Logo

Medanis Blog

Emlak Sitesi İçin SEO'ya Yatırım Yapmak

Emlak Sitesi İçin SEO'ya Yatırım Yapmak

Emlak web siteniz için SEO size anlamsız mı geliyor? Birçok kişi aynı düşünceyi paylaşıyor ancak şöyle bir gerçek var SEO her iş için bir zorunluluk. Peki, SEO gayrimenkul profesyonelleri için nasıl çalışır? Emlak Sitesi İçin SEO'ya Yatırım Yapmak size nasıl getiriler sağlar? Görünürlük Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), arama motoru sonuç sayfalarında görünen sonuçların etkilenmesi için yaptığınız tutarlı bir dizi strateji için genel bir terimdir.  SEO'nun en iyi uygulamalarını takip ederek, web siteniz Google, Yahoo veya Bing'de görünme şansını artırır.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin İnternet Pazarlamacılığı

Emlakçılar İçin İnternet Pazarlamacılığı

Her sektörde olduğu gibi emlak sektöründe de online yani çevrimiçi pazarlama önemli bir yere sahip.  Emlakçılar İçin İnternet Pazarlamacılığı 2017'de üzerinde durulması gereken bir konu. İnsanların çoğu emlak arayışını bir emlakçıya gitmeden önce internet üzerinden yapıyor.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin Çevrimiçi Pazarlama

Emlakçılar İçin Çevrimiçi Pazarlama

Emlak satmak veya almak insanları sıradan bir eşyayı alıp satmaktan daha fazla etkiler. İnsanlar bu yüzden emlakçılara geldiklerinde büyük endişe içindedir.  Bir emlakçı olarak, endişeleri hafifletmek ve aydınlatmak için çalışmalısınız.

(devamını oku)
Emlak İçin En İyi Dijital Pazarlama Araçları

Emlak İçin En İyi Dijital Pazarlama Araçları

Daha önce sadece 4 ay sonra tüm güncelliğini yitirmiş, teknolojinin gerisinde kalmış bir bilgisayar veya telefon aldınız mı? Kötü hissetmeyin, bu sadece yeni cihazların ve oyuncakların satın alınmasında değil, mevcut şirket dahil herkes için olur. Şirketiniz de telefonunuz gibi teknolojinin gerisinde kalmamalı. Her an yeni dijital pazarlama araçlarını bilmeli ve bunları kullanmalısınız.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin Satışları Arttıracak Çevrimiçi Araçlar

Emlakçılar İçin Satışları Arttıracak Çevrimiçi Araçlar

Günümüzde birçok insan emlak arayışlarını internet üzerinden yapmayı ve daha sonra bir emlakçıyla iletişim kurmayı tercih ediyor. Bu yüzden emlakçıların, evleri çevrimiçi araçları kullanarak pazarlamasıyla büyük avantajlar elde edebilirler.  Emlakçılar İçin Satışları Arttıracak Çevrimiçi Araçlar sizelere birçok yeni müşteri getirecektir.

(devamını oku)
Emlakçıların Kullanması Gereken Verimlilik Araçları

Emlakçıların Kullanması Gereken Verimlilik Araçları

Başarılı bir emlakçı olmak, küçük işletme sahipleriyle çok ortak noktanızdır. Her ikisi de hayatlarını işine adamışlardır ve tüm zamanlarını işlerini daha iyi bir duruma getirmek için çalışırlar. Ancak zaman bir türlü yeterli gelmez.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin Çevrimiçi Müşteri Çekme Yöntemleri

Emlakçılar İçin Çevrimiçi Müşteri Çekme Yöntemleri

Bir emlakçı olarak işiniz ev almalarında, satmalarında veya kiralamalarında müşterilerinize yol göstermekten oluşan zorlu bir süreçten oluşur. Müşterilere fiyatlar sunmak, kredi konusunda bilgilendirmek, evi en cazip şekilde anlatabilmek, piyasa koşulları hakkında danışmanlık yapmak gibi birçok farklı görevi yapmalısınız. Emlakçılar İçin Çevrimiçi Müşteri Çekme Yöntemleri ile tüm bu işlerinizin aranızda bir de yeni müşteri bulmanızın kolay yollarını öğrenebilirsiniz.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin Başarılı Müşteri Hizmetleri Yönetimi

