İçerik oluşturarak pazarlama yapmayı düşünüyor olabilirsiniz. Peki nerden başlamanız lazım? İçerik sadece metin yazmaktan mı ibaret? Çalışan İçerik Pazarlama İpuçları yazımızı okuyarak başarılı bir içerik pazarlama stratejisi oluşturabilirsiniz. 1.
(devamını oku)Dijital Marka Yönetimi, pazarlamacılar için merkezi bir odak olmalı. Doğrudan işletmenizin başarısı ya da başarısızlığıyla bağlantılı olan ve potansiyel müşteriler kararlarını verdiklerinde kritik olabilecek çok geniş kapsamlı işletme sonuçlarına sahiptir. Dijital Marka Yönetimi tam olarak nedir? Basitçe ifade etmek gerekirse, markanızın çevrim içi görüntülenme biçiminizi izliyor ve yönlendiriyor.
(devamını oku)İşletmeler bugün internet pazarlamacılığının önemini inkar edemez. Hedef kitlenize ulaşmanın ve daha fazla satış dönüşümü yapmanın en iyi yollarından biridir. Ancak, ne yazık ki birçok işletme sahibi internet pazarlamasının birçok yönü olduğunun farkında değil.
(devamını oku)Eskiden pazarlama dendiğinde akla gelen şeyler kartvizitler, el ilanları, satış sunum materyalleri, dergi ve gazete reklamları gibi basılı ürünlerdi. Günümüzde ise pazarlama araçları hem basılan hem de dijital ürünleri içerir. İşin başında doğru pazarlama malzemeleri karışımına sahip olmak, uzun vadede küçük işletmelerinize yardımcı olacaktır, böylece yolunuza çıkan neredeyse her şeyi halledecek donanıma sahip olacaksınız.
(devamını oku)Küçük işletmeniz için bir web sitesi marka bilirliğini ve müşteri trafiğini arttırır. Aynı zaman bir web sitesinde mal ve hizmetlerinizi sergileyerek satabilirsiniz. Ürün işindeyseniz, envanterinizin inanılmaz görüntülerine sahip olmak bir gerekliliktir.
(devamını oku)Küçük işletme sahipleri, muhasebeden işletme geliştirmeye kadar şirketlerinin her şeyini yönetir. Bir bütün olarak iş gelişmeye devam ederken, dijital pazarlama sürecine başlama zamanınız geldi. Baskı pazarlaması hala pazarlama stratejisinin vazgeçilmez bir parçası olsa da, akıllı işletme sahipleri ileride büyümek için dijitalle olan geleneksel pazarlama çabalarını güçlendirecek ve artıracaktır.
(devamını oku)Renklerin insan psikolojisi üzerindeki etkileri herkesin bildiği bir gerçek. Dijital pazarlama söz konusu olduğunda renklerin pazarlamadaki önemi daha da önemli hale geliyor. Renklerin bir izleyiciyi nasıl etkilediğini bilmek, küçük işletmelerin hedef kitleye daha etkili bir şekilde pazarlamalarına yardımcı olur ve daha yüksek satışlar ve yatırım getirisi sağlar.
(devamını oku)İşletmeniz veya kendiniz için yeni bir web sitesi inşa ettiniz ve tüm işlemler halledildi: önemli bilgiler, çarpıcı görüntüler ve ilgi çekici içerikler. Peki, tüm iş bitti mi? Hayır aslında işin büyük kısmı yeni başlıyor! Bir web sitesinin açılması sadece internete yüklenerek yayına alınması demek değildir. Web Sitesi Nasıl Açılır? Müşterilerinizin sitenizi bulmasını sağlamak, erişiminizi yeni potansiyel müşterilere genişletmek ve genel bir reklam oluşturmak için, her pazarlama fırsatını elinizin altında bulunduran ve en üst düzeye çıkaran bir başlama planına ihtiyacınız olacaktır.
(devamını oku)Günün herhangi bir anında bir emojiyle karşılaşmanız mümkün. Arkadaşınıza mesajla bir kalp veya e-postayla gülümseyen bir surat gönderebilirsiniz ve bir tweette uzun bir simge dizilimini çözmeye çalışmış olabilirsiniz. Emoji Nedir ve İşiniz İçin Nasıl Kullanılır? sorusunu ele almak istedik çünkü hayatımızın bir parçası haline gelen bu simgeleri neden iş için kullanmayalım? Emoji (kelimelerin yerine insanların kullandığı simgeler), kişisel iletişimde görünüşte her yerde bulunurken, şirketler de giderek onları pazarlama kampanyalarının bir parçası olarak kullanıyor.
(devamını oku)Pinterest kısa bir süre önce Promoted Pins platformunu küçük işletmeler için açtı. Bu da küçük işletmelerin artık reklamlarını daha ileri bir seviyede hedefleyebilecekleri ve segmentlere ayırabilecekleri anlamına geliyor. Küçük işletmeler, artık daha önce sınırların dışında olan veri ve kitle bilgileri edinebilir.
(devamını oku)Reklamları izlemişinizdir. İnsanlara kendini iyi hissettiren, olmadıkları kişilere dönüşebileceklerini bilinçaltlarına ileten psikolojik yöntemlerin kullanıldığını biliyorsunuz. Kırmızı son model arabayı kullanan güzel bir bayan çoğu reklam görselinde kullanılmıştır.
(devamını oku)Son günlerde her yerde Z kuşağı X kuşağı gibi söylemler duymaya başladık. Peki bu kuşakların özelliklerini bilerek pazarlama için nasıl kullanabiliriz? Pazarlamada Z Jenerasyonu İçin Neler Yapabilirsiniz? Z jenerasyonun özelliklerini genel olarak ifade edersek: genç, kararlı, akıllı ve bol miktarda satın alma gücüne sahipler. Sadece dört kısa yıl sonra, bu demografik nüfus ülkenin nüfusunun çoğunu oluşturacak.
(devamını oku)Videonun çevrimiçi dünyayı fethetmesi uzun sürmedi. Son 10 yılda, hareket içeriği yaratmak endüstriye ayak uydurmak isteyen küçük işletmeler için zorunluluk haline geldi. 2017 yılının sonuna dek, video, tüm internet kullanıcı trafiğinin %69'unu oluşturacaktır; bu, bir senaryonun yazarlığın bir sonraki pazarlama planınızın baskın bir parçası olması gerektiğini teyit eder.
(devamını oku)Teknoloji odaklı bir zamanda yaşıyoruz, bir işletmenin çevrimiçi varlığı her zamankinden daha önemli. Peki, bu kadar işletmenin içinden sizin işletmeniz nasıl öne çıkabilir? Çevrimiçi Müşteri Yorumlarının İşletmeniz İçin Önemi düşündüğünüzden daha fazla. Müşteri yorumları potansiyel müşterilerin işinizi rakiplerinizin yerine seçmesini sağlayabilir.
(devamını oku)Küçük işletmelerin büyük işletmelere göre daha az personeli, daha az kaynağı ve genellikle daha düşük bütçeler var. Fakat şu bir gerçek ki insanlar hala küçük işletmelerden alışveriş yapmak istiyor. Küçük işletmelerin artık dijital devrimden yararlanma vakti geldi.
(devamını oku)Akıllı telefon kullanımı gittikçe yaygınlaştıkça işletmeler kendi pazarlama kampanyalarını mobil dünya için optimize etmeyi düşünmelidirler. Mobil pazarlama, bir mobil kitleye yönelik pazarlama hareketidir veya kampanyalarınızı telefonlarında görüntüleyecek kişilere uygulanır. Düşündüğünüzün aksine, masaüstünde çalışabilecek mobil kitleniz için aynı pazarlama taktiklerini her zaman kullanamazsınız.
(devamını oku)Dönüşüm, dönüşüm oranı kelimeleri bir web siteniz varsa sıklıkla duyuyorsunuzdur. Dönüşüm oranı web sitenize gelen ziyaretçilerin birer müşteriye dönüşmesidir. Bu makale, web sitenizdeki ziyaretçi dönüşümü oranını artıracak bazı ipuçları ve en iyi uygulamaları verir.
(devamını oku)Herkes sosyal medyada paylaştığı içeriklerin yüzlerce kişi tarafından beğenilmesini ve paylaşılmasını ister. Paylaşımlarınız ilgi çekmiyorsa taktik değiştirmeniz gerekebilir. İlgi Çekici 4 Sosyal Medya İçerik Fikri size bu konuda ilham verebilir.
(devamını oku)Sosyal medya pazarlamanızdan iyi sonuçlar elde etmek için, hedef kitlenizin hoşlandığı veya hoşlanmadığı konuları anlamanız gerekir. Markanızla iletişim kurarken sevdikleri şeyleri anladığınızda sosyal medya stratejinizi bu temeller üzerine kurabilirsiniz. Peki, kitlenizin nelerden hoşlandığını nasıl anlayacaksınız? Sosyal Medya Stratejinizi Geliştirmek İçin İstatistikler size bu konuda yol gösterecektir.
(devamını oku)Neden sadece açılış paragrafı için bir yazı yazmak zorunda kaldığımızı merak ediyor olabilirsiniz. İnternet insanların gittikçe daha aceleci olmasına neden oldu. İnsanlar internette yazılanları okumuyor sadece yazılara göz atıyorlar.
(devamını oku)