Logo

Medanis Blog

Pazaryeri ve E-ticaret Sitesi Arasındaki Temel Farklar

Pazaryeri ve E-ticaret Sitesi Arasındaki Temel Farklar

İnternet endüstrisinde bir pazar, bir e-ticaret web sitesidir.  Bununla birlikte, tüm e-ticaret web siteleri pazaryeri değildir.  Bu iki farklı model arasındaki en önemli farklar neler? Pazaryeri yolculuğunuz boyunca sizi yönlendirmek için on ana başlıkta sizin için topladık.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticarette Başarı İçin 4 Kriter

Pazaryeri E-ticarette Başarı İçin 4 Kriter

Pazaryeri e-ticaretin belirli hedeflerine bağlı olarak farklı temel performans göstergeleri vardır.  Bir performans göstergesinin bir diğerinin üzerinde olması ne kadar önemli olduğu, sattığınız ürünlerin veya hatta satış işleminizin biçiminin bir sonucu olabilir.  Pazarın satıcıları için, Dönüşüm Oranı, Ortalama Sipariş Değeri ve Reklam Harcamasının Getirisi gibi performans göstergelerini izlemek, ölçmek ve sürekli iyileştirmek gerekir.

(devamını oku)
Online Pazaryeri E-ticaret Sitenize Kaliteli Satıcı Seçme

Online Pazaryeri E-ticaret Sitenize Kaliteli Satıcı Seçme

Başarılı bir online pazaryeri e-ticaretinin merkezinde büyük bir ürün kataloğu bulunmaktadır; bu da, bu modelden yararlanabilmek için çok sayıda satıcıya ihtiyacınız olması gerektiği anlamına geliyor.  Online Pazaryeri E-ticaret Sitenize Kaliteli Satıcı Seçme işi gerçekten bu işin en zor kısımlarından biridir. Pazaryeri e-ticaret sitenize kaliteli satıcılar seçerken dikkatli olmalısınız çünkü bu satıcılar e-ticaret sitenize gelen müşterilere mümkün olan en iyi seçenekleri sunmalı ve en iyi müşteri deneyimini yaşatmalıdır.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticarette Mobil Ödeme Nasıl Geliştirilir?

Pazaryeri E-ticarette Mobil Ödeme Nasıl Geliştirilir?

İşletmeniz mobil cihaz ve onunla birlikte gelen ödeme yöntemlerini benimseyebildi mi? Ya da belki deniyorsunuz, ama her şey umduğunuz gibi gitmiyor.  Bu durumlardan biri tanıdık geliyor mu? Pazaryeri E-ticarette Mobil Ödeme Nasıl Geliştirilir? yazımızda mobil ödeme yöntemlerinizi nasıl daha iyi hale getirebileceğinizi öğrenebilirsiniz. Mobil, sizin için oldukça yeni bir kanal, ancak orada istediğiniz kadar büyüme görmüyorsunuz.

(devamını oku)