Emlakçılar İçin Başarılı Müşteri Hizmetleri Yönetimi

Bir ev satın almak veya satmak, müşterileriniz için korkutucu ve stresli bir süreçtir. Başarılı bir emlakçı olmak istiyorsanız müşterileriniz için bu stresli süreci en iyi şekilde yöntemelisiniz.  Müşterinizin, ihtiyaçlarına önem verdiğinizi göstererek olağanüstü müşteri hizmeti sağlayabilirsiniz.

(devamını oku)
Emlak İçerik Pazarlaması İçin Kontrol Listesi

Emlak İçerik Pazarlaması İçin Kontrol Listesi

İçerik pazarlaması yoluyla kitle etkileşimi son günlerde her sektörüde önemli bir yere sahip. Aracılık ya da markanız için pazarlama stratejisini analiz ederken bu ifadeyi milyonlarca kez duymuşsunuzdur. İçerik pazarlaması web sitesi bulunan herkesin kullanması gereken bir pazarlama yöntemi.

(devamını oku)
Emlaklarınızı Hızlı Satan Emlak İlanları Nasıl Yazılır?

Emlaklarınızı Hızlı Satan Emlak İlanları Nasıl Yazılır?

Emlak işi yapıyorsanız her gün hızlı şekilde ve etkiliyeci emlak ilanları yazmanız gerekir. Emlak satışı veya kiralık ilanları yazmak kolay gibi görünse de aslında zor bir iş. İnsanları evle ilgili sizinle görüşmeye ikna etmek için çekici ilanlar hazırlamanız gerekir.

(devamını oku)
Emlak Reklamlarınızı Neden Çeşitlendirmelisiniz?

Emlak Reklamlarınızı Neden Çeşitlendirmelisiniz?

Bir emlak uzmanı olarak, en emekle daha fazla müşteriye sahip olmanın yollarını mutlaka sürekli düşünüyorsunuzdur. Zaten işe yarayan bir yönteminiz varsa farklı yöntemleri denemek için bir sebep görmeyebilirsiniz ancak çabalarınızı tek bir kaynağa odaklıyorsanız büyük bir risk almış oluyorsunuz.  Emlak Reklamlarınızı Neden Çeşitlendirmelisiniz? konusuna bu yüzden değinmeye karar verdik.

(devamını oku)
Emlak İşiniz İçin Drone Almadan Önce Bilmeniz Gereken 5 Bilgi

Emlak İşiniz İçin Drone Almadan Önce Bilmeniz Gereken 5 Bilgi

Son dönemde profesyonel fotoğrafçıların ve emlakçıların drone kulanmaya başladıkları dikkatinizi çekmiştir. Düğün fotoğraflarından tutun da kiralık evlerin fotoğraflarına kadar birçok alanda drone kullanılabilir. Bu yenilik dikkatinizi çektiyse ve acaba drone alarak satışlarımı arttırabilir miyim diye düşünmeye başladıysanız Emlak İşiniz İçin Drone Almadan Önce Bilmeniz Gereken 5 Bilgi yazımız tam size göre.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin Mobil Araçlar

Emlakçılar İçin Mobil Araçlar

Emlakçılar zamanlarının çoğunu ofislerinin dışında geçirmek zorundadır. Bu yüzden ofis dışıdayken vakit kaybetmemeleri için işlerini ofiste gibi yapabilmeleri gerekir.  Emlakçılar İçin Mobil Araçlar emlak işlerinizi telefondan veya dizüstü bilgisayarlardan yaparken işinizi kolaylaştıracaktır.

(devamını oku)
Emlak Firmanız İçin Pazarlama Bütçesi Nasıl Oluşturulur?

