Bir işletme sahibi veya yöneticisi olarak projelerde çalışırken, bir ürün satarken bazı hedeflere ulaşmanız ve görevleri yerine getirmeniz gerekir. O gün iyi...Devamı
Web siteniz günde 24 saat, haftanın 7 günü, yılda 365 gün çalışarak, potansiyel müşterileri yakalamakta ve markanızı pazarlamaktadır. Siteniz tüketicilerin ev aramalarını, yerel...Devamı
Fuarlar ve etkinlikler, pek çok işletmenin pazarlama çalışmaları içinde önemli bir rol oynar. Bilgi paylaşımı, ağ oluşturma ve markanızın en yeni ve en...Devamı
Web sitenizin dünyanın en büyük anahtar kelimeleri arasında bir numara olabilmesi ne kadar güzel olabileceğini düşünün. Barındırma sağlayıcınızın saniyede milyonlarca ziyaretçiyi ağırlayabileceğini varsayarsak,...Devamı
Emlak web sitenize koyduğunuz fotoğraflar müşterilerin evle ilgili sahip oldukları ilk izlenimlerdir. Bir emlakçı olarak tabi ki profesyonel bir fotoğraf çekemeyebilirsiniz ancak...Devamı
Emlak firmanızı sadece mahallede ve çevrenizde duyurmakla kalmayıp aynı zamanda konut piyasasında rakipsiz bir başarı elde etmek istemez misiniz? Emlak Firmanızı Tanıtma Yolları yazımız...Devamı
Sosyal medya platformlarından hangisini kullanıyor olursanız olun videolar her zaman en ilgi çekici paylaşımlar arasında yer alıyor. İşletmeniz için dijital pazarlamanın faydalarından...Devamı
Herkesin farklı bir başarı fikri var özellikle de emlakçıların. Peki başarılı emlakçı nedir? İyi para kazanan mı? Başarılı ilişkiler kurabilen mi? Daha...Devamı
Sosyal ağlar içerisinde Instagram’ın büyük bir gücü olduğu yadsınamaz. Nisan 2017 itibarıyla Instagram şu anda 700 milyonun üzerinde aylık aktif kullanıcıya sahip. Bunu daha anlaşılır hale getirmek...Devamı
“Para kazanmak için para harcamak gerekir.” Bu eski söz günümüzde de ticaretin temel ilkelerinden birisidir. Ancak modern emlakçılar için özellikle önemlidir ve kesinlikle,...Devamı