En İyi 29 Emlak Broşürü Şablonu
Profesyonelce basılan bir emlak broşürü müşterilerinizi etkilemek için harika bir yol olabilir.
Mağazanızın fotoğraf optimizasyonuna ne kadar dikkat edersiniz? Şu bir gerçek ki ofisinizin tasarımı, resmi işler, ürün teminatı gibi sorunlarla uğraşırken logo ve web sitenizdeki fotoğraflar gibi unsurlara çok az zaman harcanıyor. Fotoğraflar çağımızın en çok dikkat çeken ögesi olmaya devam ediyor. E-ticaret Sitenizde Fotoğraf Optimizasyonu İle Satışları Arttırın yazımızla fotoğrafları satışlarınızı arttırmak için nasıl kullanmanız gerektiği öğrenebilirsiniz.
Bu açıdan sadece video resim gücüyle eşleşir.
Ve resimlerinizi her yerde kullanıyorsunuz:
Aslında, resim kullanmadığınız tek şey Google AdWords'dür. Ve Google AdWords genellikle sahip olduğunuz en pahalı tıklama başına maliyet alan reklam aracıdır.
Evet, resimler e-ticaret mağazanız için en önemli varlık değilse de onlardan birisidir ve yine de, çoğu zaman ihmal edilirler. Mağaza sahipleri birçok işin arasında, web için görüntüleri tamamen optimize etmeyi unutuyorlar.
Dönüşüm oranınızı, müşteri katılımınızı, bağlılığınızı ve yaşam boyu değeri artırmak istiyorsanız, görüntülerinize daha fazla dikkat ederek başlamanız gerekir.
Ama nereden başlayacağız
Yardım için buradayız. Bu kılavuzda, resimlerinizle ilgili olarak anlamanız gereken en önemli kavramları inceleyeceğiz ve dönüşümün artırılması için ipucunu nasıl uygulayabileceğinizi göstereceğiz.
E-ticaret Sitenizde Fotoğraf Optimizasyonu İle Satışları Arttırın
Başlamadan önce, resimlerin mağazanız üzerinde neden büyük bir etkisi olabileceğini anlamanız önemlidir. İşte üst düzey bir görüş.
Büyük e-ticaret fotoğrafçılığına sahip olmak doğru resmi çekmekle başlar.
Fotoğrafçılığınızın pahalı bir kamera veya kurulum içermesi gerekmez. Aslında, işi yapacak kendi yaptığınız fotoğraf kurumu oluşturabilirsiniz.
Ancak mümkün olan en iyi fotoğraflarla başlamak için takip edebileceğiniz birkaç ipucu var.
Bir e-ticaret fotoğraf ayarı pahalı olmak zorunda değildir, ancak yeni başlamış iseniz kaliteli fotoğraflar çekmek için yatırım yapmanız gereken birkaç şey var:
Başarılı bir çevrimiçi mağazaya bakın; nadiren, resimlerinden herhangi biri için yalnızca tek bir fotoğraf kullanan bir kişi görürsünüz.
Ürün fotoğrafçılığı ürünün en iyi yönlerini sergilemek için kullanılabilir, bu nedenle çeşitli çekimler eklemek önemlidir.
Örneğin, çevrimiçi giyim mağazasının birinde, ürünlerini sergilemek için çeşitli çekim yöntemleri kullanıyorlar.
Farklı fotoğraflar vitrinde farklı yönlere yardımcı olabilir.
Fotoğrafların arka planını beyaz bir arka planla değiştirirseniz, sitenizdeki siparişleri veya bunları internette nasıl kullandığınızdan bağımsız olarak, mükemmel görünümlü görüntüler elde edebilirsiniz.
Beyaz arka planlar hemen hemen her çevrimiçi mağazada standarttır ve bunun için bir kaç çok iyi nedeni vardır:
Beyaz arka plan görüntüleri kullanmak, ürünlerin karşılaştırılmasını kolaylaştırır.
Ürün fotoğraflarınızın arka planını elle beyaz bir arka planla değiştirmek için Photoshop veya Pixlr gibi yazılımları kullanabilirsiniz veya Pixc gibi servislerin sizin için bir işi yapmasına izin verebilirsiniz.
Resminizin boyutuna dikkat etmek çok önemlidir.
Resimlerinizin boyutlarını ölçmek için piksel kullanın. IPhone'unuz 12 megapiksellik bir kamera yelpazesinde yer alacak ve yalnızca on iki milyon piksellik fotoğrafların çekileceği anlamına geliyor. 12mp kamera tarafından üretilen fotoğraflar 3000px x 4000px olacaktır.
E-ticaret fotoğrafçılığı için bu boyut gereksizdir.
Resimlerinizin karesini korumak, fotoğrafın içeriğinin daha uzun olmasına bakılmaksızın, doğru bir şekilde görüntülenmesini ve iyi görünmesini sağlayacaktır.
Görüntüleriniz boyut olarak yeterince büyük olduğunda, aynı resim minyatür resimlerinizde veya koleksiyon resimlerinde kullanılacak şekilde ölçeklendirilebilir. Ayrıca, ürün yakınlaştırma özelliğiniz varsa, daha yüksek çözünürlüklü bir görüntü gösterebilirsiniz.
Photoshop gibi resimlerinizi yeniden boyutlandıracak bir yazılıma erişiminiz yoksa endişelenmeyin. Pixlr ve Canva gibi hizmetler , temel düzenleme ve yeniden boyutlandırma ihtiyaçlarınız konusunda size yardımcı olabilir.
E-ticaret Sitenizde Fotoğraf Optimizasyonu İle Satışları Arttırın
Resimlerinizi oluştururken yalnızca varsayılan kaydetme seçeneğini seçmek kolaydır, ancak dosya biçimleri ve ayarlar arasındaki farkı bilmek sitenizde büyük bir etki yaratabilir.
Mağazanız, üç farklı resim biçimi sağlar: JPG / JPEG, GIF veya PNG. Bunların her biri farklı yararlar ve dezavantajlara sahiptir.
JPEG'ler, dosya boyutu ve kalitesi arasında iyi bir denge sağlarken, GIF'ler daha karmaşık görüntüler için küçük dosya boyutu sunar.
Çoğu durumda JPEG, resimleriniz için tercih edilen dosya türü olacaktır. Makul dosya boyutlarında yüksek kalitede bir görüntü sunar.
JPEG dosya türü ile ilgili en büyük avantajlardan biri, istediğiniz sıkıştırma seviyesini seçme becerisidir. Sıkıştırma ayarlarını yapmak, görüntü kalitesini düşürüp dosya boyutunu düşürmenize olanak tanır.
Aynı fotoğrafın farklı sıkıştırma seviyeleri kullanılarak kaydedildiği bu örneği inceleyin:
Yüksek, orta ve düşük JPEG sıkıştırma kullanmanın sonucu.
JPEG, web resimlerinin en popüler biçimi olmasına rağmen, PNG gibi daha yüksek çözünürlüklü bir dosya türü kullanmak için en iyi olduğu birkaç durum vardır. Örneğin:
Daha önce de tartıştığımız gibi, resimler sıklıkla sıkıştırılmış formundaki birkaç düzine kilobayttan dosyanın boyutuna, kullandığınız sıkıştırma seviyesine ve dosya türüne bağlı olarak birkaç megabite kadar değişecektir.
Byte veri birimini bilmiyorsanız, her Byte önceki 1024'e eşittir. Açıklamak için:
1024 Bayt (b) = 1 Kilobayt (kb). 1024 Kilobayt = 1 Megabayt (mb). 1024mb = 1 Gigabyte (gb).
Bunu hatırlamak zorunda değilsiniz, ancak genelde sayfanızdaki her şeyin görüntülenmesi için gereken süreyi azaltmak için 100 kb altındaki fotoğrafları hedeflemek istediğinizi düşünün.
