E-ticaret Satışlarınızı Arttırın
E-ticaret istatistikleri, e-ticaret satışlarının dünya çapındaki büyümesini göstermektedir. Dünya çapındaki satışlar yıllık olarak 1 trilyon doların üzerindedir. E-ticaret istatistikleri ayrıca, dünya çapındaki İnternet kullanıcılarının yüzde kırkının bir tablet, masaüstü veya mobil cihaz üzerinden çevrimiçi ürünler aldıklarını göstermektedir. Peki sizin satışlarınız ne durumda? Birkaç basit yolu takip ederek E-ticaret Satışlarınızı Arttırın !
Çevrimiçi satma, bir süredir artan bir trend. Perakendecilerin artık müşterilerine ulaşmak için pek çok seçeneği var. Tüketiciler artık alışverişle ilgili pek çok seçeneğe sahipler. Satın almayı basitleştirin, E-ticaret Satışlarınızı Arttırın ! Online satışları artırmak ve daha iyi müşteri hizmetleri sağlamak için, B2C için e-ticaret ipuçları
Hızlı ve Basit Ödeme
Web siteleri hızlı olmalı ve çevrimiçi mağazalar basit olmalıdır. Basit ödeme işlemleri, dönüşüm oranları ve alışveriş sepetindeki daha düşük terk etme açısından önemlidir. Tasarım kalitesi iyi olmalı ve en iyi sonuç için profesyonel olarak yapılmalıdır. Kullanıcıların kaydolmasını zorunlu tutmayın. Ödemeyi olabildiğince kısa ve basit tutun ve E-ticaret Satışlarınızı Arttırın .
Görünür Müşteri Hizmeti
Şirketler ve bireyler bazen müşteri hizmetleri işlevlerini doğru bir şekilde göstermez. Tüketicilerle olan güveni artırmak için web sitelerinde birden çok müşteri hizmetleri seçeneği açıkça görülmelidir. Bu tür seçenekler ücretsiz bir telefon numarası, e-posta, form postaları ve mümkünse canlı sohbet olmalıdır.
Kargo Teşvikleri
Günümüzde tüketiciler nakliye teşvikleri ile çevrimiçi olarak muamele görmek istiyorlar. Bu genellikle ücretsiz nakliye anlamına gelir. Perakendeciler satış yapmak için ücretsiz nakliye hizmeti sunmalıdır. Genellikle bu teklifler asgari sipariş alımlarıyla bağlantılıdır. Ücretsiz kargo gibi kampanyalarla E-ticaret Satışlarınızı Arttırın !
Müşteri Yorumlarını Görüntüle
Müşteri yorumları bir fark yaratır. Çevrimiçi satışları artırmak isteyen perakendeciler onları net bir şekilde göstermelidir. Satılan her bir ürünün hemen altında göstermelidirler. Pazarlama çabaları müşterilere incelemeleri sunma konusunda teşvik vermeye yönelik olmalıdır. İncelemeler, alışveriş yaparken tüketiciler arasında büyük bir belirleyici faktördür.
Online satışları artırmak için geliştirilebilecek diğer öğeler de var. Perakendeciler ve girişimciler, daha iyi sonuçlar almak için profesyonellerle çalışabilirler. Uzmanlar genellikle daha iyi dönüşüm oranları elde etmek için hangi alanların ayarlanması gerektiğini anlıyor.