Logo

Medanis Blog

E-posta Pazarlama Yöntemi

E-posta Pazarlama Yöntemi

E-posta Pazarlama Yöntemi kurallarına uygun kullanılırsa sizi hedefe götürebilecek başarılı bir yöntemdir.   Aşağıda, başarılı gönderenlerin e-postalarını tıklamak için kullandığı  e-posta pazarlama stratejileri bulunmaktadır. E-postalarınızı kişiselleştirin ancak alıcının adını kullanmayın:  E-posta Pazarlama Yöntemi çalışmalarına göre Sevgili Zeynep S.

(devamını oku)
E-posta Pazarlamada Başarı

E-posta Pazarlamada Başarı

Hedeflenen e-posta listeleri en kaliteli potansiyel müşterilerinizi temsil eder; bunlar, mevcut müşterilerle ve sizinle iletişim kurmayı seçen müşterilerin birleşimidir.  E-posta Pazarlamada Başarı için dikkat etmeniz gereken bazı noktalar bulunur. Bu iletişim hattını en üst düzeye çıkarmak ve kişilerinizle sürekli olarak olumlu etkileşim sağlamak için E-posta Pazarlamada Başarı yolları:   1) Kişileri Kategorilere Ayırarak E-Postalarınızı Kişiselleştirin - E-posta Pazarlamada Başarı E-posta listeniz, farklı şeyler arayan çeşitli araçlar vasıtasıyla gelen benzersiz kişilerden oluşur.

(devamını oku)
Etkili E-posta Pazarlama Yöntemleri

Etkili E-posta Pazarlama Yöntemleri

Hiç bir e-posta açtığınızda sadece sıkıcı bir metinle karşılaştınız mı? Eminiz çoğunuzun böyle bir olay yaşamışsınızdır. İşletmeniz için düz metin e-postalar gönderiyorsanız emin olun aboneleriniz veya müşterileriniz de aynı duyguları yaşıyor.  Bu tür e-postalar, onları meşgul etmede başarısız oluyor ve bu nedenle daha fazla abone listeden çıkıyor.

(devamını oku)
E-posta Listesi Oluşturma Yolları

E-posta Listesi Oluşturma Yolları

İşletmenizi ayakta tutabilmek için müşterilerinizi düzenli olarak işletmenize bağlamak önemli bir yere sahiptir.  Elbette, işiniz için bir Facebook sayfası oluşturabilir ve onları takip etmesini sağlayabilirsiniz, ancak günün sonunda, bu kişiler üzerinde gerçekten bir kontrole sahip olmazsınız. Çoğunluğuna erişebilmek için Facebook'a para ödemeniz gerekir ve mesajınızı kimin göreceğini ve kimin görmediğinin bir yolu yoktur.

(devamını oku)