Logo Web Tasar覺m

E-posta Pazarlamada Başarı


paylaş
E-posta Pazarlamada Başarı

Hedeflenen e-posta listeleri en kaliteli potansiyel müşterilerinizi temsil eder; bunlar, mevcut müşterilerle ve sizinle iletişim kurmayı seçen müşterilerin birleşimidir. E-posta Pazarlamada Başarı için dikkat etmeniz gereken bazı noktalar bulunur.

Bu iletişim hattını en üst düzeye çıkarmak ve kişilerinizle sürekli olarak olumlu etkileşim sağlamak için E-posta Pazarlamada Başarı yolları:

 

1) Kişileri Kategorilere Ayırarak E-Postalarınızı Kişiselleştirin - E-posta Pazarlamada Başarı

E-posta listeniz, farklı şeyler arayan çeşitli araçlar vasıtasıyla gelen benzersiz kişilerden oluşur. Onlara aynı e-postaları göndererek başarı elde edemezsiniz. Örneğin emlakla ilgilenen bireylere araba ile ilgili e-posta atmanızın geri dönüşü ya hiç olmayacak ya da çok az olacaktır.

Akıllı e-posta listesi yönetimi, kişilerinizi, bildiklerinizi kullanarak kategorilere ayırmaktır. Her bir irtibat hakkındaki bilginizin kapsamı, iletişim formlarınızda onlardan ne istediğini ve neyi sağladıklarına bağlıdır. Mevcut müşteriler için satın alma geçmişi gelecekteki e-postalarla alakalı bilgilere göre müşterileri ayırmalısınız.

İletişim bir tarafından segmente edilebilir kategorilerin bolluk yaş, konum, kariyer bilgileri ve geçmiş satın alma işlemleri dahil bilgilere göre ayırın. Seçtiğiniz ortak noktalarla gruplandırılmış birkaç e-posta listesine sahip olursunuz. Ardından mesajlarınızı her kitleye özelleştirebilirsiniz.

2) Harika Konu Satırları Yaz - E-posta Pazarlamada Başarı

E-postanızın konu satırı, alıcının gördüğü ilk şey olup, e-postanın açılıp açılmayacağının belirlenmesinde büyük rol oynamaktadır. Etkilemek için birkaç kelimeniz var, bu nedenle etkin kelimeler anahtardır.

Konu satırınızın e-postanın ne hakkında net bir şekilde görülebileceği de önemlidir. Konu satırı gerçekten e-postanın ne hakkında olduğunu açıklamazsa, çekici ve şirin olabilmek için fazla çaba harcarsanız geri tepebilir. Bunun yerine, eylem odaklı ve kişilerin e-postayı açtıklarında bulacakları şeyle alakalı olduğunu açıkça belirtin.

3) Önizleme Metninden Yararlanın - E-posta Pazarlamada Başarı

E-posta önizleme metni, kitlenizin daha fazlasını e-postanızı okumaya ikna etmek için genellikle göz ardı edilen bir fırsattır. Bu, e-posta yazılımının, bir e-postanın otomatik olarak görüntülediği ve açılmadan önce e-postanın içeriğinde neler olduğunu daha iyi anladığı metinlerdir.

İnsanlar hangi e-postaları açıp almayacağını belirlemeden önce gelen kutularını okurken yalnızca konu satırlarını okur ve metni önizler.

Önizleme metni, e-posta yazılımınız tarafından otomatik olarak oluşturulabilir, ancak gerçekten özelleştirilmelidir. Yaratıcı ve çekici olmanız için harika bir fırsat. Konu satırına da bağlanabilir.

Bu iki pasaj birbirinin yanında görüntülenir, dolayısıyla birbirlerini oynarken (konu satırınız bir soru sorarsa ve önizleme metniniz cevap verirse) gerçekten etkili olabilir ve açık oranınızı olumlu şekilde etkiler.

4) Harekete Geçirici Mesajı Daima Ekleyin - E-posta Pazarlamada Başarı

"Twitter'da bizi takip et" gibi basit veya "hizmet planınızı yükseltin" kadar geniş kapsamlı olabilir, gönderdiğiniz her e-postaya bazı harekete geçirici mesajlar gömülmelidir. Hedefiniz kitlenizi daha da ileri götürmek ve onları kanalınıza getirmek ise, onlara alabilecekleri bir eylem vermek zorunluluğu vardır!

Birçok e-posta okuyucu, gerçekte, e-posta tarayıcılarıdır ve harekete geçirici mesajlar atlamalı ve çok net olmalıdır. Kitlenizin, e-postanızın ana metnini atlamasına ve halen sizinle etkileşime girmesine izin veren ya da okuyanların e-postasının gövdesine eklenmesine izin veren göz alıcı yan çubuklar olarak tasarlanabilirler.

5) Hiçbir Şey Üstlenmeyin - E-posta Pazarlamada Başarı

Kısalık, pazarlama e-postalarınızda önemlidir, bu nedenle şirketinizin kim olduğu yeniden tanıtılır. E-postanızı, okuyucunuzun işinizi hatırlamayabileceğini veya neden e-postalarınızı aldığını varsayarak hazırlayın.

Kendinizi yeniden tanıtmak, bağlantınızı yeniden kurmak ve e-postanın okuyucunuzla alakalı olduğunu açıklamak için e-postanızın açılış satırlarını kullanın. Bu aynı zamanda, web sitenize bir bağlantı yoluyla gerçekleştirilebilir; bu, e-postanın kalbine daha hızlı atlamanıza olanak tanır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

E-posta Pazarlamada Başarı yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler: e-posta pazarlama e-posta pazarlamada başarı

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar