Logo

Medanis Blog

Markalaşmada Tutarlılığın Önemi

Markalaşmada Tutarlılığın Önemi

İşletmenizi markalaştırmak için araştırmalar yaptıysanız, bir markanın gücünün ölçülebildiği altı kriter olduğunu biliyorsunuz: Tanıma, tutarlılık, duygu, benzersizlik, uyarlanabilirlik ve yönetim.  Markalaşmada Tutarlılığın Önemi ise en çok ilgi çekenlerden biridir. Bu yüzden bugün tutarlılığın önemine odaklanacağız.

(devamını oku)
Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma

Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma

Marka genellikle pazarlama ve tanıtımda çok miktarda para yatırma ile ilişkilendirilir.  Marka oluşturma, insanları şirket ve ürünlerinizle ilişkilendirmektir.  Marka bilinci oluşturma, belirli bir ürün veya hizmet için markanızın eşanlamlı yapmaya çalışmakla ilgilidir.

(devamını oku)