Logo

Emlak İçin 10 Pazarlama Otomasyon Aracı


paylaş
Emlak İçin 10 Pazarlama Otomasyon Aracı

Rekabetçi bir sektör olan emlak sektöründe tutarlı bir büyümeye ve kazanca sahip olmak planlı çalışmayı gerektirir. İnsanların her şeyi internetten aradığı şu dönemde siz interneti etkin kullanmıyorsanız başarılı olamazsınız. Emlak İçin 10 Pazarlama Otomasyon Aracı ile interneti en verimli şekilde işiniz için kullanabilirsiniz.

 

İşte size hizmet ettiğiniz pazarlarda işinizi yapmanıza yardımcı olabilecek 10 zamandan tasarruf sağlayan pazarlama otomasyonu aracı.

Emlak İçin 10 Pazarlama Otomasyon Aracı

1. Sosyal medya

Sosyal medya zamanınızın çoğunu siz fark etmeden alabilir. Alakalı ve zamanında yapılan güncellemeleri paylaşmak istiyorsunuz, ancak Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn ve muhtemelen daha fazlasını sürdürüyorsanız güncellemeleri tutarlı ve ilgi çekici tutmak zor olacaktır.

Ayrıca sosyal medya takipçilerinizin sayfalarında sizin fotoğraflarınızı gördüklerinden nasıl emin olabilirsiniz?
 

Emlakçılar, sosyal medyayı otomatikleştirerek, sosyal medya kanallarının bazılarında veya tamamında güncellemeleri planlayabilir. O zaman bir mesaj, o anda paylaşmak ilginç görünen şeyden daha fazla olduğunda, stratejileştirmeyi daha da kolaylaştırıyor.

Önerilen araç: Sprout Social

2. E-posta bültenleri

Etki alanınıza aylık veya haftalık bir e-bülten göndermek, ilişkileri geliştirmenize ve müşterilerinizle ve potansiyel müşterilerle düzenli temas kurmanızı sağlar.

Değerli bilgileri kitlenizle paylaşmak, durumunuzu pazardaki bir konu uzmanı olarak yükseltebilir. Otomatik bir e-posta platformu kullanmak, iletişim listenizi yönetmenize ve e-postalarınızı önceden planlamanıza yardımcı olur.

Bir şablon oluşturulduktan sonra içeriğinize bağlanmak kolaydır ve kitlenizin düzenli olarak almak için sabırsızlanacağı hızlı bir temas noktası sağlar.

Önerilen araç: MailChimp

3. Kısa mesajlar

Pazarlamacılar, her zaman bir cep telefonunun etrafında dolaşmanın modern davranışından yararlanmaktadır.

Metin mesajları, kısa bir mesajla kitlenize ulaşmak için harika bir yoldur ve okunması ihtimali çok yüksektir.

Çok aranan bir mahallede bir ev listelemiş miydiniz? Müşterilerinize haberi duymaya istekli hızlı bir metin gönderin.

Şansınız varsa, eve ne zaman gidebileceklerini sormak için tekrar mesaj yazacaklardır.

Önerilen araç: TextMarks

4. Doğrudan posta

Hedef mahallelerdeki posta kutularında görünürlük gayrimenkul pazarlamasının başarısı için kritik önem taşır ancak doğrudan posta kampanyaları ve posta listelerini yönetmek zaman alıcı olabilir.

Coğrafik veya demografik olarak hedeflenmiş e-posta listeleri oluşturmanıza izin veren hizmetler kullanmak, güçlü kişi listelerini korumak zorunda kalmadan ideal hedef kitlenize ulaşmanıza yardımcı olabilir.

Sadece listelenen ve satılan kartpostallardan özel ev değer raporu kartpostallarına dek, tarım alanınızla etkileşimde bulunabilir ve sizinle bir ev satın almak ya da satmak konusundaki ilgisini arttırabilirsiniz.

Doğrudan postayla ilgili en mühim şey, kalma gücün (kahve masasında bırakılmış olsun ya da buzdolabına sabitlenmiş olsun) olması ve iletişiminizi daha orijinal yapan benzersiz URL'ler ve selamlamalar ile kolayca özelleştirilebilmesidir.

 

5. Ev değer raporları

Ev değer raporları, e-posta veya web siteniz gibi dijital olarak da paylaşılabilir.

Eğer satılacak evleri bulmak istiyorsanız, tarım alanınızı evlerinin potansiyel piyasa değeri hakkında bilgilendirmek, özellikle artan bir şeyse, sağlamak için cazip bir gerçek olabilir.

Kendinizi alan uzmanı olarak konumlandırmak, seçeneklerini daha ayrıntılı olarak tartışmak için bu çağrı alma şansınızı da geliştirir.

 

6. Blog

Gayrimenkuldeki aşırı yerel sıcak konularla ilgili blog içeriği, SEO'nuz üzerinde büyük bir etki yaratabilir ve sosyal medya ve bültenleriniz için içerik sağlayabilir.

Bununla birlikte, blog yazısı yazı yazmaya ayak uydurmak başlı başına bir iş olabilir. Tam zamanlı emlakçısınız, tam zamanlı bir yazar değilsiniz.

Aklında bir konunuz varsa ve nasıl adreslenmesini istediğiniz konusunda rehberlik edebiliyorsanız, profesyonel yazarlardan kolayca içerik sipariş edebilirsiniz.

Kitlenizin öğrenmek istediğini düşündüğünüz şeyleri, içeriğin ne kadar süreyle sevilmesini istediğinizi ve yazacak vaktinizin olmadığı şeyleri kanalize edebilen bir yazıcıya sahip olduğunuzu açıklayın.

Geleneksel bir pazarlama otomasyonu aracı olmasa da, pazarlama hedeflerinize ulaşırken, işin ayrıntılarını kesinlikle alır.

Önerilen araç: RightlyWritten

7. Müşteri takibi

Web sitesi ziyaretçilerini potansiyel müşterilere dönüştürmek harika (özellikle e-posta adreslerini veya başka bir iletişim bilgilerini elde ettiğinizde), ancak o zaman sürekli olarak bir yığın takip çalışması yığılıyor.

Potansiyelinizi satış kanalına otomatik olarak geçirdiyseniz ne olur?

Bir sonraki adımlar konusunda onları eğitmek için müşterinize bir e-posta göndermek duygularınızı hissetmelerine yardımcı olabilir ve bir liste için başka bir görüntüleme planlamasını umabiliriz.

Önerilen araç: SmartZip

8. Otomatik arama sonuçları

E-posta arama sonuçları güncellemelerini içeren mega gayrimenkul ağlarının hepsini biliyoruz, ancak yeni girişlerinizi ilginizi çekeceğini bildiğiniz müşterilere otomatik olarak paylaşabilseydiniz harika olmaz mıydı?

Bu bilginin paylaşılması, yalnızca hizmete olan bağlılığınızı göstermekle kalmaz, aynı zamanda iş girişimlerinizi de aynı anda besler. Müşterilerinizden zaman kazandırır, çünkü her gün aynı aramayı yapmak için geri dönmek zorunda kalmazlar.

Önerilen araç: RealtyNA

9. Canlı sohbet: Web sitesi müşteri hizmetleri

Herkes anında geri bildirim almak istediğinde, web sitenize bir sohbet özelliği eklemek büyük fark yaratabilir.

Büyük aracılar bunu yapıyor ve siz de yapabilirsiniz.

Basit bir sorunun hızlı bir şekilde ele alınması, sizden bekleyebilecekleri müşteri hizmetleri seviyesini hızlı bir şekilde gösterebilir.

Bir web sitesi ziyaretçisi markanızla etkileşime girdiğinde, fırsat bu konuyu beslemek için artık sıcaktır.

Önerilen araç: Zendesk Chat

10. Çevrimiçi zamanlama

Gördüğünüz gibi, otomasyon sadece zamandan tasarruf sağlamakla kalmaz aynı zamanda müşteri deneyimini düzene sokar.

Online zamanlama başka bir fırsattır. Takvimleri koordine etmek ve müşterilerinizi zaman taktikleri bilen ve kullanılabilir zaman aralıklarını görüntüleyen çevrimiçi takviminize yönlendirecek o sıkıcı geri-ileri e-posta görüşmelerinden kurtarır.

Ekstra bonus: randevu takvimi, sosyal medyaya eklenebilecek yararlı bir bağlantı olabilir ve potansiyel müşterileri satış süreci boyunca taşımak için e-posta pazarlamacılığı yapabilir!

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlak İçin 10 Pazarlama Otomasyon Aracı yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar