Logo

Çevrimiçi Emlak Pazarlama Stratejileri


paylaş
Çevrimiçi Emlak Pazarlama Stratejileri

Emlak firmanızın müşteri sayısını internette yapacağınız pazarlama çalışmaları ile fazla para harcamadan ve kolayca arttırabilirsiniz. Sizler için çevrimiçi ve çevrimdışı olarak uygulayabileceğiniz emlak stratejilerini derledik. Çevrimiçi Emlak Pazarlama Stratejileri 

  1. Tamamen duyarlı (mobil uyum) bir gayrimenkul sitesi edinin.  Etkili bir web sitesi iyi çalışan ve her türlü cihazda sorunsuz görüntülenen bir tasarıma sahip olmalıdır. Okuyucunuzun bir bilgisayar, akıllı telefon veya tablet kullanıp kullanmadığını bilemezsiniz bu yüzden web sitenizin her türlü cihazda gezinmenin kolay olduğundan emin olun.
  2. Daha fazla e-posta abonesi yakalayın.  Özel market raporları, ücretsiz e-kitaplar veya e-posta kayıtlarına erişebilecekleri indirilebilir hediyeler gibi yararlı kaynakları sunarak veritabanınızı genişletin.
  3. Kişilerinizle iletişim halinde kalın.  Topladığınız e-posta adreslerine ayda en az bir bülten gönderin. Blog gönderileri, yaklaşmakta olan açık evler, yeni evler, endüstri etkinlikleri ve daha pek çok özelliği kullanın. Çekici ve cazip pazarlama e-postaları oluşturmak ve göndermek için MailChimp ve Constant Contact gibi hizmetleri kullanabilirsiniz.
  4. Damla elektronik posta pazarlamasının nasıl çalıştığını inceleyin. E-posta pazarlaması ucuz ve kolay olabilir, ancak abartmak ve okuyucu kaybetmek istemezsiniz. Damla elektronik posta pazarlamasını anlamak, potansiyel müşterilerinizi besleyen ve web sitenize tekrarlanan ziyaretleri artıran stratejik, zamanında ve etkili iletişim kurmanıza yardımcı olacaktır.
  5. Google Business profilinizi talep edin veya güncelleyin. Çalışma saatlerinizi, açıklamalarınızı, hizmetlerinizi, logolarınızı, ekip fotoğraflarınızı ve ofis fotoğraflarınızı eklediğinizden emin olun.
  6. Konum, konum, konum! Google Haritalar'daki ofisinizin yer işareti işaretleyicisinin doğru olduğundan emin olun. Bu, yerel SEO için gereklidir.
  7. Yahoo'dan faydalanın! Bing Ağı. Bing Yerler  listenizi de unutmayın veya yenilemeyi unutmayın .
  8. Gayrimenkul için SEO'yu keşfedin. Düzenli olarak güncellenen ve ince ayarlanmış bir kampanya, Google arama sonuçlarında uzun vadeli görünürlüklerin keyfini çıkarmanıza olanak tanır.
  9. Sosyal medyada daha fazla takipçi edin.  Instagram, Twitter ve Facebook en iyi arkadaşlarınız. Yorumcularla gerçek sohbetleri başlatmak için benzersiz ve yararlı içerik gönderin.
  10. Çevrimiçi itibarınıza dikkat edin. Yelp, LinkedIn gibi sitelerde bir şirket profili oluşturun ve mutlu müşterilerinizden incelemelerini yayınlamalarını isteyin.
  11. Sitenize yüksek kaliteli geri dönüşler kazandırmak için konuk blogları yazın Uzmanlığınızı meslektaşlarınızın web sitelerinden birinde paylaşın veya tanınmış, yüksek trafikli bir siteye bilgilendirici makaleler gönderin. Makalede web sitenize bir bağlantı bulunduğundan emin olun.
  12. YouTube'da bir şirket kanalı oluşturun. Gayrimenkul ve mülkiyet videolarınızı mevcut en popüler video paylaşım platformuna yükleyin. Google, YouTube'a sahiptir, böylece arama motorlarında görünürlüğünüzü artırmak için kullanabilirsiniz.
  13. Bölgenizdeki yerel emlak yetkilisi olunuz Etkin bir blog başlatarak itibarınızı yerel bilgi için güvenilir bir kaynak olarak oluşturun. Blog yazmak, hem site ziyaretçileri hem de arama motorları için benzersiz ve değerli içerik üretirken içerik pazarlaması için gereklidir.
  14. Makalelerinizi, blog yayınlarınızın video sürümlerinde kullanın. Zengin medya çağında yaşıyoruz, video içeriği metin makaleleri ve hareketsiz görüntülerden daha ilgi çekici. Bilgilendirici profiller, listeler ve nasıl yapılır videoları, reklam türü videolardan viral hale gelme şansınızın daha yüksektir. Onları firmanızın YouTube kanalına eklediğinizden emin olun.
  15. Web trafik istatistiklerinizi analiz edin.  Site ziyaretçisi davranışları ve demografik bilgiler artık Google Analiz ve Google Arama Konsolu gibi sevdikleriyle incelenmektedir. Acente web sitenizde iyileştirmeler yapmak için bu verileri kullanın.
  16. Site ziyaretçilerin davranışlarını görsel olarak analiz edin.  Okuyucularınızın sitenizde ne sıklıkta ve ne kadar süre kaldıklarını izlemek için bir ısı haritası takın. Bu, site sayfalarınızın içerik, tasarım ve yerleşim açısından etkili olup olmadığını kontrol etmenize yardımcı olur.
  17. Çevrimiçi bir basın açıklaması yayınlayın.  Basın bültenleri gibi resmi içerikler yayınlayın, yerel gazeteler veya benzeri çevrimiçi haber satış kanalları tarafından dizine eklenmesine yardımcı olacaktır.
  18. Sponsorlu yayınları ve grafik reklamları Facebook'ta en üst düzeye çıkarın Yaklaşık 2 milyar aylık kullanıcı kitlesini kaçırmayın. Hedef kitlenizi demografik, iş unvanları, ilgi alanları, yer ya da gelir gruplarına göre ayarlayabilirsiniz.
  19. Web sitenizde aylık pazar raporları yayınlayın Bu, yerel bir uzman olarak itibarınıza katkıda bulunur. Ayrıca, kullandığınız biçime de dikkat edin. Raporları görsel ve infografik olarak sunmak onları daha okunaklı ve paylaşılabilir kılmaya yardımcı olur.
  20. LinkedIn bağlantılarınızın sayısını artırın.  LinkedIn'de kişiselleştirilmiş reklamlar ve sponsorlu yayınlar yaparak içeriğinizi tanıtın ve web sitenize yönlendiren trafik elde edin.
 
