E-ticaret Satışlarını Arttırmak
Çevrimiçi ürün veya hizmet satmak kapsamlı bir iştir. Çoğu perakendeci bunu kabul eder. Perakendeciler, E-ticaret Satışlarını Arttırmak için daha kolay yöntemler konusunda anlaşabilirler. Perakendeciler, boyut veya üründen bağımsız olarak, daha iyi çevrimiçi numaralar üretmek için sabırsızlanıyorlar. E-ticaret Satışlarını Arttırmak için 7 kolay ipucu:
Web siteleri iyi görünebilir, çevrimiçi mağaza kurulum ve hazır olabilir ancak satış gerçekten gerçekleşmeyebilir veya az olabilir. Bu çok sıklıkla duyduğumuz hikaye. Web siteleri kendi başına iş ve satış üretmez. Pazarlama hizmetleri online satış için ivme oluşturur. Bazı pazarlama ipuçları konusunda yardımcı olmak için bu yazıyı yayınlamaya karar verdik.
1. E-ticaret Satışlarını Arttırmak için harekete geçirici sekmeleri içeren açık çağrı oluşturun ve gösterin.
Trafiğin miktarına bakılmaksızın, herhangi bir trafik, uygun eylem düğmeleri çağrılmadan düzelir. Perakendeciler ana sayfada ve mağaza sayfaları gibi diğer anahtar sayfalarda açıkça harekete geçirici düğmeler oluşturup bunlardan emin olmayı sağlamalıdır.
2. E-ticaret Satışlarını Arttırmak için bir bülten için e-posta toplayın ve başlayın.
Çevrimiçi satışları artırmanın en etkili yöntemlerinden biri e-posta bültenidir. Perakendeciler, e-postaların bir veritabanını oluşturmak için web sitelerinden ve pazarlama kampanyalarından e-posta toplamalıdırlar. Bültenlerin dönüşüm oranları yüksektir.
3. E-ticaret Satışlarını Arttırmak için müşterilere çevrimiçi hizmetler verme.
Müşteriler, kaliteli müşteri hizmetleri alabilmek istiyor. Eski moda e-postası artık yeterli değil. Anında geri dönmek müşteriyi büyük oranda tatmin eder. Sohbet özellikli e-ticaret web siteleri, çevrimiçi satışları kolayca geliştirir.
4. Müşteri ve ürün incelemelerini gösterin.
Muhtemelen çevrimiçi satışları iyileştirmenin en kolay yolu müşteri ve ürün incelemelerini görüntülemektir. Tüketiciler satın alma kararları vermek için incelemeleri kullanmaktadır. İncelemelerin olmaması kesinlikle satış eksikliği yaratır. Perakendeciler müşterilerine web sitesinde incelemeleri bırakma konusunda teşvikler verebilir.
5. Müşterilere ürün videoları sağlayın.
Videolar, çevrimiçi en etkili satış aracıdır. Ürün demoları ve tanıtımları, incelemeleri, pazarlama kampanyalarında perakendeciler ve çok daha fazlasını içeren videolar kullanın. Çevrimiçi alışveriş yapan kişiler ürünlere dokunamıyorlar, videolar en iyi şeydir.
6. E-ticaret Satışlarını Arttırmak için potansiyel müşterilere teşvik verin.
Fırsatlarını aramak için çevrimiçi vakitler geçiren tüketiciler ödüllendirilmek istiyor. Potansiyel müşterilere teşvik sağlayan perakendeciler, çevrimiçi satışları artırır.
7.E-ticaret Satışlarını Arttırmak için kolay ödeme işlemi ve alışveriş.
Online ödeme ve mağaza kafa karıştırıyorsa, satış zarar görür. E-ticaret Satışlarını Arttırmak için kolay ipuçları isteyen perakendeciler, ödeme işlemi ile başlamalıdır. Alışveriş sepetinin terk edilmemesine yardımcı olmak için doğru özelliklere sahip, kısa, çok kullanıcı dostu, basit olmalıdır.
Medanis Bilişim AŞ E-ticaret Satışlarını Arttırmak için size profesyonel web tasarım ve SEO hizmetleri ile yardımcı olabilir. Tek yapmanız gereken bizimle iletişime geçmek ve bilgi almak olacaktır.