Bir iPhone 7'nin tipik fotoğraf dosyası boyutu yaklaşık 3mb'dir ve 3072kb veya 30x'den fazla en iyi görüntü boyutuna çevirir!
Şimdi, bu boyuttaki tüm on fotoğraf galerisini sayfanızda gördüğünüzü ve görüntülerinizin neden sıkıştırılmasının önemli olduğunu anlamaya başladınız.
Çoğu resim düzenleme araçları, JPEG dosyalarınız için sıkıştırma düzeyini ayarlamanıza izin verir. Ancak, görüntü düzenleme yazılımınız iyi sıkıştırma seçenekleri sunmuyorsa veya her görüntü için uygun olacak kalite kaybı düzeyinden emin değilseniz, fotoğraf boyutunuzu küçültmek için başka bir araç kullanabilirsiniz.
TinyJPG, ücretsiz bir resim iyileştirici - ve JPG ve PNG resimlerini hem de kabul edecek bir tür hizmettir.
Kalite ve dosya boyutu arasındaki doğru dengeyi tahmin etmek yerine, TinyJPG gibi hizmetler, en iyi görüntü kalitesini korurken mümkün olan en küçük dosya boyutlarını belirlemek için görüntüyü analiz eder.
TinyJPG, optimize edilmiş görüntüye karşı orijinal görüntüsünü gösterir.
Resimler, Google'da sıralamanıza yardımcı olabilecek harika bir organik içerik kaynağıdır.
Resim içeriğinizden en iyi şekilde yararlandığınızdan emin olmak için yapmanız gereken birkaç şey var.
Resim isimleri, Google'a, resminizin neyle ilgili olduğunu bildirmelerini sağlamak için sağlayabileceğiniz ilk bilgi parçasıdır.
Kameranızdan gelen ve bir sayı dizisi gibi görünen varsayılan dosya adı, fotoğrafın gerçekte ne olduğunu tarif etmek için hiçbir şey yapmaz. (387895mnj.jpeg)
Resimlerinize ad verirken, fotoğrafın içeriğini tanımlayın ve boşluk yerine tire kullanın. (kirmizi-canta-bayan.jpeg)
Alt metnin erişilebilirlik özelliği olduğu düşünülür ve yaklaşılması gerekir. Kullanıcı görme bozukluğuna sahipse veya görüntü yüklenemezse, alt yazı görüntülenecektir.
Ancak, alt yazı, Google'ın, resmin neye ait olduğunu daha iyi anlamak için kullandığı bir metindir. Bu, ürününüz arayan kişilerin aradığı ilgili arama terimini eklemek için değerli bir yer yapar.
Resminizi çevreleyen içerik de önemlidir. Arama motorları, kullanıcıların yaptığı gibi, sayfa genelinde içeriği kullanarak sayfanın ne hakkında olduğunu gösteren daha büyük bir resim oluşturur.
Bu, ürün içindeki fotoğrafları daha iyi tanımlamak için benzersiz açıklamalar kullanabileceğiniz ürün sayfalarında özellikle değerli olabilir.
Ayrıca, yukarıda ve öteye gidebilir ve resimlerinizde aşağıdakileri yaparak harika bir kullanıcı deneyimi oluşturabilirsiniz:
Ekstra SEO bilgileri sağlamak ve en iyi tarama deneyimini sağlamak için resimlerinizi optimize etmek, sitenize gelen organik trafik miktarını artırmaya yardımcı olur ve alışveriş yapanların orada olduklarında harcadığı süreyi artırır.
Resimlerinizden en iyi şekilde yararlanmak için yapabileceğiniz son şey, birisi web sitenize bir bağlantı paylaştığında doğru resim gösterildiğinden emin olmaktır.
Açık Grafik protokolü adı verilen bir şey kullanarak, genel bir logo veya ilgisiz görüntü yerine, en iyi ürün resminin gösterildiğinden emin olabilirsiniz.
E-ticaret Sitenizde Fotoğraf Optimizasyonu İle Satışları Arttırın yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler:
Yorumlar