21.Farklı ülkelerden izleyicileri hedefleyin.  Daha geniş ve uluslararası bir pazara ulaşmak isterseniz, işletmeniz için .uk veya .ca gibi ülke alan adları satın alın. Küresel bir kitleye katılmak, alaka düzeyinizi ve yurtdışından bile aranma olasılığını artırır.
22.Web sitenizi dünyaya açın.  Web sitenize bir dil çeviri seçici ve para birimi dönüştürücü işlevsellik ekleyerek uluslararası alıcıları çekin. WordPress'de deneyebileceğiniz eklentiler vardır.
23.Konut ve ticari listeler için ayrı web siteleri oluşturmayı düşünün.  Büyük bir envanteriniz varsa, her mülk türü için farklı web sitelerini yönetmekten yararlanabilirsiniz. Ticari gayrimenkul farklı bir pazarlama stili ve SEO strateji içerir.
24.Daha fazla Twitter takipçisi çekin.  Twitter platformu, listeleme duyurularını yapmak ve yaymak ve gayrimenkul bilgilerini paylaşmak için mükemmel bir yoldur.
25.Ana sayfanız için 30 ila 60 saniyelik video oluşturun. Web siteniz yüklenir yüklenmez ziyaretçileriniz üzerinde kalıcı bir etki yaratın. Şirketinizin ve hizmetlerin benzersiz niteliklerini tanıtan kısa ve ilgi çekici bir video klip, onlardan size geri dönmek için gerekli olan şey olabilir.
26.Web sitenizin biyo sayfalarının iyi seçilmiş olduğundan emin olun. Bir misyon beyanı, sertifikalar, kariyer geçmişi, hayırsever faaliyetler ve endüstri başarıları ile detaylandırılmalıdır. Övgüler sayfanıza da bağlantı sağlayan bir düğme ekleyin.
27.Sicilinizi paylaşın. Site ziyaretçileri, satılan evlerin ve piyasadaki ortalama günlerin geçmiş sicilinizle güncellenir. Bunu ana sayfanızda, biyo sayfanıza ve sosyal medya profillerinizde görünür yapın.
28.Girişleriniz için sanal bir tur ekleyin. İnteraktif sanal turlar veya listelerinizi statik sayfadan kaldıran profesyonel mülk videolarıyla site ziyaretçilerinizi etkilemek için günümüzün yüksek hızlı ve yüksek bant genişliği bağlantılarından yararlanın.
29.Soruşturma formlarını görünür ve erişilebilir tutun.  Site ziyaretçilerine ulaşmak için ekstra bir adım atmanız gerekmediğinden emin olun. Kullanıcıların sayfada tıklamadan sizinle iletişim kurabilmesi için, her giriş sayfasında bulunan sorgu ve iletişim alanlarını ekleyin.
30.VIP listeleriniz için tekli mülk web siteleri edinin.  Premium gayrimenkul, premium pozlamayı hak ediyor. Olağanüstü bir lüks listeyi vurgulamanın harika bir yolu, tüm özelliklerini ve bilgilerini kendi web sitesinde barındırmaktır.
31.Bloglarınızda özel oluşturulan video veya infografik kullanın Göz alıcı ve bilgilendirici görsel yardımlara sahip blog yayınları daha okunabilir ve takdir edilmeleri kolay. Onlar da daha paylaşılabilir ve sizi bir yerel emlak uzmanı olarak daha fazla kilometre alabilir.
32.Listeleme fotoğraflarınızı seçebilirsiniz.  Çok fazla fotoğraf, web sitenizin sayfalarını daha yavaş yükleyecek ve yükleme hızları SEO puanlarını etkiliyor, bu nedenle web sitenizde yalnızca en iyi ve en dikkat çekici fotoğrafları paylaştığınızdan emin olun.
33.Duygusal hikaye anlatımı kullanın.  Gayrimenkul genellikle sıkıcı ve titiz işlemleri içerir. Yaşam tarzı bloglar, gerçek satın alıcı referansları ve fıkralar gibi "insan" konularını ve diğer benzer içeriği paylaşarak gayrimenkul web sitenizin içeriğini daha eşsiz ve etkileyici hale getirin.
 
 
 
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Çevrimiçi Emlak Pazarlama Stratejileri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar