Logo

Daha Fazla Tıklama İçin E-posta Konu Satırı Nasıl Olmalı?


paylaş
Daha Fazla Tıklama İçin E-posta Konu Satırı Nasıl Olmalı?

E-posta pazarlama şakaya gelmez. İletmek istediğiniz mesajı görüntüler ve metin arasında denge kurarak doğru şekilde iletmek gerçekten beceri gerektirir. Bir e-postanın içeriği tamamlandıktan sonra, konu satırına ne yazacağınızı düşünmeniz gerekir. Güçlü bir konu satırınız olmazsa insanlar e-postanızı açmak bile istemezler ve tüm emeğiniz boşa gidebilir. Konu satırındaki birkaç kelimenin dönüşüm oranları üzerinde bu kadar etkiliği olduğu pek akla gelmiyor değil mi? Peki, Daha Fazla Tıklama İçin E-posta Konu Satırı Nasıl Olmalı?

  • E-posta alıcılarının % 35'i sadece konu satırına bakarak e-postaları açıyor
  • E-posta alıcısının % 44'ü, geçtiğimiz sene bir promosyon e-postasına tıklayarak geçen en az bir tane ürün satın aldı.
  • E-posta alıcısının % 69'u e-postayı  adece konu satırına bakarak Spam olarak rapor ediyor

Daha Fazla Tıklama İçin E-posta Konu Satırı Nasıl Olmalı?

5-7 kelime veya 50 karakterle sınırlayın

Bildiğiniz gibi, konu satırlarının alanı sınırlıdır ve bir başlık çok uzunsa, kesilecektir. Bu, yüksek açık oranlara sahip konu satırları oluşturmak için ideal değildir. Kural olarak, konu satırındaki metni beş ile yedi kelime arasında veya yaklaşık 50 karakter arasında tutun. Bu parametreler konu satır alanına sığar ve kelimelerini akıllıca seçmenize neden olur. Beş kelime fazla değil, bu nedenle belirli bir mesajı ileten eyleme geçirilebilir kelimeler seçmek , güçlü bir başlığın etkisini teşkil eder .

Gelen kutunuzu düşünün. Hangi e-postaları hemen açmak istemiştiniz? Onlar uzun ya da yumuşak değildi. Bu duyguları hatırla ve kendi konu satırınızda uygulayın.

Kişiselleştir

Her yerden gelen e-postalar arasında, ayakta durmanız şarttır. Birinin dikkatini çekmesi ve e-postanızın alıcıyla alakalı görünmesi açık oran savaşının yarısıdır. Müşterilerinize yalnızca bir e-posta adresinden daha fazlasını bildiklerini göstermek için konu satırlarınızı kişiselleştirin. Bu, ilk adlarını kendi ikamet şehirlerine veya geçmiş harcama düzenlerine göndermekle birlikte kapsamaktadır.

İster ilk adınız, yeriniz, doğum tarihiniz, harcama tercihleri ​​veya diğer kişisel verileriniz olsun, daha yüksek etkileşim ve açık oranlar için başlıklarınızı daha kişisel yapın.

Zekice Başlıklar Bulun

Gelen kutusu rakiplerin e-postalarıyla dolu olduğunda birinin dikkatini çekmeye çalışmak da yıldırıcıdır. Okuyucuyu kıkırdatmaya çalıştıkları için akıllıca veya cılız e-posta başlıkları yazmaya sokmak kolaydır. Bununla birlikte, bu zekice eserler, amaçlanan mesajınızı her zaman net bir şekilde iletmez.

Bunun yerine, amacınızı veya mesajınızı açık bir şekilde belirtin. Bir satışa teşvik ediyor musunuz? Kişinin yerel bölgesine gelen bir olay var mı? Bunu basitçe yazın ve sonra yapabiliyorsanız biraz renkli bir dil ekleyin.

Günlük, haftalık veya aylık e-postalar gönderirseniz, tutarlı konu satırları geliştirmek, okuyucunun markanızı tanımasına ve e-postalarınızdan bir güven duygusu geliştirmesine yardımcı olur. Okuyucularınız bilgiyi beklediğinden ve içerdeki değerli içeriklerden haberdar olduğu için, açık oranları elde etmek için basit başlıkları yazmak için mükemmel bir örnek.

Duygusal bir bileşen getirin

Yukarıda bahsedildiği gibi, basit konu satırlarını teşvik ederken, bu metinde bir duygusal kelime eklemek daha yüksek bir açık oranı garanti eder. İster heyecan ister merak, neşe ya da aciliyet duygusu uyandırsanız da, okuyucunun e-postasını açması muhtemel çünkü ilgi duyuluyor.

Okuyucudan duygusal bir tepkinin tetiklenmesi onları e-postayı açmaya teşvik eder. Soruyu cevaplamak, daha fazla bilgi edinmek, şakanın kesme çizgisini okumak ya da e-postanın içinde neyin ödül olduğunu görmek istiyorlar.

Konu satırından duygusal yanıtı tetiklemeye yönelik birkaç öneri vardır:

  • Elipsi ekleyin (...) : Okuyucuyu merak edip açık tutmaya hevesli kılar! Üç nokta ile başlamanız için, bu satırları konu satırı metni için düşünün: "Bu sadece ...", "Haberi duydunuz mu ..." veya "Eylül ayında İzmir'e neler geliyor?" Kaçırmayın ... ". Bu küçük ayrıntılar ile açık oranlardaki artışa hayran kalacaksınız.
  • Bir liste veya ilginç stat kullanın : İnsanlar listeleri sever (İstanbul'da Görmeniz Gereken 50 Yer) ve sayıları iyi yanıtlayın. Aynı zamanda bilinçaltı olarak e-postaya bir geçerlilik duygusu uyandırır. Ne aldıklarını biliyorlar ve bilgileri değerli buluyorlar.
  • Bir soru sormak için : Hızlandırılmış bir konuyla, ürün incelemesinde veya genel düşüncede görüş ve tepki isteyin. Fark etmediyseniz, insanlar dijital ekranınızın konforunun ardında olmak üzere görüşlerini vermeyi severler. Bir soru da müşterinizle bir ilişki ve saygı duygusu kurar. Görüş talep ederseniz, sonuçta bulgularınızla birlikte bir takip e-postası gönderin veya bilgilerini ileriye doğru nasıl kullanacağınıza bakın. Bu, sizin için bir şey yapmalarını gerektirmeden, müşterinin dokunuş noktasında yer almanın basit bir yoludur.

E -posta pazarlama kampanyalarınız, bu dört konu satırı ipucunu entegre ederek mükemmelliğe yönlendirilir. E-postalarınız için biraz zaman ayırın ve çok sayıda taslak çizin.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Daha Fazla Tıklama İçin E-posta Konu Satırı Nasıl Olmalı? yazımıza yorum bırakarak e-postalarınızı yazarken nelere dikkat ettiğinizi bizimle paylaşabilirsiniz. 

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar