Bilgisayar Yazılım Firmaları İzmir
Bulut yazılımı çok uygundur, sadece neye ihtiyacınız ve ne kullandığınız için ödeme yaparsınız.
Büyük ya da küçük her işletme, ne tür bir müşteriye sahip olmak istediğini anlamaya çalışırken, herkes için bir şeyler (bir ürün veya hizmet) bulmayı deniyor. Bu hoş bir düşünce olsa da, herkes için bir şey elde edemezsiniz, çünkü herkes sizin müşteri profilinize uygun değildir. İşiniz dünyada kendi benzersiz nişini bulmak zorunda. Doğru Hedef Kitle Seçimi ile reklamlarınızı daha hedef odaklı hale getirerek verimini arttırabilirsiniz.
Bir işletme olarak, bir hedef kitleyi açıkça tanımlamanız gerekir. Amacınızla, işinizi ve yaratıcı fikirlerinizi nasıl ve nerede pazarlayacağınızı belirlemek çok daha kolay olacaktır. Doğru Hedef Kitle Seçimi ile çalışmalarınızın çoğunun boşa gitmesini engellemiş olursunuz.
Bu blogun amacına yönelik olarak, bir hedef kitleyi, belirli bir reklam veya mesaj için hedefler veya alıcılar olarak tanımlanan, önceden belirlenmiş hedef pazar içindeki belirli bir tüketiciler grubudur.
Ancak, o kitleyi nasıl belirleyeceğiz? Doğru Hedef Kitle Seçimi nasıl yapılmalı?
Birçok pazarlama şirketi Doğru Hedef Kitle Seçimi için, Medanis Bilişim AŞ. ekibi de dahil olmak üzere, bir hedef kitleyi tanımlarken farklı stratejilere sahiptir. Kendi stratejimizle birlikte birden fazla stratejiye baktıktan sonra, sizi ve işinizi doğru yönde ilerletecek birkaç adım sunmak istedik:
Bir işe başlarsanız çok saçma olurdu ve potansiyel olarak sattıklarınız hakkında hiçbir şey bilmiyordunuz. Ankara'da kendi spor giyim markanızı başlattığınızı varsayalım. İlk ay için bir promosyon almaya çalışıyorsunuz, bu nedenle indirimli bir fiyatla mayo satmaya karar veriyorsunuz.
Bu güzel bir fikir. Ama işin başkası, şirketiniz sadece yerel olarak biliniyor ve promosyona başlama kararı aldığınız ay Kasım ayı. Bölgenizdeki insanlar, deniz kıyafeti giymiyor çünkü hava soğuk artık kış geldi. Mayo kış aylarında kesinlikle daha ucuz, ancak Kasım ayı yaz için biraz daha uzakta kalıyor.
Bu nedenle, kitlenizi veya müşterilerinizi gerçekten incelememişsinizdir. Karınızı en yükseğe çıkarmaya çalışıyordunuz, ihtiyaç duyduğunuz bir şeyi satmış olmanız ya da en azından müşterinizin ihtiyaçlarını öğrenmiş olmanız gerekirdi. Bir bere gibi. Herkes kışın iyi bir bere ister.
Hedef kitlenize ulaşma hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz veya işletmeniz için bir pazarlama danışmanı arıyorsanız , online dijital pazarlama planınızla ilgili yardım için bugün Medanis Bilişim AŞ. pazarlama uzmanlarıyla iletişime geçin .
Doğru Hedef Kitle Seçimi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler:
Yorumlar