E-ticaret bireysel satıcıların veya firmaların İnternet üzerinden ürün satışı yapmasıdır. E-ticaret yöntemi yaklaşık 20 yıldır kullanılmakta. İnternet'in ve bilgisayarların yaygınlaşmasıyla E-ticaret özellikle son beş yıldır büyük oranda artış gösterdi.
(devamını oku)Çevrimiçi ürün veya hizmet satmak kapsamlı bir iştir. Çoğu perakendeci bunu kabul eder. Perakendeciler, E-ticaret Satışlarını Arttırmak için daha kolay yöntemler konusunda anlaşabilirler.
(devamını oku)E-ticaret işinizde rekabette öne geçmek için web sitenizin profesyonelce hazırlanması gerekir. Müşteriler için alışveriş kolaylığı sağlamada E-ticaret Siteleri İçin Web Tasarımın Önemi ne yazık ki çoğu kişi tarafından fark edilmiyor. Kullanıma hazır, önceden hazırlanmış bir e-ticaret sitesi kullanıp kullanmamak veya özel bir web sitesine yatırım yapmak konusunda dikkatli bir değerlendirme yapılması gerekir.
(devamını oku)Günlük işinizden vaz geçmek ve çevrimiçi bir iş yapmak mı istiyorsunuz? Bunu başarmanın en iyi yollarından biri de bir e-ticaret web sitesi oluşturmaktır. E-ticaret Web Sitesi=Online Girişimci dedik çünkü e-ticaret web sitesi kendi işinizi kurmaktır, yeni bir hayata adım atmaktır. Başarılı Bir E-Ticaret İşi Nasıl Oluşur? E-ticaret işinizin genel başarısı, ona karşı tutumunuz da dahil olmak üzere pek çok faktöre dayanır.
(devamını oku)Sıkça sorulan soru şu: 'Etkili bir E Ticaret web sitesi tasarımı için gerekli unsurlar neler?' Okuyucularımız, bu ortak sorunun cevabını soruyorlardı, bu yüzden burada, müthiş bir E Ticaret web sitesi oluşturmak için gereken en iyi unsurları ele alan bir makale yayınlamaya karar verdik. Az bilinen ve çoğunlukla göz ardı edilen bazı basit püf noktaları ve sırları öğrenmek için okumaya devam edin. E-ticaret Sitesinde Bulunması Gerekenler neler? E-ticaret Sitesinde Bulunması Gerekenler E-ticaret Sitesi Nasıl Kurulur? Google, Bing veya Yahoo'da arama yaparken büyük olasılıkla bu konuyla ilgili birçok bilgi bulacaksınız.
(devamını oku)Türkiye'de 59 milyon internet kullanıcısı mevcut. Bunun %94. 6'sının mobil aboneliği mevcut.
(devamını oku)Bu başlık sizi biraz şaşırtmış olabilir. Neden İnternetten Telefon Kılıfları Satmıyorsunuz? sorumuza "Neden internetten telefon kılıfı satacakmışım?" diye bir cevap vermiş olabilirsiniz. Yazımız internetten ek gelir sağlamak isteyen, mevcut işini devam ettirirken ek bir işe ihtiyaç duyan, internetten ürün satmak isteyen ama basit bir şeyler olsun diyenler için hazırladık.
(devamını oku)Google'ın yeni "benzer öğeler" özelliği açıklandı ve gün geçtikçe popülerlik kazanıyor. Bu özellik, kullanıcıların satın almak isteyebilecekleri benzer ürünleri bulmak için bir aramada görüntülenen bir resme tıklama imkanı verir. Bu yeni özelliğin, yalnızca diğer arama motorlarının ve web platformlarının algoritma kullanmasına neden olabilecek bir eğilimin başlangıcı olduğunu varsayabiliriz.
(devamını oku)Ürün kategorisi sayfaları, internetten alışveriş yapan müşterilerin yolculuğunda önemli bir rol oynar; ürünleri filtrelemek için bir merkez işlevi görür. Ürün Sayfalarınızı Daha İyi Yapmanın 10 Yolu ile ürün sayfalarınızı pazarlama kurallarına göre dizayn edebilir ve satışlarınızın artmasını sağlayabilirsiniz. İyi yapılmış bir ürün kategorisi sayfası, iyi bir alışveriş deneyimine katkıda bulunur, satın almalara teşvik eder ve arama motorlarına dizine eklenebilir açılış sayfaları sunar.
(devamını oku)E-ticaret siteniz varsa bazen müşterilerinizin gerçek insanlardan oluştuğunu unutabilirsiniz. Klasik pazarlamada hangi yöntemler kullanılıyorsa e-ticarette de bilişsel önyargılar, ikna teknikleri, psikolojik teoriler kullanılmalıdır. E-ticarette Daha Fazla Ürün Satma Teknikleri ile artık e-ticaret sitenize gelen insanların daha fazlasını ürünlerinizi almak için ikna edebileceksiniz.
(devamını oku)İnternet endüstrisinde bir pazar, bir e-ticaret web sitesidir. Bununla birlikte, tüm e-ticaret web siteleri pazaryeri değildir. Bu iki farklı model arasındaki en önemli farklar neler? Pazaryeri yolculuğunuz boyunca sizi yönlendirmek için on ana başlıkta sizin için topladık.
(devamını oku)Pazaryeri e-ticaretin belirli hedeflerine bağlı olarak farklı temel performans göstergeleri vardır. Bir performans göstergesinin bir diğerinin üzerinde olması ne kadar önemli olduğu, sattığınız ürünlerin veya hatta satış işleminizin biçiminin bir sonucu olabilir. Pazarın satıcıları için, Dönüşüm Oranı, Ortalama Sipariş Değeri ve Reklam Harcamasının Getirisi gibi performans göstergelerini izlemek, ölçmek ve sürekli iyileştirmek gerekir.
(devamını oku)Son dönemdeki araştırmaları incelediyseniz daha fazla kar etmek, riski azaltmak ve 2018 sonrasına hazır olmak için firma ürünlerinizi veya hizmetlerinizi internet üzerinden pazarlamanız gerektiğini biliyorsunuzdur. Perakende alıcılara kolaylık sağlamak amacıyla çevrimiçi sipariş verme yeteneği kazandırmak, yakında bir endüstri standardı haline gelecektir. Bununla birlikte, dikkate almamış olabileceğiniz şey, bir Pazaryeri Piyasası Modeli veya Klasik E-ticaret aracılığıyla çalışma kararıdır.
(devamını oku)E-ticaret web sitesi trafiğini dönüştürmek için bazı kanıtlanmış stratejileri paylaşacağız. Bu ipuçları daha fazla satmanıza, abone listenize daha fazla e-posta eklemenize ve daha uzun vadeli müşteriler oluşturmanıza yardımcı olacaktır. E-ticaret Ziyaretçilerini Müşteriye Dönüştürme basit birkaç adımla arttırılabilir.
(devamını oku)E-ticaret Sitesi Kurma Maliyeti araştırması yaptığınıza göre internetten üzerinden hizmet veya ürün satışı yaparak para kazanmak istiyorsunuz. Bu yazıda belirli bir fiyat beklentiniz olduğunuz biliyoruz ancak hiçbir firmanın size e-ticaret için genel bir paket fiyatı vermesinin doğru olmadığını belirtmek isteriz. Neden E-ticaret Sitesi Kurma Maliyeti Paket Fiyat Herkes İçin Aynı Değil? Size web tasarımda olduğu gibi genel bir paket fiyatı oluşturmayı biz de isterdik.
(devamını oku)