Emlak Firmanız İçin Pazarlama Bütçesi Nasıl Oluşturulur?

Emlak işletmenize yeni müşteriler bulmak için dijital dünyanın nimetlerinden yararlanmalısınız. İnternet üzerinden arama motorlarına, sosyal platformlara reklam verebilirsiniz. Bunun dışında ayrıca el ilanı bastırmak gibi klasik reklam giderleriniz de olacaktır.

(devamını oku)
Emlakçıların Google Analitik Kullanması İçin En Önemli Nedenler

Emlakçıların Google Analitik Kullanması İçin En Önemli Nedenler

Google Analitik, ilerlemenin yanı sıra herhangi bir emlak web sitesinin performansını etkili bir şekilde izlemek için kullanılabilecek mükemmel bir araç olarak değerlendirilir.  Google Analitik, esasen, belirli bir web sitesine gelen ziyaretçilerin onunla nasıl etkileşime girdiğiyle ilgili bilgileri izlemek için kullanılabilecek ücretsiz bir araçtır.  Google Analitik, tüm anahtar kelimelerinizin performansını izlemek gerekli olduğu için herhangi bir SEO kampanyasında zorunludur.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin En İyi Teknolojik Araçlar

Emlakçılar İçin En İyi Teknolojik Araçlar

Biz bu yazıyı yazarken bile teknoloji gelişiyor ve bahsettiğimiz hizmetlere tekrar baktığımızda fiyatlarının iki katına çıktığını görüyoruz. Şimdilik bu araçların çoğunun ücretsiz versiyonları var. Tüm işlerinizi birleştirmek size çok fazla maliyete neden olmamalı.

(devamını oku)
Başarılı Bir Emlak Kariyeri İçin 5 Sır

Başarılı Bir Emlak Kariyeri İçin 5 Sır

Eğer emlak işinde ciddi bir kariyer yapmayı düşünüyorsanız veya daha yeni başladıysanız, bu beş sır, gayrimenkul işinde başarı olasılığında bir fark yaratabilir.  Birçok yeni emlakçının eski emlakçılardan öğrendiği şeyler özellikle internetin hayatımıza girmesiyle geçerliliğini yitirdi. Yeni emlak işinizi nasıl başlatacağınız veya mevcut işinizi nasıl günümüze uyarlayacağınızı Başarılı Bir Emlak Kariyeri İçin 5 Sır yazımızla öğrenebilirsiniz.

(devamını oku)
Modern Emlakçılar İçin Tasarruf Yöntemleri

Modern Emlakçılar İçin Tasarruf Yöntemleri

"Para kazanmak için para harcamak gerekir. " Bu eski söz günümüzde de ticaretin temel ilkelerinden birisidir. Ancak modern emlakçılar için özellikle önemlidir ve kesinlikle, hedefleri gelirlerini önemli ölçüde artırmaktır.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin Sosyal Medya Araçları

Emlakçılar İçin Sosyal Medya Araçları

Sosyal medyayı yönetmek günde 15 dakikadan fazla sürer.  Bir emlakçı olarak ofisinizde geçirdiğiniz süre kısıtlı olabilir, müşterilerinizle ilgilenirlen bir yandan sosyal medya paylaşımlarınızı yapmak sizi zorlayabilir.  Emlakçılar İçin Sosyal Medya Araçları ile sosyal medya paylaşımlarınız için çok fazla vakit harcamanıza gerek kalmayacak.

(devamını oku)
Emlakçıların Çevrimiçi Durumlarını Arttırması İçin 5 Yol

Emlakçıların Çevrimiçi Durumlarını Arttırması İçin 5 Yol

İnternette emlakla ilgili aramalar, %253'lük bir orana kadar yükseldi. Web sitenizin çevrimiçi varlığını artırmak bu yüzden daha fazla önem kazanmış durumda.  Dijital pazarlama oyununun nasıl oynatılacağına ve Emlakçıların Çevrimiçi Durumlarını Arttırması İçin 5 Yol: Kaliteli içerikler sağlayın.

(devamını oku)