? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

About Author

Medanis Destek