Logo

Medanis Blog

E-Ticaret Web Tasarım

E-Ticaret Web Tasarım

Herhangi bir depo, ofis, işyeri açmadan bile e-ticaret yöntemiyle para kazanabilirsiniz. Son zamanlarda birçok kişi e-ticaret yaparak para kazanabileceğinin farkında. Az bir sermaye ile büyük paralar kazanabilirsiniz.

(devamını oku)
C2C İş Modeli

C2C İş Modeli

C2C İş Modeli Amerika’da Ebay tarafından geliştirilen müşteriden müşteriye satış imkanı sunan bir e-ticaret modelidir. Bu model ülkemizde gittigidiyor tarafından uygulanmıştır. C2C İş Modeli kurulan web sitesi yani alışveriş platformunda satıcıların ürünlerini listeleyerek ürünleri müşterilere satmasını sağlayan bir modeldir.

(devamını oku)
E-Ticaret

E-Ticaret

E-ticaret bireysel satıcıların veya firmaların İnternet üzerinden ürün satışı yapmasıdır.  E-ticaret yöntemi yaklaşık 20 yıldır kullanılmakta. İnternet'in ve bilgisayarların yaygınlaşmasıyla E-ticaret özellikle son beş yıldır büyük oranda artış gösterdi.

(devamını oku)
C2C İlan Sitesi

C2C İlan Sitesi

C2C İlan Sitesi müşteriden müşteriye satış imkanı sunulan web sitelerine verilen ortak isimdir. C2C İlan Sitesi mantığında siz bir web sitesi yani alışveriş platformu kurarsınız insanlar da girerek ürünlerini satarlar veya alışveriş yaparlar. İlan siteleri de aynı alışveriş sitesi mantığıyla kurulur ama bazı farklılıklar vardır.

(devamını oku)
Başarılı Bir E-ticaret Sitesinde Neler Olmalı?

Başarılı Bir E-ticaret Sitesinde Neler Olmalı?

Çevrimiçi ürün satışı karlı bir girişim olabilir. Ancak deneyen bireyler ve şirketler bunun kolay bir iş olmadığını anlıyorlar. Çevrimiçi perakendecilikle ilgili basitlik kadar karmaşıklıklar da var.

(devamını oku)
E-ticaret Siteniz İçin Mükemmel SSS Sayfası Hazırlama Yöntemleri

E-ticaret Siteniz İçin Mükemmel SSS Sayfası Hazırlama Yöntemleri

Müşterileriniz e-ticaret sitenizden günün 24 saati ve haftanın 7 günü alışveriş yapabilir. Gece 1'de aldığı bir ürün hakkında size ulaşmak isteyebilir. Belki kargoyla ilgili belki de iade şartlarıyla ilgili merak ettiği konuları sormak isteyecek.

(devamını oku)
E-ticarette Daha Fazla Ürün Satma Teknikleri

E-ticarette Daha Fazla Ürün Satma Teknikleri

E-ticaret siteniz varsa bazen müşterilerinizin gerçek insanlardan oluştuğunu unutabilirsiniz. Klasik pazarlamada hangi yöntemler kullanılıyorsa e-ticarette de bilişsel önyargılar, ikna teknikleri, psikolojik teoriler kullanılmalıdır.  E-ticarette Daha Fazla Ürün Satma Teknikleri ile artık e-ticaret sitenize gelen insanların daha fazlasını ürünlerinizi almak için ikna edebileceksiniz.

(devamını oku)