Logo

Medanis Blog

Müşteri Hizmetleri Nasıl Olmalı?

Müşteri Hizmetleri Nasıl Olmalı?

Müşteri Hizmetleri Nasıl Olmalı? Müşterilerinizin sattığınız ürünlerin veya verdiğiniz hizmetin kalitesinden memnun kalmasının yanında müşteri ilişkileri de bir firmanın ayakta kalmasını sağlayan en önemli faktörlerden birisidir. Aşağıdaki soruları mutlaka kendinize sorun Markalaşma sürecinizde müşterilerinizin memnun kalmadığı noktalar var mı? Müşteri ile iletişiminiz yeterli mi? Tamamlanan çalışmalarınızda müşterileriniz genelde ne düşünüyor? Müşterilerinizden kopuk olduğunuzu düşündüğünüz noktaları tespit etmelisiniz. Müşterileriniz markanız hakkında olumsuz düşündüğü konuları belirlemelisiniz.

(devamını oku)